Zo beter?quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:48 schreef JeffreyH93 het volgende:
Dat plaatje in de OP met Falcao kan echt niet meer he!
Deze OP is beter.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:31 schreef tong80 het volgende:
VBL / Climax van Spaanse titelstrijd. Barcelona-Atletico Madrid
Eerst niet.quote:
Oké en bedanktquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerst niet.
Die van mij mag opslot hoor. Til ik niet zwaar aan.
zieligquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:01 schreef Strani het volgende:
Volgens het Spaanse nieuws wordt er vanavond geen trofee uitgereikt, zogenaamd omdat de voorzitter van de RFEF andere verplichtingen heeft.
In andere woorden: De man is bang voor een zege voor Atlético en Barcelona wil geen erehaag vormen in eigen stadion.
Leuke anekdote.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:51 schreef tong80 het volgende:
Hup Barca.
Moet wel steeds terugdenken aan de 2 EC-1 finales van 1975. Zo onrechtvaardig dat Atletico verloor van Bayern. Was absurd.
Inderdaad. Welke bondsvoorzitter heeft nou 'andere verplichtingen' op de laatste dag van de competitie. Met zo'n smoesje komen ze zelfs in Nigeria of Sri Lanka niet.quote:
Idd leuke anekdote. De eerste finale-wedstrijd werd Bayern weggespeeld. Schwarzenbeck die nog noot op het doel had geschoten scoorden in de 90ste minuut de gelijkmaker als voorstopper. Wedstrijd werd overgespeeld en Bayern won met 4-0.quote:
Wat gigantisch vergezocht zegquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:01 schreef Strani het volgende:
Volgens het Spaanse nieuws wordt er vanavond geen trofee uitgereikt, zogenaamd omdat de voorzitter van de RFEF andere verplichtingen heeft.
In andere woorden: De man is bang voor een zege voor Atlético en Barcelona wil geen erehaag vormen in eigen stadion.
Volg jij maar eens een aantal jaar de RFEF op de voet en dan ga je er vanzelf ook zo over denkenquote:
Zijn wel barca-praktijken, toen Inter van Barca won in de CL hadden ze de sproeiers aangezet, en Eto'o ging gewoon dansen in de regen.quote:
Villaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Courtois - Juanfran, Miranda, Godín, Filipe Luis - Gabi, Tiago, Koke, Arda - Villa, Diego Costa
Pinto - Alves, Piqué, Mascherano, Adriano - Fabregas, Busquets, Iniesta - Alexis, Messi, Pedro
Daar worden in Spanje inderdaad nog altijd grappen over gemaaktquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:16 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Zijn wel barca-praktijken, toen Inter van Barca won in de CL hadden ze de sproeiers aangezet, en Eto'o ging gewoon dansen in de regen.
Dat klopt, en dat is erg onsportief. Maar om nou te suggereren dat de hele prijsuitreiking wordt verplaatst vanuit de voetbalbond om de enkele reden dat Barça dan geen erehaag hoeft te vormen op eigen veld... Nee.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:16 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Zijn wel barca-praktijken, toen Inter van Barca won in de CL hadden ze de sproeiers aangezet, en Eto'o ging gewoon dansen in de regen.
Lijkt me ook niet, maar het zou me ook niet verbazen als barca zich weer zeer onsportief zal gedragen, op welke manier dan ook.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt, en dat is erg onsportief. Maar om nou te suggereren dat de hele prijsuitreiking wordt verplaatst vanuit de voetbalbond om de enkele reden dat Barça dan geen erehaag hoeft te vormen op eigen veld... Nee.
Alba little bitch dat ie is, sinds hij naar barca is gegaan is ie echt een klein duiveltje geworden.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen Alba en Xavi in basis.. Ben benieuwd
Ardaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Courtois - Juanfran, Miranda, Godín, Filipe Luis - Gabi, Tiago, Koke, Arda - Villa, Diego Costa
Pinto - Alves, Piqué, Mascherano, Adriano - Fabregas, Busquets, Iniesta - Alexis, Messi, Pedro
Jij snapt het leven gewoon.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:15 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Zou fantastisch zijn als vandaag Atletico, Arsenal en Dortmund allemaal winnen.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:15 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Zou fantastisch zijn als vandaag Atletico, Arsenal en Dortmund allemaal winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Hoe durf je..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:32 schreef inZanity het volgende:
Boskamp als analist bij deze wedsrijd..Goed bezig Sport1
Zak in elkaar joh.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:32 schreef inZanity het volgende:
Boskamp als analist bij deze wedsrijd..Goed bezig Sport1
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Gewoon even losse wedstrijd bij Ziggo bestellen joh. Als je dat hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6,95 op de eerstvolgende factuur.
duur manquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gewoon even losse wedstrijd bij Ziggo bestellen joh. Als je dat hebt.
Was net aan het kijken voor deze optie, helaas heb ik KPN.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gewoon even losse wedstrijd bij Ziggo bestellen joh. Als je dat hebt.
Ben tenminste niet zo'n nepfanquote:
Doe linkje.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:40 schreef GGMM het volgende:
Ja, leuk. Stream-verzoeken mogen in het daarvoor bestemde topic.
Die commentator is ook al voor Barcaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:38 schreef inZanity het volgende:
Wordt weer één grote Barca-show bij Sport1 merk ik al.![]()
Ja die zitten er bij Barcelona genoeg. Dat durf ik te zeggen.quote:
Bookmaker denkt ook dat Barca gaat winnen, kan het niet aanzien als die irritante dwergen straks feestvieren op het veld.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:38 schreef inZanity het volgende:
Wordt weer één grote Barca-show bij Sport1 merk ik al.![]()
Wat is het verschil met de rest ?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker vanuit Nederland FOK!en en doen alsof je daadwerkelijk een binding hebt met Barça
Denken dat ik geen binding hebquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker vanuit Nederland FOK!en en doen alsof je daadwerkelijk een binding hebt met Barça
Hoe weet jij dat hij niet in Spanje geboren is en pas een aantal jaar in NL woont?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe heb jij binding met Ajax?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel binding hebt.
Alleen niet met Barca!
Dit inderdaad. Moet er niet aan denken dat dat verschrikkelijke Barcelona nog kampioen gaat worden ook. Al zal het me niet eens meer verbazen, dat geluk daar lijkt soms echt eindeloos helaas. Maar goed, laten we er gewoon vanuit gaan dat het voetbal overwint vanavond en Atletico gewoon kampioen wordt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:42 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Bookmaker denkt ook dat Barca gaat winnen, kan het niet aanzien als die irritante dwergen straks feestvieren op het veld.
Haha oke.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:46 schreef JustAsEasy het volgende:
Ik ben gewoon in Nederland geboren, maar ben al lang genoeg fan om ook daadwerkelijk een binding met ze te hebben.
Wordt lastig man, ik hoop het echt maar weet dat Barca thuis met geluk en eventueel de scheids kan wegkomen met het een en ander. Als Atletico maar niet teveel ruimte weggeeft achterin, gelijkspel is nog altijd voldoende.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Moet er niet aan denken dat dat verschrikkelijke Barcelona nog kampioen gaat worden ook. Al zal het me niet eens meer verbazen, dat geluk daar lijkt soms echt eindeloos helaas. Maar goed, laten we er gewoon vanuit gaan dat het voetbal overwint vanavond en Atletico gewoon kampioen wordt.
Ik zit in Lissabon en ben nu voor Atletico, mag dat?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de CL heeft Atleti goed stand gehouden in Camp Nou.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:47 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Wordt lastig man, ik hoop het echt maar weet dat Barca thuis met geluk en eventueel de scheids kan wegkomen met het een en ander. Als Atletico maar niet teveel ruimte weggeeft achterin, gelijkspel is nog altijd voldoende.
ratatatataquote:
Ja dat geloof ik. Wat een feest als ze weten te winnen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:49 schreef FL_Freak het volgende:
maatje van me zit in barca stadion nu. Best wel jaloers.
Vooral omdat Cesc gewoon waardeloos is, komt technisch te kort. Zijn doelpunten camoufleerden alles maar de laatste tijd lukt dat ook niet meer.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:50 schreef JustAsEasy het volgende:
Jammer dat Cesc speelt, had liever Xavi zien spelen. Die heeft toch wat meer ervaring met zulke wedstrijden
Klopt. Maar vergeet niet dat de scheidsrechters in Spanje behoorlijk pro-Barca zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de CL heeft Atleti goed stand gehouden in Camp Nou.
Ligt eraan waar die zit, boven in heb je een verrekijker nodig.. maar toch leuker dan met dit mooie weer achter de PC te zitten jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:49 schreef FL_Freak het volgende:
maatje van me zit in barca stadion nu. Best wel jaloers.
Denken dat ik 4 euro over hebquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:51 schreef Doublepain het volgende:
Het is maar 4 euro zo´n stream..
Koopje dit dat
ik ookquote:
Vorig seizoen had die nog een redelijke band met Messi. Maar die lijkt ook vervaagd. Dat die zich maar vandaag maar bewijstquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vooral omdat Cesc gewoon waardeloos is, komt technisch te kort. Zijn doelpunten camoufleerden alles maar de laatste tijd lukt dat ook niet meer.
Daar ben ik het mee eens. Dankzij schandalige arbitrages heeft Barça nog kans op de titel. Zie El Clasicoquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Maar vergeet niet dat de scheidsrechters in Spanje behoorlijk pro-Barca zijn.
Tweede ring geloof ik ofzoquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ligt eraan waar die zit, boven in heb je een verrekijker nodig.. maar toch leuker dan met dit mooie weer achter de PC te zitten ja
Voor wie ben jij?quote:
Hoezo zou ik die krijgenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je al een bankrekening van je papa gekregen?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:54 schreef inZanity het volgende:
Voor wie moet Sierd nu zijn nu z'n twee grote liefdes tegen elkaar moeten?
Hij kan in ieder geval één ding: lachen om Real Madrid.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:54 schreef inZanity het volgende:
kun je daar op weddenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:55 schreef Kopsterk het volgende:
Ik verwacht wel weer de eerste 8 minuten van de wedstrijd een random verhaal van Sierd.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:54 schreef inZanity het volgende:
Mooi man die kleine moet het WK beslissen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bang dat die kleine dondersteen zijn oude zelf wordt
Omdat ze in de CL-finale staan? Of omdat ze de beker gewonnen hebben?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij kan in ieder geval één ding: lachen om Real Madrid.
?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:54 schreef inZanity het volgende:
atleti en jij?quote:
Een Copa maar liefst?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat ze in de CL-finale staan? Of omdat ze de beker gewonnen hebben?
Nu snap ik het.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Barca is zowel Atletico als Barca fan.
Ik snap deze zin nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Barca is zowel Atletico als Barca fan.
have faith in atletigodquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bang dat die kleine dondersteen zijn oude zelf wordt
Kampioenschap compleet weggegevenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat ze in de CL-finale staan? Of omdat ze de beker gewonnen hebben?
je hoeft er niet voor te schamen hoorquote:
Zal er bij mij ook wel op uitkomen denk ik. Dat gefap op Barca van m de hele tijd.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:56 schreef Tchock het volgende:
Ik was heel druk bezig een Nederlandse stream te zoeken maar als Sierd verslaat ga ik gewoon de Engelse uitzending kijken![]()
Atleti wint beide wedstrijden gewoonquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:58 schreef hafcfan het volgende:
Als Barca dit wint en Atleti de CL kunnen we mooi om Real lachen
Ja leuk . Maar niet vandaag aubquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mooi man die kleine moet het WK beslissen.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:58 schreef hafcfan het volgende:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zal er bij mij ook wel op uitkomen denk ik. Dat gefap op Barca van m de hele tijd.
Doe ik ook nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je hoeft er niet voor te schamen hoor
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Weten jullie nog steeds niet dat Sierd in hart en nieren Atletihooli is?
Waar speelt Arsenal om? FA Cup?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:59 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik ga zwaar uit mn dak als gewoon Arsenal, Atletico en Dortmund allemaal winnen. Als er al eentje verliest hoop ik dat 't Dortmund is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:58 schreef hafcfan het volgende:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lachen man. Barca met z'n anti-voetbal dat volledig onterecht kampioen is. Terwijl Real met het hele seizoen al geweldig voetbal speelt niks heeft. Ja echt lachen man.
Toch hebben ze het zelf ongelofelijk verkloot de laatste weken dat Madrid.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lachen man. Barca met z'n anti-voetbal dat volledig onterecht kampioen is. Terwijl Real met het hele seizoen al geweldig voetbal speelt niks heeft. Ja echt lachen man.
Gelijkspel is genoeg voor Atletico.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Alderweireld die de winnende 1-2 maakt, dan ga ik keihard juichen.
oh jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:02 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Gelijkspel is genoeg voor Atletico.
Stadion leeg: Geen achterbanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:01 schreef Doublepain het volgende:
Succespubliek is er weer in het stadion, ongekend!!
hetzelfde manquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:59 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Doe ik ook niet![]()
Ben er trots op!
Succes en fijne wedstrijd toegewenst. Moge de beste winnen
Neemt niet weg dat hij gaat juichenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:02 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Gelijkspel is genoeg voor Atletico.
Het is elke keer watquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stadion leeg: Geen achterban
Stadion vol: Successupporters
successupporters/achterban, beiden een verschillend iets.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stadion leeg: Geen achterban
Stadion vol: Successupporters
Atletico dus.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:59 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Doe ik ook niet![]()
Ben er trots op!
Succes en fijne wedstrijd toegewenst. Moge de beste winnen
Zeuvuh - zeuvuhquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:03 schreef FL_Freak het volgende:
Zolang deze wedstrijd maar 3x gescoord wordt.
Meer meer.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stadion stil: Sfeerloos
Stadion luidruchtig: klappers/kutliedjes/gefluit
Die is nu de shirtjes voor de 2e helft aan het klaar leggen, en daarna laat ie het bad vollopenquote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Intro zal straks wel weer op facebook komen
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Gramu. Laat je niet uit de tent lokken door die beunhaas.
Okquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:05 schreef PizzaGeit het volgende:
Mijn stream sloeg ineens 10 seconden over
Meid, koop een dagboek.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:05 schreef PizzaGeit het volgende:
Mijn stream sloeg ineens 10 seconden over
Die intro mag op het SdVfan kanaal.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Elsierd lijkt niet helemaal onpartijdig.
Ik zal het doorgeven!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die intro mag op het SdVfan kanaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Hull de geksteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
JAJAJAJAJAJAJJAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
graag op anoniem
Ik had geen apart topic verwachtquote:
Geonaldo inderdaad. Maar dat doet er niet toe.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Straks ga je me vertellen dat jij niet Geo3kant heet.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xdeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
graag op anoniem
quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
heeft iemand nog een werkende sport 1 stroom?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Jamie Caven kan een tv recht in de ogen aankijken ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Pijltje rechts van z'n zicht houden.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jamie Caven kan een tv recht in de ogen aankijken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dan wil ik zijn tvquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pijltje rechts van z'n zicht houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |