quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:06 schreef Fok-it het volgende:
Hebben ook echt bovenop onze keukenkasten een shitload aan kruidenal die oosterse shit als lemongrass en alles
En ik was ongesteld.. again, dacht dat ik doodging. Als je 'm snapt tenminste.. pepertje snijden --> tampon. SNAPJEquote:
Ja maar dan lekkerder. Ofnouja, heel spannend is t nietquote:
leg uitquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:08 schreef Crack_ het volgende:
En ik was ongesteld.. again, dacht dat ik doodging. Als je 'm snapt tenminste.. pepertje snijden --> tampon. SNAPJE![]()
Ik snapte het. En ik kreeg een beetje medelijden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En ik was ongesteld.. again, dacht dat ik doodging. Als je 'm snapt tenminste.. pepertje snijden --> tampon. SNAPJE
ik snap m nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb 'm al kort uitgelegd dacht ik?
Wraps met kipquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snapte het. En ik kreeg een beetje medelijden.
Oh, ik dacht echt dat jullie alleen maar aardappels atenquote:
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:
zometeen pizzatje eten ja toch niet dan
wat voor pizzaatje neem jequote:Op donderdag 15 mei 2014 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:
zometeen pizzatje eten ja toch niet dan
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Oké. Pepertje snijden dus je zit er met je vingers aan alles, onder je nagels en shit. Ongesteld dus tampot in doen, vingers in je punani oh oh burn burn
Het voordeel is wel dat je het maar 1 keer doet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Kon er ook wel om lachen omdat 't zo stom was. En het gaat eerst gewoon jeuken en dan denk je "ja wtf is dat nou" en dan pas branden en dan pas denk je "...k u t .. KUT"
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, ik dacht echt dat jullie alleen maar aardappels aten
gewoon pil doorslikken tochquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Oké. Pepertje snijden dus je zit er met je vingers aan alles, onder je nagels en shit. Ongesteld dus tampot in doen, vingers in je punani oh oh burn burn
quote:
Ik heb na deze actie gewoon van die weggooi handschoentjes gekocht want je kunt dan ook niet in je ogen wrijven oidquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het voordeel is wel dat je het maar 1 keer doet.
Nee, daar hou ik niet van.. Of 't kan niet andersquote:
Hebbik niequote:
hoezo nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:12 schreef Crack_ het volgende:
Nee, daar hou ik niet van.. Of 't kan niet anders.
kans op doorbraakbloedingen hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |