okquote:
Dat was gisteren met Heleen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, wilde doorgaan in KPD
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, zullen we vanavond AtergoMoet je eerst een woordenboek pakken.
Moest inderdaad zoeken, maar ze hebben er een mooi plaatje bij staanquote:A tergo (auch: coitus a tergo, lat. für ,Geschlechtsverkehr von hinten‘ ferner auch als vis a tergo oder Kraft von hinten, im Gegensatz dazu vis a fronte) ist eine zusammenfassende Bezeichnung für mehrere Varianten, den Geschlechtsverkehr zu praktizieren, bei denen der aktive Partner den Rücken des passiven im Blickfeld hat.
wat boeit mij dat, aardappelquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij loop je een beetje achter.
Beide.quote:
quote:
Lipstick in je neus.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Welke make up moet dan op coke lijken?
doorlopen ogenquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Welke make up moet dan op coke lijken?
vooral de second walsquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:43 schreef hmmmz het volgende:
Andre Rieu heeft echt veel bekende nummers, mijn favoriete componist!
Volgens mij vind jij Isolde niet zo leuk.quote:
Tiende van Tijl vind ik echt heel leuk.quote:
Valt het opquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij Isolde niet zo leuk.
Was vrijdag tijdens VI altijd meen ikquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tiende van Tijl vind ik echt heel leuk.
Isolde is dan ook een vreselijk schijtwijf.quote:
k vind klassieke muziek mooi, maar weet er niets van,quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was vrijdag tijdens VI altijd meen ik
Nooit gezien
Dani Jarque siempre con nosotrosquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:
Damdamdam bamquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:46 schreef Monolith het volgende:
Ze hadden beter het fragment van de jong kunnen kiezen.
rip aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dani Jarque siempre con nosotros
klopt totdat ze tekst gingen gebruiken.quote:
Ik zei hetquote:
had wat weg van alchemist van john zornquote:
Na Mart kan het ook alleen maar slechter worden. Martgodquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:50 schreef BobW het volgende:
Deze uitzending begon fantastisch met Mart, maar daarna zakte het flink in. De vloek van Mart.
dit soort dingenquote:
de viswijven waren het grappigst vanavondquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:51 schreef richolio het volgende:
Ik heb wel weer gelachen. Dat dus wel. 8/10, ben tevreden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo achterlijk dat het wel grappig was inderdaadquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de viswijven waren het grappigst vanavond
Mexicano vind je nu een topgozerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:19 schreef Mani89 het volgende:
Wat een geweldige band was er woensdag trouwensvoor het eerst dat DWDD mij heeft geholpen aan goede muziek.
Mexicano vond mij al een topgzer.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Mexicano vind je nu een topgozer
vanavond weer Pietertje
Net genoten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:51 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Na Mart kan het ook alleen maar slechter worden. Martgod
Ik heb Lost in the Dream vorige maand gedownload maar moet het nog luisteren.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:19 schreef Mani89 het volgende:
Wat een geweldige band was er woensdag trouwensvoor het eerst dat DWDD mij heeft geholpen aan goede muziek.
Ik zit het nu te beluisteren, ik vind het echt schitterend.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb Lost in the Dream vorige maand gedownload maar moet het nog luisteren.
Volgende week vrijdag.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:01 schreef Stickertje het volgende:
Weet iemand wanneer de laatste aflevering is voor de zomerstop?
Hoezo, gaan ze er mee stoppen dan?quote:
ja zomerstopquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoezo, gaan ze er mee stoppen dan?
DOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
sinds wanneer ben jij voor feyenoord?quote:
Maar het is pas net kerst geweest.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij voor feyenoord?
xd
ik hou ook niet van redemption song hoorquote:
Het enige wat ik in zijn voordeel kan zeggen is dat als ik zo'n hoeveelheid als hij heeft op de bankrekening had staan ik ook een zelfvoldane grijns zou hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:05 schreef Mani89 het volgende:
Joop zit ook standaard met zo'n zelfvoldane grijns op zijn smoel alsof hij de Koning van Nederland is.
Was toch ook iets van dat hij niet wilde dat een lucky uitgezonden werd nadat hij in een uitzending was?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:05 schreef Mani89 het volgende:
Joop zit ook standaard met zo'n zelfvoldane grijns op zijn smoel alsof hij de Koning van Nederland is.
Sjanien heb ik nog niet gezien! Dat rijmt!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:06 schreef Mani89 het volgende:
Heeft iemand de onvermijdelijke Mevrouw van den Ende al gespot in het publiek?
quote:
Sjanien, die met het geld van manlief allerlei kunst subsidieert en daarvoor nobel een lintje heeft gekregenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:06 schreef Mani89 het volgende:
Heeft iemand de onvermijdelijke Mevrouw van den Ende al gespot in het publiek?
quote:
Lubaasquote:
Ik heb vroeger al meerder keren productiewerk gedaan. Snotkind van 8 of zo.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik krijg echt de kriebels van die kut kinderen.
Dit, ga hutten bouwen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik krijg echt de kriebels van die kut kinderen.
pieter is een rasmongoolquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ik gok toch weer op Pietertje om de avond te redden.
Ik heb Chicken Tonight gegeten, wat jij johannes?quote:
Weer eens gewokt, ik noem het ketjap a la Johannes.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb Chicken Tonight gegeten, wat jij johannes?
ga jij maar lekker marokkanen knuffelenquote:
Deze post maakte ik vanmiddag ook bij Giel de Breij.quote:
wat?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:27 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ga jij maar lekker marokkanen knuffelen
En hij rust niet voor wij het ook meemaken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:27 schreef wolferl het volgende:
Elke musical die Joop maakt, heeft hij zelf meegemaakt.
Ook niet in De Worp.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:28 schreef marcodej het volgende:
Deze kids zouden niet overleven in Kattuk.
Nee die heet Bing.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is Tydo het onbekende zoontje van Claudia de Breij?
ga je ook de hoofdrol spelen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:29 schreef Onnoman het volgende:
Ik ga ook een musical beginnen..
de titel is: "HOMO"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |