Ja, waarom wel. Mn lichaam wil graag ongesteld worden 1x per maand dus dan doe ik dat. Daarbij heb ik er ook niet zoveel last van ofzoquote:
BOTERLELMOANSENE REPRESENTquote:
Hmm, dat is opzich wel slim.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb na deze actie gewoon van die weggooi handschoentjes gekocht want je kunt dan ook niet in je ogen wrijven oid. Sowieso wel chill..
tussentijdse bloeding, als je heel lang de pil doorslikt en nooit een stopweek neemt heb je grotere kans daaropquote:
ohquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
tussentijdse bloeding, als je heel lang de pil doorslikt en nooit een stopweek neemt heb je grotere kans daarop
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
heb er zelf toch geen last van niet dan
Hoe kun je iets snijden zonder het aan te raken met je handen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dat is opzich wel slim.
Maar ik zit er nooit met mijn vingers aan. Lekker met mesje aankutten
jij welquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
heb er zelf toch geen last van niet dan
iemand in grtd heeft het mij uitgelegd maar snap het nog steeds niet was jij datquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:17 schreef Crack_ het volgende:
Het is altijd wel lief hoe erg mannen de pil soms níét snappen
Neequote:Op donderdag 15 mei 2014 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iemand in grtd heeft het mij uitgelegd maar snap het nog steeds niet was jij dat
ik heb het toch goed uitgelegd?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:17 schreef Crack_ het volgende:
Het is altijd wel lief hoe erg mannen de pil soms níét snappen
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:19 schreef Insomnia_ het volgende:
las laatst wel dat antibiotica kuur slecht was voor pil nou volgende keer als vriendin dat moet 4 weken lang durf ik niet meer hoor
4 weken lang het celibaat leef
Beethouden met mijn tongquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kun je iets snijden zonder het aan te raken met je handen?
Beethouden met je tong en dan met een mes kutten? Wtf?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beethouden met mijn tong
Het gaat echt niet onder mijn nagels of iets zitten. Je raakt het maar heel kort en beperkt aan.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:20 schreef Crack_ het volgende:
Wow, dat is één van de weinige posts van Inso waaruit je iig kan halen dat ie seks heeft..
Ik kan het me niet eens voorstellen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beethouden met je tong en dan met een mes kutten? Wtf?
Als man gewoon die dingen weten niet danquote:
Hhahaa ik ook nietquote:
Maar ook die vragen van "mag je de pil van dinsdag ook op woensdag slikken!?" weet je dat ook?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als man gewoon die dingen weten niet dan
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beethouden met je tong en dan met een mes kutten? Wtf?
ja tuurlijk is toch allemaal zelfde?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:23 schreef Crack_ het volgende:
Maar ook die vragen van "mag je de pil van dinsdag ook op woensdag slikken!?" weet je dat ook?![]()
Ik heb nooit een pil gehad met specifieke dagen. Was gewoon elke dag hetzelfde.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hhahaa ik ook niet.
[..]
Maar ook die vragen van "mag je de pil van dinsdag ook op woensdag slikken!?" weet je dat ook?
Hoe is het mijn schoonzoon?quote:
Je hebt pillen waarbij de hormoonafgifte varieert per week, geloof ik.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja tuurlijk is toch allemaal zelfde?
Nee, geloof het niet toch?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hhahaa ik ook niet.
[..]
Maar ook die vragen van "mag je de pil van dinsdag ook op woensdag slikken!?" weet je dat ook?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja tuurlijk is toch allemaal zelfde?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nooit een pil gehad met specifieke dagen. Was gewoon elke dag hetzelfde.
quote:
quote:
Wat klopt nou?quote:
Er zijn toch verschillende? Maar pillen met variërende hormoonafgifte worden niet vaak meer gebruikt, volgens mij.quote:
Vast wel.. maar volgens mij worden die indd echt zélden gebruiktquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn toch verschillende? Maar pillen met variërende hormoonafgifte worden niet vaak meer gebruikt, volgens mij.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |