SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Jouw leef voor februari wel?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:56 schreef Insomnia_ het volgende:
1/10 zou die nuchtere leef niemand aanraden
Ja, ik wil laksa 'n keer from scratch maken maar het is zo tering veel werk met zo verneukt veel ingrediëntenquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je echt eens keer maken/kopen dan![]()
Vaak. Maar niet alleen Tika Masala hoormaken heel vaak andere currys. Maar Indiaas eten we wel echt veel ja
Ja, maar die is ook vaak weg enzo dus
Nooit van gehoord, wat is dat?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik wil laksa 'n keer from scratch maken maar het is zo tering veel werk met zo verneukt veel ingrediënten.
geen speld tussen te krijgenquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:58 schreef Crack_ het volgende:
Volhouden Inso, komt allemaal goed. En anders, ja dan niet he.
Mja, er is iets waardoor je toch stopt met drinken en voor dit leven gaat tochquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, wat is dat?
Ken je rendang? Dat is ook lekker
Ziet er lekker uitquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, er is iets waardoor je toch stopt met drinken en voor dit leven gaat toch
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
En ja, van vroegah.. volgens mij. Maar ik eet geen vlees he dus dat is wel een probleem. Ik heb nog wel vegetarische biefstukreepjes enzo in de vriezer liggen en daar wil ik eigenlijk mee proberen of ik daar wat meer mee kan dan de meeste vegetarische producten. Hoop 't wel
..
Lust je geen gekookt ei?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ziet er lekker uitbehalve gekookt ei
Vast wel. Al kan je currys ook goed vegetarisch eten hoor.
Neequote:Op donderdag 15 mei 2014 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lust je geen gekookt ei?
Jaa, dat doe ik ook. Maar mijn curry's komen gewoon uit een potje
![]()
!
Gebakken eitje?!quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee![]()
Maakt niet uit toch?Net zo lekker hoor.
ja dat welquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gebakken eitje?!![]()
Gekookt ei gewoon vervangen door omeletje klaar
Hahahahaquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:05 schreef Crack_ het volgende:
Ook wel keer flink op mn bek gegaan. Ik dacht in de toko dat ik slim bezig was door die kleine pepertjes te pakken want ja.. wat moet ik met zo'n grote..... Dacht dat ik dood ging
Nope. kippensoep toch?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:06 schreef Crack_ het volgende:
En ik heb laatst voor 't eerst soto ajam gegeten. Vond ik echt mega lekker. Dat wel eens op?
wat heb jij vanavond op?quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:06 schreef Fok-it het volgende:
Hebben ook echt bovenop onze keukenkasten een shitload aan kruidenal die oosterse shit als lemongrass en alles
En ik was ongesteld.. again, dacht dat ik doodging. Als je 'm snapt tenminste.. pepertje snijden --> tampon. SNAPJEquote:
Ja maar dan lekkerder. Ofnouja, heel spannend is t nietquote:
leg uitquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:08 schreef Crack_ het volgende:
En ik was ongesteld.. again, dacht dat ik doodging. Als je 'm snapt tenminste.. pepertje snijden --> tampon. SNAPJE![]()
Ik snapte het. En ik kreeg een beetje medelijden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En ik was ongesteld.. again, dacht dat ik doodging. Als je 'm snapt tenminste.. pepertje snijden --> tampon. SNAPJE
ik snap m nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb 'm al kort uitgelegd dacht ik?
Wraps met kipquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snapte het. En ik kreeg een beetje medelijden.
Oh, ik dacht echt dat jullie alleen maar aardappels atenquote:
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:
zometeen pizzatje eten ja toch niet dan
wat voor pizzaatje neem jequote:Op donderdag 15 mei 2014 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:
zometeen pizzatje eten ja toch niet dan
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Oké. Pepertje snijden dus je zit er met je vingers aan alles, onder je nagels en shit. Ongesteld dus tampot in doen, vingers in je punani oh oh burn burn
Het voordeel is wel dat je het maar 1 keer doet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Kon er ook wel om lachen omdat 't zo stom was. En het gaat eerst gewoon jeuken en dan denk je "ja wtf is dat nou" en dan pas branden en dan pas denk je "...k u t .. KUT"
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, ik dacht echt dat jullie alleen maar aardappels aten
gewoon pil doorslikken tochquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Oké. Pepertje snijden dus je zit er met je vingers aan alles, onder je nagels en shit. Ongesteld dus tampot in doen, vingers in je punani oh oh burn burn
quote:
Ik heb na deze actie gewoon van die weggooi handschoentjes gekocht want je kunt dan ook niet in je ogen wrijven oidquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het voordeel is wel dat je het maar 1 keer doet.
Nee, daar hou ik niet van.. Of 't kan niet andersquote:
Hebbik niequote:
hoezo nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:12 schreef Crack_ het volgende:
Nee, daar hou ik niet van.. Of 't kan niet anders.
kans op doorbraakbloedingen hequote:
Ja, waarom wel. Mn lichaam wil graag ongesteld worden 1x per maand dus dan doe ik dat. Daarbij heb ik er ook niet zoveel last van ofzoquote:
BOTERLELMOANSENE REPRESENTquote:
Hmm, dat is opzich wel slim.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb na deze actie gewoon van die weggooi handschoentjes gekocht want je kunt dan ook niet in je ogen wrijven oid. Sowieso wel chill..
tussentijdse bloeding, als je heel lang de pil doorslikt en nooit een stopweek neemt heb je grotere kans daaropquote:
ohquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
tussentijdse bloeding, als je heel lang de pil doorslikt en nooit een stopweek neemt heb je grotere kans daarop
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
heb er zelf toch geen last van niet dan
Hoe kun je iets snijden zonder het aan te raken met je handen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dat is opzich wel slim.
Maar ik zit er nooit met mijn vingers aan. Lekker met mesje aankutten
jij welquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
heb er zelf toch geen last van niet dan
iemand in grtd heeft het mij uitgelegd maar snap het nog steeds niet was jij datquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:17 schreef Crack_ het volgende:
Het is altijd wel lief hoe erg mannen de pil soms níét snappen
Neequote:Op donderdag 15 mei 2014 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iemand in grtd heeft het mij uitgelegd maar snap het nog steeds niet was jij dat
ik heb het toch goed uitgelegd?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:17 schreef Crack_ het volgende:
Het is altijd wel lief hoe erg mannen de pil soms níét snappen
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:19 schreef Insomnia_ het volgende:
las laatst wel dat antibiotica kuur slecht was voor pil nou volgende keer als vriendin dat moet 4 weken lang durf ik niet meer hoor
4 weken lang het celibaat leef
Beethouden met mijn tongquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kun je iets snijden zonder het aan te raken met je handen?
Beethouden met je tong en dan met een mes kutten? Wtf?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beethouden met mijn tong
Het gaat echt niet onder mijn nagels of iets zitten. Je raakt het maar heel kort en beperkt aan.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:20 schreef Crack_ het volgende:
Wow, dat is één van de weinige posts van Inso waaruit je iig kan halen dat ie seks heeft..
Ik kan het me niet eens voorstellen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beethouden met je tong en dan met een mes kutten? Wtf?
Als man gewoon die dingen weten niet danquote:
Hhahaa ik ook nietquote:
Maar ook die vragen van "mag je de pil van dinsdag ook op woensdag slikken!?" weet je dat ook?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als man gewoon die dingen weten niet dan
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beethouden met je tong en dan met een mes kutten? Wtf?
ja tuurlijk is toch allemaal zelfde?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:23 schreef Crack_ het volgende:
Maar ook die vragen van "mag je de pil van dinsdag ook op woensdag slikken!?" weet je dat ook?![]()
Ik heb nooit een pil gehad met specifieke dagen. Was gewoon elke dag hetzelfde.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hhahaa ik ook niet.
[..]
Maar ook die vragen van "mag je de pil van dinsdag ook op woensdag slikken!?" weet je dat ook?
Hoe is het mijn schoonzoon?quote:
Je hebt pillen waarbij de hormoonafgifte varieert per week, geloof ik.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja tuurlijk is toch allemaal zelfde?
Nee, geloof het niet toch?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hhahaa ik ook niet.
[..]
Maar ook die vragen van "mag je de pil van dinsdag ook op woensdag slikken!?" weet je dat ook?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja tuurlijk is toch allemaal zelfde?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nooit een pil gehad met specifieke dagen. Was gewoon elke dag hetzelfde.
quote:
quote:
Wat klopt nou?quote:
Er zijn toch verschillende? Maar pillen met variërende hormoonafgifte worden niet vaak meer gebruikt, volgens mij.quote:
Vast wel.. maar volgens mij worden die indd echt zélden gebruiktquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn toch verschillende? Maar pillen met variërende hormoonafgifte worden niet vaak meer gebruikt, volgens mij.
quote:
Ja dat klopt wel.. maar als jij de pil van dinsdag op woensdag slikt en die van woensdag op dinsdag dat maakt allemaal niks uitquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]maar je mag de pil toch niet onregelmatig slikken?
Of naja, mag wel. maar dan werkt hij toch veel slechter?
Goed hoor. Net heerlijk gegeten.quote:
Vrouw zijn is zo verwarrend.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel.. maar als jij de pil van dinsdag op woensdag slikt en die van woensdag op dinsdag dat maakt allemaal niks uit
Ja zo bedoel jequote:Op donderdag 15 mei 2014 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel.. maar als jij de pil van dinsdag op woensdag slikt en die van woensdag op dinsdag dat maakt allemaal niks uit
Gaat goedquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed hoor. Net heerlijk gegeten.
Met jou?
Volkoren spaghetti met rode pesto, spekjes, rode ui, tomaat, courgette en knoflook.quote:
Hoezo, dat is toch juist makkelijkquote:
Ja implanon is wel chill.. maar ik vind het gewoon fijn om ongesteld te worden. Dat betekent niet zwangerquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:28 schreef Fera het volgende:
Gewoon geen pil, maar een implanon of spiraaltje. Heb je dat gezeik met vergeten ook niet.
Ja daaaaaaaaagquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zo bedoel je![]()
Dat wist ik ook wel![]()
Jij formuleerde hem verkeerd
Dit lijkt me zo'n leuk werk om te doen hequote:Op donderdag 15 mei 2014 19:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Kan niet stoppen met naar dit soort filmpjes te kijken
Nee, ik dacht dat jij bedoelde of je de pil nog de dag erna mocht slikken als je hem vergeten was ofzoquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo, dat is toch juist makkelijk
[..]
Ja implanon is wel chill.. maar ik vind het gewoon fijn om ongesteld te worden. Dat betekent niet zwanger
[..]
Ja daaaaaaaaag
klinkt goedquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Volkoren spaghetti met rode pesto, spekjes, rode ui, tomaat, courgette en knoflook.
Nou oke, stel dat was zo.. Dan heb je half gelijk. In je derde week mag er 12 uur tussen zitten. Beter niet natuurlijk maar het mag welquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat jij bedoelde of je de pil nog de dag erna mocht slikken als je hem vergeten was ofzo
Misselijk geworden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar dat eronder dan.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik begrijp je. Voelt raar maar fascinerend.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit lijkt me zo'n leuk werk om te doen he
Bah, wat smerig.quote:
quote:
quote:
Nee joh, lijkt maar zo omdat het zo ingezoomd is. Moet je eens steenpuist filmpjes kijkenquote:
Van die filmpjes waarin ze van die grote pukkels poppen en er zo'n stroom aan pus uitkomt.quote:
Ja, dat is een steenpuist. Lijkt me zo leukquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van die filmpjes waarin ze van die grote pukkels poppen en er zo'n stroom aan pus uitkomt.
Zo vies. Maar zo bevredigend.
Nee.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee joh, lijkt maar zo omdat het zo ingezoomd is. Moet je eens steenpuist filmpjes kijken
Jaja, je kwam net uit de vuilnisbak gekropen zekerquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.Ik kreeg laatst al nachtmerries door dat madenverhaal. Ik heb er gewoon in bed tien minuten aan moeten denken en m'n buik deed er zeer van.
Als ik er ooit een heb, zal ik het je laten weten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is een steenpuist. Lijkt me zo leuk
Hahahaquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.Ik kreeg laatst al nachtmerries door dat madenverhaal. Ik heb er gewoon in bed tien minuten aan moeten denken en m'n buik deed er zeer van.
Doet wel pijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik er ooit een heb, zal ik het je laten weten.
Nee, serieus. Ik krijg meteen beelden als ik zoiets lees en die gaan m'n hoofd ook niet uit. En dan denk ik eraan als ik wil ga slapen en dat is echt het meest verkeerde moment.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja, je kwam net uit de vuilnisbak gekropen zeker
Ik zie alleen die infectie en dat rottende vlees voor me.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha. Het is nog best opwindend geschreven hoor
Oh, ik kan er echt geen beeld bij vormen hoe dat eruit zou moeten hebben gezienquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie alleen die infectie en dat rottende vlees voor me.
En al geproefd?!quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:39 schreef Fok-it het volgende:
Ohja Krek, ik heb de aioli chips meegenomen vandaag
Ik kan me heel erg moeilijk concentreren, dus m'n gedachten forceren naar iets anders is vaak geen succes bij mij.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik kan er echt geen beeld bij vormen hoe dat eruit zou moeten hebben gezien. Denk aan koetjes en heppie en alles
Oh.. muziekje luisteren?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan me heel erg moeilijk concentreren, dus m'n gedachten forceren naar iets anders is vaak geen succes bij mij.
Ik ben heel erg tijdgebonden als het om eten gaat, kuch autist kuchquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En al geproefd?!![]()
zo godverodmme lekker.
Ik heb vandaag een half zakje op, ging helemaal goed![]()
![]()
Maak je het jezelf wel lastig mee hequote:Op donderdag 15 mei 2014 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben heel erg tijdgebonden als het om eten gaat, kuch autist kuch
Vind het pas na een uur of half 9 kunnen om chips te eten
Hoezo?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maak je het jezelf wel lastig mee he.
Nouja, als je er nú zin in hebt en je gaat jezelf forceren om 't niet te doen misschien dat je dan straks meer eet oid. Maarja, dat hoeft natuurlijk nietquote:
Oh nee, ik heb nu geen trek hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, als je er nú zin in hebt en je gaat jezelf forceren om 't niet te doen misschien dat je dan straks meer eet oid. Maarja, dat hoeft natuurlijk niet
Ja, dat heb ik ook wel. Anders word ik echt gewoon misselijk.. Had vanochtend foutje door te ontbijten emt creme de brie..quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:42 schreef Fok-it het volgende:
Net als dat ik het niet lekker vind om worst enzo te eten op brood als ik net wakker ben.
Zoet als ontbijt, en worst ofzo als lunch
Oh das wel leuk. Behalve dat ik het nog geen enkele keer heb gezien dit seizoenquote:
Fa, lekkerquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb nu geen trek hoor
Net trosje druiven op
Dan ga ik zingen.quote:
Geeft niet.. We zijn voor Bart want die is leuker en eerlijker dan Rosahquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh das wel leuk. Behalve dat ik het nog geen enkele keer heb gezien dit seizoen
Ohyesyesquote:
Aha.. dus volgende meet moeten we muziekje aanzetten voor je en dan ga je voor ons zingen?quote:
Nee, want mensen die kijken enz.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohyesyes
[..]
Aha.. dus volgende meet moeten we muziekje aanzetten voor je en dan ga je voor ons zingen?![]()
![]()
Hahahaquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, want mensen die kijken enz.Maar ik was een keer bij m'n ex en kon niet slapen. Ik lag heel lang wakker en hij sliep al, dus toen heb ik muziek opgezet. Uiteindelijk ben ik weggestuurd omdat ik m'n klep niet kon houden en ben ik maar in de woonkamer gaan zitten FOK!ken.
Maar ik zing helemaal niet mooi, dus waarom zou je dat willen horen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha. Schijtirritant als je ernaast ligt maar anders lief
.
En we zullen niet kijken oke!?
Omdat mensen horen zingen, mooi ofn iet mooi gewoon heel leuk isquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik zing helemaal niet mooi, dus waarom zou je dat willen horen?
Ga jij dan ook zingen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat mensen horen zingen, mooi ofn iet mooi gewoon heel leuk is
Neenee, gewoon half 9 (jeej chips!) - half 10quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:47 schreef Fok-it het volgende:
Nou dan moet ik het begin van GoT seizoen maar even een uurtje uitstellen.
Of duurt het nog langer Krek?
Nou zeg.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb ineens zo'n zin om in je wangetjes te knijpen.
Waarom?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb ineens zo'n zin om in je wangetjes te knijpen.
Wowquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:50 schreef Fera het volgende:
Ik heb zin om jou op m'n schouders te zetten.
Oh, dat vind ik wel leukquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:50 schreef Fera het volgende:
Ik heb zin om jou op m'n schouders te zetten.
Gaan we tegen hem vechten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel leuk. En dan, en dan?!!?
HAHA ZIJN WE LANGER DAN FOKKIE HAHAHAHAHAHA
Haha nee dan moet Heppie er nog boven op als piekquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel leuk. En dan, en dan?!!?
HAHA ZIJN WE LANGER DAN FOKKIE HAHAHAHAHAHA
verraderquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nee dan moet Heppie er nog boven op als piek
Hep is te chubby, Crack kan ik nog wel houden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nee dan moet Heppie er nog boven op als piek
hahaha ja, dat is echt een goed ideequote:
haha, leuke mental image van hep op jouw schoudersquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Hep is te chubby, Crack kan ik nog wel houden.
Ik voel me nu net zo'n Brienne.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha ja, dat is echt een goed idee.
[..]
haha, leuke mental image van hep op jouw schouders
haha nee johquote:
Maar met die mental image wel.quote:
DAN BEN IK PODRICKquote:
Zij lijkt me zo lelijk naaktquote:
Ik ben een nog niet verschenen ridder die Danearys elke aflevering mag ploppenquote:
WHAHHAHAHA.quote:
Brienne.quote:
Ze is niet echt lelijk hoor, die actrice.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben een nog niet verschenen ridder die Danearys elke aflevering mag ploppen
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:00 schreef Fok-it het volgende:
Sansa is een trutje, die durft haar kut nog niet eens aan te raken
Ik heb ze toch maar alvast opengemaaktquote:
En enquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ze toch maar alvast opengemaakt
Lekkerquote:
Oh.. mja chips blijft toch niet zo lang hangenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker![]()
Je gaat er wel onwijs van uit je bek meuren volgens mij
Doritos wel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh.. mja chips blijft toch niet zo lang hangen
Doritosquote:
Ik vond de Late Night Salsa altijd lekker, maar die zie ik niet meer in de winkel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doritosblijft toch wel de bazigste chips die er is
Gewoon Sweet chiliquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond de Late Night Salsa altijd lekker, maar die zie ik niet meer in de winkel.
Die is ook lekker, maar vond Salsa lekkerder.quote:
Ik heb m'n fobo een beetje opgeruimd.quote:
Ik ookquote:
Die is wel heel leeg.quote:
Ik heb er nog nooit wat meegedaan eigenlijkquote:
Hater.quote:
Ik heb nog wel wat liefdesquotes bewaard als screenshot.quote:
Joe!quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:21 schreef Fok-it het volgende:
Mijn complimenten voor je beroepskeuze. Gewoon die staatsruif leegvreten alsof je een Griek bent
Wat lurk je? Hommo'tje, ga bakstenen leggen arbeider.
Ik kom even zeggen dat ik wat zeggen
leuk hoor zo'n reactie. maar ga eens werk zoeken
he lekker ding
Mijn fobo-reacties![]()
Zijn ontvangen berichtjes he, ik schrijf nooitquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joe!
Ik heb hier niets van gelezen. Ik haat je
grgr.
Was ook een ontvangen bericht van mij. Flip haat me.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn ontvangen berichtjes he, ik schrijf nooit
Er zijn twee pics en een lap tekst weg. Ik vind het heel wat.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:21 schreef Crack_ het volgende:
Fera, dat is wel heel klein beetje opgeschoond hoor
Ik heb je ook wat gestuurd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was ook een ontvangen bericht van mij. Flip haat me.
koptelefoon binnen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ze toch maar alvast opengemaakt
Nee. Moet Fera regelen hequote:
Nee, wat bedoel je haha?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:31 schreef Fok-it het volgende:
Krek, vind jij die chefkoks niet altijd vreselijk ranzig eten?
Altijd zo smakken en kreunen en steunen en met open mond alles.quote:
Volgens mij wel. Want zo proeven hun het goed ofzoquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:31 schreef Crack_ het volgende:
Sommige wel.. maar dat is niet omdat ze chefkok zijn zeg maar
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Altijd zo smakken en kreunen en steunen en met open mond alles.
Kan daar niet tegen
Ohquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Want zo proeven hun het goed ofzo
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh.
Mja, ik heb er geen last van.. heb wel last van met andere mensen moeten samen eten. Op mn stage bijv kijk ik alleen naar mn bordje en eet dat weg en ik zeg niks
. Vind het vies om naar de rest te kijken
Waarom kijk je alleen naar je bord?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh.
Mja, ik heb er geen last van.. heb wel last van met andere mensen moeten samen eten. Op mn stage bijv kijk ik alleen naar mn bordje en eet dat weg en ik zeg niks
. Vind het vies om naar de rest te kijken
Ja, dat snap ik ook nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:35 schreef Fok-it het volgende:
waarom willen ze allemaal een eigen kookboeklekker origineel zal dat worden
Ik heb alleen kookboeken van Ainsley Harriottquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb er veels te veelquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen kookboeken van Ainsley Harriott
wie waarquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:35 schreef Fok-it het volgende:
Stiekem spaar ik ze. Maar puur voor de heb/inspiratie. Heb er nog nooit een gerecht uit gemaakt.quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen kookboeken van Ainsley Harriott
zonde, die krengen zijn duurquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stiekem spaar ik ze. Maar puur voor de heb/inspiratie. Heb er nog nooit een gerecht uit gemaakt.
Oh echt niet?!quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stiekem spaar ik ze. Maar puur voor de heb/inspiratie. Heb er nog nooit een gerecht uit gemaakt.
Ik zou echt me god niet weten wat ik zou moeten makenquote:
Ik zou ook wel ijsje makenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou echt me god niet weten wat ik zou moeten maken
Denk dat ik met een aardbei-smoothie aan zou komen
Interessante manier van frustraties uiten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:42 schreef Myraela het volgende:
Soms komen die frustraties er even uit, ik begrijp dat wel.
Het moet speciaal zijn hequote:Op donderdag 15 mei 2014 20:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou ook wel ijsje maken.
Voor de rest.. sja. Is dat niet genoeg dan?!
leuke username ookquote:
Aardbeitjes gedipt in chocola?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het moet speciaal zijn he
Anders vinden ze het te saai
Zijn vaarwel was echt té dramatischquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:43 schreef Myraela het volgende:
Philipje.Hij is aardig, hij post in cul.
ijs is wel het best denk ikquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aardbeitjes gedipt in chocola?Al hou ik zelf niet zo van fruit en chocola maar oke. Aardbeien cakeje?
Aardbeiencreme?! Aardbeien shotje? Aardbieen cocktail?!!?!?!?
Ideale schoonzoon.quote:
Dankje tjakka, jij mag er ook wezenquote:
Okquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:45 schreef joodmongool het volgende:
[..]
FUCK ALLE KANKER HOLLANDERS EN HOMOS EN FUCK ALLE JODEN
Heb ik allemaal niet gekeken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zijn vaarwel was echt té dramatisch. Kom nou zeg
![]()
![]()
![]()
Oh, ik vond (sommige..) vanaf 't begin echt wel goed. Vooral met de tijd die ze krijgenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb ik allemaal niet gekeken.![]()
Vond dit seizoen maar wat matig in het begin, nu kunnen ze pas een beetje koken.
Geen FA aanwezig waarschijnlijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:47 schreef Fok-it het volgende:
Waarom geven ze zo`n gast niet meteen een ban ipv alles braaf verwijderen
Sevillaquote:
dacht dat wij nog moestenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |