Ja dat klopt wel.. maar als jij de pil van dinsdag op woensdag slikt en die van woensdag op dinsdag dat maakt allemaal niks uitquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]maar je mag de pil toch niet onregelmatig slikken?
Of naja, mag wel. maar dan werkt hij toch veel slechter?
Goed hoor. Net heerlijk gegeten.quote:
Vrouw zijn is zo verwarrend.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel.. maar als jij de pil van dinsdag op woensdag slikt en die van woensdag op dinsdag dat maakt allemaal niks uit
Ja zo bedoel jequote:Op donderdag 15 mei 2014 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel.. maar als jij de pil van dinsdag op woensdag slikt en die van woensdag op dinsdag dat maakt allemaal niks uit
Gaat goedquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed hoor. Net heerlijk gegeten.
Met jou?
Volkoren spaghetti met rode pesto, spekjes, rode ui, tomaat, courgette en knoflook.quote:
Hoezo, dat is toch juist makkelijkquote:
Ja implanon is wel chill.. maar ik vind het gewoon fijn om ongesteld te worden. Dat betekent niet zwangerquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:28 schreef Fera het volgende:
Gewoon geen pil, maar een implanon of spiraaltje. Heb je dat gezeik met vergeten ook niet.
Ja daaaaaaaaagquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zo bedoel je![]()
Dat wist ik ook wel![]()
Jij formuleerde hem verkeerd
Dit lijkt me zo'n leuk werk om te doen hequote:Op donderdag 15 mei 2014 19:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Kan niet stoppen met naar dit soort filmpjes te kijken
Nee, ik dacht dat jij bedoelde of je de pil nog de dag erna mocht slikken als je hem vergeten was ofzoquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo, dat is toch juist makkelijk
[..]
Ja implanon is wel chill.. maar ik vind het gewoon fijn om ongesteld te worden. Dat betekent niet zwanger
[..]
Ja daaaaaaaaag
klinkt goedquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Volkoren spaghetti met rode pesto, spekjes, rode ui, tomaat, courgette en knoflook.
Nou oke, stel dat was zo.. Dan heb je half gelijk. In je derde week mag er 12 uur tussen zitten. Beter niet natuurlijk maar het mag welquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat jij bedoelde of je de pil nog de dag erna mocht slikken als je hem vergeten was ofzo
Misselijk geworden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar dat eronder dan.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik begrijp je. Voelt raar maar fascinerend.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit lijkt me zo'n leuk werk om te doen he
Bah, wat smerig.quote:
quote:
quote:
Nee joh, lijkt maar zo omdat het zo ingezoomd is. Moet je eens steenpuist filmpjes kijkenquote:
Van die filmpjes waarin ze van die grote pukkels poppen en er zo'n stroom aan pus uitkomt.quote:
Ja, dat is een steenpuist. Lijkt me zo leukquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van die filmpjes waarin ze van die grote pukkels poppen en er zo'n stroom aan pus uitkomt.
Zo vies. Maar zo bevredigend.
Nee.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee joh, lijkt maar zo omdat het zo ingezoomd is. Moet je eens steenpuist filmpjes kijken
Jaja, je kwam net uit de vuilnisbak gekropen zekerquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.Ik kreeg laatst al nachtmerries door dat madenverhaal. Ik heb er gewoon in bed tien minuten aan moeten denken en m'n buik deed er zeer van.
Als ik er ooit een heb, zal ik het je laten weten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is een steenpuist. Lijkt me zo leuk
Hahahaquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.Ik kreeg laatst al nachtmerries door dat madenverhaal. Ik heb er gewoon in bed tien minuten aan moeten denken en m'n buik deed er zeer van.
Doet wel pijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik er ooit een heb, zal ik het je laten weten.
Nee, serieus. Ik krijg meteen beelden als ik zoiets lees en die gaan m'n hoofd ook niet uit. En dan denk ik eraan als ik wil ga slapen en dat is echt het meest verkeerde moment.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja, je kwam net uit de vuilnisbak gekropen zeker
Ik zie alleen die infectie en dat rottende vlees voor me.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha. Het is nog best opwindend geschreven hoor
Oh, ik kan er echt geen beeld bij vormen hoe dat eruit zou moeten hebben gezienquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie alleen die infectie en dat rottende vlees voor me.
En al geproefd?!quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:39 schreef Fok-it het volgende:
Ohja Krek, ik heb de aioli chips meegenomen vandaag
Ik kan me heel erg moeilijk concentreren, dus m'n gedachten forceren naar iets anders is vaak geen succes bij mij.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik kan er echt geen beeld bij vormen hoe dat eruit zou moeten hebben gezien. Denk aan koetjes en heppie en alles
Oh.. muziekje luisteren?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan me heel erg moeilijk concentreren, dus m'n gedachten forceren naar iets anders is vaak geen succes bij mij.
Ik ben heel erg tijdgebonden als het om eten gaat, kuch autist kuchquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En al geproefd?!![]()
zo godverodmme lekker.
Ik heb vandaag een half zakje op, ging helemaal goed![]()
![]()
Maak je het jezelf wel lastig mee hequote:Op donderdag 15 mei 2014 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben heel erg tijdgebonden als het om eten gaat, kuch autist kuch
Vind het pas na een uur of half 9 kunnen om chips te eten
Hoezo?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maak je het jezelf wel lastig mee he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |