quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Gewoon even losse wedstrijd bij Ziggo bestellen joh. Als je dat hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6,95 op de eerstvolgende factuur.
duur manquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gewoon even losse wedstrijd bij Ziggo bestellen joh. Als je dat hebt.
Was net aan het kijken voor deze optie, helaas heb ik KPN.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gewoon even losse wedstrijd bij Ziggo bestellen joh. Als je dat hebt.
Ben tenminste niet zo'n nepfanquote:
Doe linkje.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:40 schreef GGMM het volgende:
Ja, leuk. Stream-verzoeken mogen in het daarvoor bestemde topic.
Die commentator is ook al voor Barcaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:38 schreef inZanity het volgende:
Wordt weer één grote Barca-show bij Sport1 merk ik al.![]()
Ja die zitten er bij Barcelona genoeg. Dat durf ik te zeggen.quote:
Bookmaker denkt ook dat Barca gaat winnen, kan het niet aanzien als die irritante dwergen straks feestvieren op het veld.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:38 schreef inZanity het volgende:
Wordt weer één grote Barca-show bij Sport1 merk ik al.![]()
Wat is het verschil met de rest ?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker vanuit Nederland FOK!en en doen alsof je daadwerkelijk een binding hebt met Barça
Denken dat ik geen binding hebquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker vanuit Nederland FOK!en en doen alsof je daadwerkelijk een binding hebt met Barça
Hoe weet jij dat hij niet in Spanje geboren is en pas een aantal jaar in NL woont?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe heb jij binding met Ajax?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel binding hebt.
Alleen niet met Barca!
Dit inderdaad. Moet er niet aan denken dat dat verschrikkelijke Barcelona nog kampioen gaat worden ook. Al zal het me niet eens meer verbazen, dat geluk daar lijkt soms echt eindeloos helaas. Maar goed, laten we er gewoon vanuit gaan dat het voetbal overwint vanavond en Atletico gewoon kampioen wordt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:42 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Bookmaker denkt ook dat Barca gaat winnen, kan het niet aanzien als die irritante dwergen straks feestvieren op het veld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |