Oh nee, ik heb nu geen trek hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, als je er nú zin in hebt en je gaat jezelf forceren om 't niet te doen misschien dat je dan straks meer eet oid. Maarja, dat hoeft natuurlijk niet
Ja, dat heb ik ook wel. Anders word ik echt gewoon misselijk.. Had vanochtend foutje door te ontbijten emt creme de brie..quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:42 schreef Fok-it het volgende:
Net als dat ik het niet lekker vind om worst enzo te eten op brood als ik net wakker ben.
Zoet als ontbijt, en worst ofzo als lunch
Oh das wel leuk. Behalve dat ik het nog geen enkele keer heb gezien dit seizoenquote:
Fa, lekkerquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb nu geen trek hoor
Net trosje druiven op
Dan ga ik zingen.quote:
Geeft niet.. We zijn voor Bart want die is leuker en eerlijker dan Rosahquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh das wel leuk. Behalve dat ik het nog geen enkele keer heb gezien dit seizoen
Ohyesyesquote:
Aha.. dus volgende meet moeten we muziekje aanzetten voor je en dan ga je voor ons zingen?quote:
Nee, want mensen die kijken enz.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohyesyes
[..]
Aha.. dus volgende meet moeten we muziekje aanzetten voor je en dan ga je voor ons zingen?![]()
![]()
Hahahaquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, want mensen die kijken enz.Maar ik was een keer bij m'n ex en kon niet slapen. Ik lag heel lang wakker en hij sliep al, dus toen heb ik muziek opgezet. Uiteindelijk ben ik weggestuurd omdat ik m'n klep niet kon houden en ben ik maar in de woonkamer gaan zitten FOK!ken.
Maar ik zing helemaal niet mooi, dus waarom zou je dat willen horen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha. Schijtirritant als je ernaast ligt maar anders lief
.
En we zullen niet kijken oke!?
Omdat mensen horen zingen, mooi ofn iet mooi gewoon heel leuk isquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik zing helemaal niet mooi, dus waarom zou je dat willen horen?
Ga jij dan ook zingen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat mensen horen zingen, mooi ofn iet mooi gewoon heel leuk is
Neenee, gewoon half 9 (jeej chips!) - half 10quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:47 schreef Fok-it het volgende:
Nou dan moet ik het begin van GoT seizoen maar even een uurtje uitstellen.
Of duurt het nog langer Krek?
Nou zeg.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb ineens zo'n zin om in je wangetjes te knijpen.
Waarom?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb ineens zo'n zin om in je wangetjes te knijpen.
Wowquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:50 schreef Fera het volgende:
Ik heb zin om jou op m'n schouders te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |