ratatatataquote:
Ja dat geloof ik. Wat een feest als ze weten te winnen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:49 schreef FL_Freak het volgende:
maatje van me zit in barca stadion nu. Best wel jaloers.
Vooral omdat Cesc gewoon waardeloos is, komt technisch te kort. Zijn doelpunten camoufleerden alles maar de laatste tijd lukt dat ook niet meer.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:50 schreef JustAsEasy het volgende:
Jammer dat Cesc speelt, had liever Xavi zien spelen. Die heeft toch wat meer ervaring met zulke wedstrijden
Klopt. Maar vergeet niet dat de scheidsrechters in Spanje behoorlijk pro-Barca zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de CL heeft Atleti goed stand gehouden in Camp Nou.
Ligt eraan waar die zit, boven in heb je een verrekijker nodig.. maar toch leuker dan met dit mooie weer achter de PC te zitten jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:49 schreef FL_Freak het volgende:
maatje van me zit in barca stadion nu. Best wel jaloers.
Denken dat ik 4 euro over hebquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:51 schreef Doublepain het volgende:
Het is maar 4 euro zo´n stream..
Koopje dit dat
ik ookquote:
Vorig seizoen had die nog een redelijke band met Messi. Maar die lijkt ook vervaagd. Dat die zich maar vandaag maar bewijstquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vooral omdat Cesc gewoon waardeloos is, komt technisch te kort. Zijn doelpunten camoufleerden alles maar de laatste tijd lukt dat ook niet meer.
Daar ben ik het mee eens. Dankzij schandalige arbitrages heeft Barça nog kans op de titel. Zie El Clasicoquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Maar vergeet niet dat de scheidsrechters in Spanje behoorlijk pro-Barca zijn.
Tweede ring geloof ik ofzoquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ligt eraan waar die zit, boven in heb je een verrekijker nodig.. maar toch leuker dan met dit mooie weer achter de PC te zitten ja
Voor wie ben jij?quote:
Hoezo zou ik die krijgenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je al een bankrekening van je papa gekregen?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:54 schreef inZanity het volgende:
Voor wie moet Sierd nu zijn nu z'n twee grote liefdes tegen elkaar moeten?
Hij kan in ieder geval één ding: lachen om Real Madrid.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:54 schreef inZanity het volgende:
kun je daar op weddenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:55 schreef Kopsterk het volgende:
Ik verwacht wel weer de eerste 8 minuten van de wedstrijd een random verhaal van Sierd.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:54 schreef inZanity het volgende:
Mooi man die kleine moet het WK beslissen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bang dat die kleine dondersteen zijn oude zelf wordt
Omdat ze in de CL-finale staan? Of omdat ze de beker gewonnen hebben?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij kan in ieder geval één ding: lachen om Real Madrid.
?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:54 schreef inZanity het volgende:
atleti en jij?quote:
Een Copa maar liefst?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat ze in de CL-finale staan? Of omdat ze de beker gewonnen hebben?
Nu snap ik het.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Barca is zowel Atletico als Barca fan.
Ik snap deze zin nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Barca is zowel Atletico als Barca fan.
have faith in atletigodquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bang dat die kleine dondersteen zijn oude zelf wordt
Kampioenschap compleet weggegevenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat ze in de CL-finale staan? Of omdat ze de beker gewonnen hebben?
je hoeft er niet voor te schamen hoorquote:
Zal er bij mij ook wel op uitkomen denk ik. Dat gefap op Barca van m de hele tijd.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:56 schreef Tchock het volgende:
Ik was heel druk bezig een Nederlandse stream te zoeken maar als Sierd verslaat ga ik gewoon de Engelse uitzending kijken![]()
Atleti wint beide wedstrijden gewoonquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:58 schreef hafcfan het volgende:
Als Barca dit wint en Atleti de CL kunnen we mooi om Real lachen
Ja leuk . Maar niet vandaag aubquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mooi man die kleine moet het WK beslissen.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:58 schreef hafcfan het volgende:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zal er bij mij ook wel op uitkomen denk ik. Dat gefap op Barca van m de hele tijd.
Doe ik ook nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je hoeft er niet voor te schamen hoor
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Weten jullie nog steeds niet dat Sierd in hart en nieren Atletihooli is?
Waar speelt Arsenal om? FA Cup?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:59 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik ga zwaar uit mn dak als gewoon Arsenal, Atletico en Dortmund allemaal winnen. Als er al eentje verliest hoop ik dat 't Dortmund is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:58 schreef hafcfan het volgende:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lachen man. Barca met z'n anti-voetbal dat volledig onterecht kampioen is. Terwijl Real met het hele seizoen al geweldig voetbal speelt niks heeft. Ja echt lachen man.
Toch hebben ze het zelf ongelofelijk verkloot de laatste weken dat Madrid.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lachen man. Barca met z'n anti-voetbal dat volledig onterecht kampioen is. Terwijl Real met het hele seizoen al geweldig voetbal speelt niks heeft. Ja echt lachen man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |