Moeilijk doen? Ik doe enkel een suggestie, dat hele gezeik kwam van een andere user. Bij mij is ook een keer wen foto van de Armeense genocide verwijderd, daar deed ik niet moeilijk over. Ik zeg enkel dat een extra aanwijzing handig kan zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 07:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Man, ik zit hier voor mijn lol, ik ga geen regels doorlezen.
Rare regels en Googlemonopolisme die groter zijn dan wij, simpele mensjes, ach. Maar een beetje redelijkheid lijkt me geboden. De foto was even kort relevant om SiGNe van de ernst van de situatie te overtuigen. Geen problemen mee als je die onsmakelijkheid weghaalt.
Het moeilijk doen is wel irritant. De zon schijnt, de vogels dansen, de meisjes fluiten en het WK begint bijna.
Heb ik gereport, oproepen tot de deportatie van alle moslims uit Nederland doe je maar ergens anders.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:21 schreef hafez1234 het volgende:
Hallo, wat is er met mijn post gebeurd in het Syrië topic?
staat in sluitpost, en doorgegeven.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:39 schreef superniger het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
NWS / Ook kindhuwelijken in Nederland
Dit komt gewoon rechtstreeks van de frontpage en daar blijft die wel open.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:40 schreef hafez1234 het volgende:
Er wordt in het Arabisch gepost in het Syrië topic. Kan een mod dat verwijderen. Ik word misselijk ervan en we wonen in Nederland toch? Waarschijnlijk zijn ze plannen aan het maken voor een aanslag ofzo.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:40 schreef hafez1234 het volgende:
Er wordt in het Arabisch gepost in het Syrië topic. Kan een mod dat verwijderen. Ik word misselijk ervan en we wonen in Nederland toch? Waarschijnlijk zijn ze plannen aan het maken voor een aanslag ofzo.
Die wordt geimporteerd door juist het topic zelf.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:49 schreef Disana het volgende:
Wat een puinhoop in het Syriëtopic. Het gaat over alles behalve de crisis.
Klopt, hou ze in de gaten!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:40 schreef hafez1234 het volgende:
nou vooruit... omdat jij het bentquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:16 schreef Kreator het volgende:
Frutsel? Waarom gooi je dat topic nou dicht man? Dat is een discussie op zich. Dat gecentraliseer is in dit geval nergens goed voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |