ratatatataquote:
Ja dat geloof ik. Wat een feest als ze weten te winnen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:49 schreef FL_Freak het volgende:
maatje van me zit in barca stadion nu. Best wel jaloers.
Vooral omdat Cesc gewoon waardeloos is, komt technisch te kort. Zijn doelpunten camoufleerden alles maar de laatste tijd lukt dat ook niet meer.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:50 schreef JustAsEasy het volgende:
Jammer dat Cesc speelt, had liever Xavi zien spelen. Die heeft toch wat meer ervaring met zulke wedstrijden
Klopt. Maar vergeet niet dat de scheidsrechters in Spanje behoorlijk pro-Barca zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de CL heeft Atleti goed stand gehouden in Camp Nou.
Ligt eraan waar die zit, boven in heb je een verrekijker nodig.. maar toch leuker dan met dit mooie weer achter de PC te zitten jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:49 schreef FL_Freak het volgende:
maatje van me zit in barca stadion nu. Best wel jaloers.
Denken dat ik 4 euro over hebquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:51 schreef Doublepain het volgende:
Het is maar 4 euro zo´n stream..
Koopje dit dat
ik ookquote:
Vorig seizoen had die nog een redelijke band met Messi. Maar die lijkt ook vervaagd. Dat die zich maar vandaag maar bewijstquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vooral omdat Cesc gewoon waardeloos is, komt technisch te kort. Zijn doelpunten camoufleerden alles maar de laatste tijd lukt dat ook niet meer.
Daar ben ik het mee eens. Dankzij schandalige arbitrages heeft Barça nog kans op de titel. Zie El Clasicoquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Maar vergeet niet dat de scheidsrechters in Spanje behoorlijk pro-Barca zijn.
Tweede ring geloof ik ofzoquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ligt eraan waar die zit, boven in heb je een verrekijker nodig.. maar toch leuker dan met dit mooie weer achter de PC te zitten ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |