Beethouden met je tong en dan met een mes kutten? Wtf?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beethouden met mijn tong
Het gaat echt niet onder mijn nagels of iets zitten. Je raakt het maar heel kort en beperkt aan.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:20 schreef Crack_ het volgende:
Wow, dat is één van de weinige posts van Inso waaruit je iig kan halen dat ie seks heeft..
Ik kan het me niet eens voorstellen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beethouden met je tong en dan met een mes kutten? Wtf?
Als man gewoon die dingen weten niet danquote:
Hhahaa ik ook nietquote:
Maar ook die vragen van "mag je de pil van dinsdag ook op woensdag slikken!?" weet je dat ook?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als man gewoon die dingen weten niet dan
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beethouden met je tong en dan met een mes kutten? Wtf?
ja tuurlijk is toch allemaal zelfde?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:23 schreef Crack_ het volgende:
Maar ook die vragen van "mag je de pil van dinsdag ook op woensdag slikken!?" weet je dat ook?![]()
Ik heb nooit een pil gehad met specifieke dagen. Was gewoon elke dag hetzelfde.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hhahaa ik ook niet.
[..]
Maar ook die vragen van "mag je de pil van dinsdag ook op woensdag slikken!?" weet je dat ook?
Hoe is het mijn schoonzoon?quote:
Je hebt pillen waarbij de hormoonafgifte varieert per week, geloof ik.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja tuurlijk is toch allemaal zelfde?
Nee, geloof het niet toch?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hhahaa ik ook niet.
[..]
Maar ook die vragen van "mag je de pil van dinsdag ook op woensdag slikken!?" weet je dat ook?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja tuurlijk is toch allemaal zelfde?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nooit een pil gehad met specifieke dagen. Was gewoon elke dag hetzelfde.
quote:
quote:
Wat klopt nou?quote:
Er zijn toch verschillende? Maar pillen met variërende hormoonafgifte worden niet vaak meer gebruikt, volgens mij.quote:
Vast wel.. maar volgens mij worden die indd echt zélden gebruiktquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn toch verschillende? Maar pillen met variërende hormoonafgifte worden niet vaak meer gebruikt, volgens mij.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |