Kampioenschap compleet weggegevenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat ze in de CL-finale staan? Of omdat ze de beker gewonnen hebben?
je hoeft er niet voor te schamen hoorquote:
Zal er bij mij ook wel op uitkomen denk ik. Dat gefap op Barca van m de hele tijd.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:56 schreef Tchock het volgende:
Ik was heel druk bezig een Nederlandse stream te zoeken maar als Sierd verslaat ga ik gewoon de Engelse uitzending kijken![]()
Atleti wint beide wedstrijden gewoonquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:58 schreef hafcfan het volgende:
Als Barca dit wint en Atleti de CL kunnen we mooi om Real lachen
Ja leuk . Maar niet vandaag aubquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mooi man die kleine moet het WK beslissen.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:58 schreef hafcfan het volgende:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zal er bij mij ook wel op uitkomen denk ik. Dat gefap op Barca van m de hele tijd.
Doe ik ook nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je hoeft er niet voor te schamen hoor
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Weten jullie nog steeds niet dat Sierd in hart en nieren Atletihooli is?
Waar speelt Arsenal om? FA Cup?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:59 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik ga zwaar uit mn dak als gewoon Arsenal, Atletico en Dortmund allemaal winnen. Als er al eentje verliest hoop ik dat 't Dortmund is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:58 schreef hafcfan het volgende:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lachen man. Barca met z'n anti-voetbal dat volledig onterecht kampioen is. Terwijl Real met het hele seizoen al geweldig voetbal speelt niks heeft. Ja echt lachen man.
Toch hebben ze het zelf ongelofelijk verkloot de laatste weken dat Madrid.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lachen man. Barca met z'n anti-voetbal dat volledig onterecht kampioen is. Terwijl Real met het hele seizoen al geweldig voetbal speelt niks heeft. Ja echt lachen man.
Gelijkspel is genoeg voor Atletico.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Alderweireld die de winnende 1-2 maakt, dan ga ik keihard juichen.
oh jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:02 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Gelijkspel is genoeg voor Atletico.
Stadion leeg: Geen achterbanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:01 schreef Doublepain het volgende:
Succespubliek is er weer in het stadion, ongekend!!
hetzelfde manquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:59 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Doe ik ook niet![]()
Ben er trots op!
Succes en fijne wedstrijd toegewenst. Moge de beste winnen
Neemt niet weg dat hij gaat juichenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:02 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Gelijkspel is genoeg voor Atletico.
Het is elke keer watquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stadion leeg: Geen achterban
Stadion vol: Successupporters
successupporters/achterban, beiden een verschillend iets.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stadion leeg: Geen achterban
Stadion vol: Successupporters
Atletico dus.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:59 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Doe ik ook niet![]()
Ben er trots op!
Succes en fijne wedstrijd toegewenst. Moge de beste winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |