SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Jouw leef voor februari wel?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:56 schreef Insomnia_ het volgende:
1/10 zou die nuchtere leef niemand aanraden
Ja, ik wil laksa 'n keer from scratch maken maar het is zo tering veel werk met zo verneukt veel ingrediëntenquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je echt eens keer maken/kopen dan![]()
Vaak. Maar niet alleen Tika Masala hoormaken heel vaak andere currys. Maar Indiaas eten we wel echt veel ja
Ja, maar die is ook vaak weg enzo dus
Nooit van gehoord, wat is dat?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik wil laksa 'n keer from scratch maken maar het is zo tering veel werk met zo verneukt veel ingrediënten.
geen speld tussen te krijgenquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:58 schreef Crack_ het volgende:
Volhouden Inso, komt allemaal goed. En anders, ja dan niet he.
Mja, er is iets waardoor je toch stopt met drinken en voor dit leven gaat tochquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, wat is dat?
Ken je rendang? Dat is ook lekker
Ziet er lekker uitquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, er is iets waardoor je toch stopt met drinken en voor dit leven gaat toch
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
En ja, van vroegah.. volgens mij. Maar ik eet geen vlees he dus dat is wel een probleem. Ik heb nog wel vegetarische biefstukreepjes enzo in de vriezer liggen en daar wil ik eigenlijk mee proberen of ik daar wat meer mee kan dan de meeste vegetarische producten. Hoop 't wel
..
Lust je geen gekookt ei?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ziet er lekker uitbehalve gekookt ei
Vast wel. Al kan je currys ook goed vegetarisch eten hoor.
Neequote:Op donderdag 15 mei 2014 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lust je geen gekookt ei?
Jaa, dat doe ik ook. Maar mijn curry's komen gewoon uit een potje
![]()
!
Gebakken eitje?!quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee![]()
Maakt niet uit toch?Net zo lekker hoor.
ja dat welquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gebakken eitje?!![]()
Gekookt ei gewoon vervangen door omeletje klaar
Hahahahaquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:05 schreef Crack_ het volgende:
Ook wel keer flink op mn bek gegaan. Ik dacht in de toko dat ik slim bezig was door die kleine pepertjes te pakken want ja.. wat moet ik met zo'n grote..... Dacht dat ik dood ging
Nope. kippensoep toch?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:06 schreef Crack_ het volgende:
En ik heb laatst voor 't eerst soto ajam gegeten. Vond ik echt mega lekker. Dat wel eens op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |