Maar de beste accesoire van iemand is een lelijkere vriend!quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:07 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht juist dat oppervlakkige nichten alleen maar met strakke hags gezien willen worden? Je accessoire moet er natuurlijk wel goed uitzien en bij je outfit passen...
Oh ja.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar de beste accesoire van iemand is een lelijkere vriend!
Toch niet voor Friso he?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:11 schreef Steve het volgende:
Staat pownews ineens voor je snufferd.vervelende mensen.
quote:
Hoezo komen ze dan bij jou terecht?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:18 schreef Steve het volgende:
[..]nee, over de asielzoekers.
Voor Friso hebben we ze ook ooit achter ons aan gehad ja. Maar dat we stoppen maar niet helemaal is vast niet juicy genoeg.
O ja, Buulquote:
Gelukkig niet neequote:Voor Friso hebben we ze ook ooit achter ons aan gehad ja. Maar dat we stoppen maar niet helemaal is vast niet juicy genoeg.
ANGELHOMO!quote:
Is Arrow ook leuk?quote:
I know! Ik zag het!quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:09 schreef Luigi het volgende:
[..]
ANGELHOMO!
De Twin Peaks wereld staat op zijn kop!.
http://popwatch.ew.com/2014/05/15/twin-peaks-blu-ray-box-set/
Ik vind het wisselen. 6th Sense en The Village vond ik goed, maar Unbreakable vond ik erg tegenvallen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:24 schreef Dirk. het volgende:
Shamalamadingdong is niet geliefd he?
Ik vind zijn films eigenlijk wel tof..
Volgens mij zijn we de enige 2 op de wereld die Lady in the water mooi vondenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:32 schreef Dirk. het volgende:
Unbreakable vond ik ook mooi. Compleet andere sfeer dan die andere twee, maar zeker een goeie film. En Lady in the Water vond ik ook mooi..
Ook die met die planten en die Marky mark?quote:
Ik heb een PS3, dat scheeltquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:35 schreef Luigi het volgende:
BAM, net die box gepre-ordered op amazon.co.uk
Ik ben echt zo hyper als wat van dit nieuws geloof ik
Nu alleen nog een BD speler.
Oh ja! The Happening?quote:
Mja ach, ik wil die box gewoon en een BD speler staat ook al een tijdje op de wishlist maar ik wil er 1 van een specifiek merk zodat -ie bij m'n audioset past (Marantz) maar die is wel prijzig. Ben er al ff Marktplaats voor in de gaten aan het houden, ze komen sporadisch voorbij. Desnoods trek ik de uitgebreide FWWM versie wel ff van usenetquote:
Dat is wel een kut dilemma idd. Ik weet niet in hoeverre je werkgever 'op de hoogte is' maar ik zou je zorgen gewoon richting hem uiten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:54 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Dilemma. Ik ben gevraagd om voor werk 2 weken naar Singapore te gaan. Yay ole ole, compliment bla bla cool en zo. Maar het is wel alleen, en dat vind ik eng. Maar goed, dara kan ik me overheen zetten.
Alleen ik googelde heel even op homoseksualiteit en de houding daar tegenover... en het is dus echt dik strafbaar en met levenslange gevangenisstraf daar. Nou ben ik natuurlijk daar voor werk en niet voor seks of gaybarren en dat gaat m natuurlijk ook nooit worden, maar ik vind het toch wel een "ding" eigenlijk, merk ik. Benauwend of zo op de een of andere manier.
Ik zou het niet doen. Wouter Hamel heeft dat laatste heel mooi verwoord in een radio interview, als reden waarom hij optredens in Rusland had afgezegd.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:12 schreef Ang3l het volgende:
Nou, beetje meer googlen leert me dat het weliswaar nog strafbaar is, maar dat de houding wel flink veranderd is de laatste jaren. Dus volgens mij valt het wel mee. Wordt alleen geen gangbang in een steegje dan
Maar goed, het voelt ook een beetje principieel. Ik zou ook nooit naar Rusland gaan bv.
Nee. Maar ik vind er een verschil zitten tussen explciet verzwijgen en gewoon geen seks hebbenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:33 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Wouter Hamel heeft dat laatste heel mooi verwoord in een radio interview, als reden waarom hij optredens in Rusland had afgezegd.
Als je baas je zou vragen, "Goh Ang3l, ik wil je vragen om zodadelijk aan te schuiven bij een gesprek met een belangrijke klant. Alleen is die man nogal expliciet homo-foob, dus kun je misschien je kleden als een standaard hetero? En gewoon meelachen als hij een grapje maakt over flikkers?"
Zou je dat dan ook doen?
Ik gok eerder andersom eigenlijk, als ik de beelden ziequote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:34 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik vond het vrij kinderachtig suf eigenlijk.
Maar misschien is The Flash beter.
Belachelijk eigenlijk dat dit iets om rekening mee te houden... ik wil heel graag naar de laatste Tanz der Vampire in St Petersburg maar dat durf ik echt niet meer. Zelfs al kom ik hetero over.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Maar ik vind er een verschil zitten tussen explciet verzwijgen en gewoon geen seks hebbenIk ben niet van plan t te gaan verzwijgen als iemand er naar zou vragen.
Vrienden van me zijn als stel naar India gegaan. Daar is t ook strafbaar.
Ik zou ook minder snel naar Rusland gaan dan Singapore, omdt de ontwikkeling in de eerste negatief is en in de laatste positief (als ik zo ff reissites bekijk die actueel zijn).quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk dat dit iets om rekening mee te houden... ik wil heel graag naar de laatste Tanz der Vampire in St Petersburg maar dat durf ik echt niet meer. Zelfs al kom ik hetero over.
Ja da's nog een extra probleem inderdaad dan ja.quote:Ook vanwege mijn paspoort. De eerste keer had ik nergens last van maar je weet nooit of het een tweede keer ook goed gaat.
Nope, nooit een probleem mee gehad. En hier eigenlijk ook niet, alleen in Berlijn een keer dat zo'n muts me zo aankeek, "is dit je paspoort wel"quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou ook minder snel naar Rusland gaan dan Singapore, omdt de ontwikkeling in de eerste negatief is en in de laatste positief (als ik zo ff reissites bekijk die actueel zijn).
Sowieso is t voor mij anders of ik er voor plezier heen zou gaan of voor werk. Voor mijn plezier zou ik zo'n land nooit zelf kiezen.
[..]
Ja da's nog een extra probleem inderdaad dan ja.
Had je daar in de states geen last mee? Hell, ik had al last omdat ik blond haar had en de foto op mijn paspoort was nog met zwart
Nou ja, ik denk dat als je twee weken ergens naar toe gaat, dat je niet alleen voor je werk kunt gaan. Tenzij je twee weken lang 24 uur per dag werkt, natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou ook minder snel naar Rusland gaan dan Singapore, omdt de ontwikkeling in de eerste negatief is en in de laatste positief (als ik zo ff reissites bekijk die actueel zijn).
Sowieso is t voor mij anders of ik er voor plezier heen zou gaan of voor werk. Voor mijn plezier zou ik zo'n land nooit zelf kiezen.
Vroeger was het natuurlijk ook al zo (quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:14 schreef Ang3l het volgende:
Ook een manier om een bierbuik te verbergen. Gewoon je borst keihard trainen
Ja, als je ze alletwee probeert, is er vast wel eentje goed, jaquote:
Het is al een stuk strakker dan twee maanden geledenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:43 schreef Ang3l het volgende:
Je moet gewoon zorgen dat je een strakke buik krijgt. Hoef ik e rook niet over te typen en niet ana mezelf te twijfelen
Meer je borstspieren trainen danquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik sta zo enorm met een holle rug dat mijn tshirt altijd eerst mijn buik raakt
Als je een holle rug hebt, moet je juist je buikspieren gaan trainen, volgens mij. Die holle rug komt omdat je je (lage) rugspieren aantrekt, dus die zijn al sterk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk eerder m'n rug, zodat ik recht ga staan
Ain;t nobody got time fo'that!
Nee, hij gaat werken in Brazilie, maar het is een Kiwi (met Nederlandse wortels).quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:20 schreef Ang3l het volgende:
Nieuw-Zeelander? Ik dacht dat er een Braziliaan was?
Ja, blijf voor de zekerheid maar van hem afquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben allergisch voor kiwi's
Zou dat zo ook werken op hem?
Het is je type nietquote:
Bad boys. En hetero's.quote:
Wat benauwt je?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:54 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Dilemma. Ik ben gevraagd om voor werk 2 weken naar Singapore te gaan. Yay ole ole, compliment bla bla cool en zo. Maar het is wel alleen, en dat vind ik eng. Maar goed, dara kan ik me overheen zetten.
Alleen ik googelde heel even op homoseksualiteit en de houding daar tegenover... en het is dus echt dik strafbaar en met levenslange gevangenisstraf daar. Nou ben ik natuurlijk daar voor werk en niet voor seks of gaybarren en dat gaat m natuurlijk ook nooit worden, maar ik vind het toch wel een "ding" eigenlijk, merk ik. Benauwend of zo op de een of andere manier.
Lijkt wel mijn benedenbuurman.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:34 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nsmbl.nl/hot-or-not-mannen-met-hoge-knotten/
Hmm, toch vallen die niet onder "mijn smaak" volgens jou
Nou ja, kunnen best hetero zijn. Maar bad boy niet echt.
Jup, ga je mee?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik las net trouwens dat er een roze zaterdag in Eindhoven komt?
Ik wist van niets.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ja, 5 juli.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Goh, wat erg dat ik dan niet kan...quote:
Lang leve de enorm belabberde conctructie van Roze Zaterdag, vol spanning, intrige, ruzie en onbekwaamheden.quote:
Dat kan in de Dommel ookquote:
Ik mis een beetje strass.quote:
quote:/shoo
*flaneert weer weg*
Flambeerde je maar
Honey, I ain't no flaming queen!
Yet
Pas maar op of ik geef je een burning ring of fire.
What are you, chipotle?
Nee, maar m'n Angel-saus is net zo heet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:53 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik vind foto's als die bovenste echt zo raar altijd. Ik bedoel, ik snap 't. T laat z'n lijf zien en leuke heupen en zo. Sexy bla bla bla. True. maar wie zou er in godsnaam zo ooit rondlopen en zo gaan staan?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
true, ziet er wat onnatuurlijk uit, maar ook lekkerquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind foto's als die bovenste echt zo raar altijd. Ik bedoel, ik snap 't. T laat z'n lijf zien en leuke heupen en zo. Sexy bla bla bla. True. maar wie zou er in godsnaam zo ooit rondlopen en zo gaan staan?!
Ja en niet dat foto's altijd natuurlijk moeten zijn of zo. Maar ik vind modellen (mannen) vaak in zulke rare vreemde poses staan met kleding uit op hele rare manieren, alleen maar om een stuk huid te laten zien.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:05 schreef B83 het volgende:
[..]
true, ziet er wat onnatuurlijk uit, maar ook lekker
Ghehe, zit je 'm nou te hoereren?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:49 schreef Snowbells het volgende:
Hoi! Ik wil een goede vriend van me aan de man helpen. Het is Typisch. Een blonde, Rotterdamse half-god die wel van een drankje houdt. Kijkt veel voetbal en werkt graag in de tuin. Als je geïnteresseerd bent stuur hem dan even een dm!
Voor een foto kun je mij altijd dmen. Kost wel 2.50 maar dan heb je ook wat voor het slapen gaan hè![]()
Die 2.50 is nou niet echt HARD to get hequote:Op woensdag 21 mei 2014 16:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit is op geheel vrijwillige basis.Hard2get doen hoort bij de act, als hij je eenmaal kent..
Ik had verwacht dat er door 'blonde half-god' veel dms met vragen naar zijn foto zouden binnenstromenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die 2.50 is nou niet echt HARD to get he
Dat verdient de gemiddelde fokker met vakkenvullen in een uurtje
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat er door 'blonde half-god' veel dms met vragen naar zijn foto zouden binnenstromenmaar helaas. Hij moet denk ik maar voor altijd alleen blijven en een hond kopen.
Ooo, je bericht is pas van 15:49 hoor. Zo storm loopt t hier nooit. Er is nog hoop voor 'mquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat er door 'blonde half-god' veel dms met vragen naar zijn foto zouden binnenstromenmaar helaas. Hij moet denk ik maar voor altijd alleen blijven en een hond kopen.
Dat ís de vriendin hequote:Op woensdag 21 mei 2014 16:11 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed, laat ik t eens even op een rijtje zetten voor mezelf.
Ik zie:
• Rotterdam
• Slechts half een God
• Een bedrag van 2.50 EUR
• Laat een vriendin t regelen ipv dat ie t zelf doet
• Geen foto in fobo
[*]Een avatar met Nicky Minaj
Tot nu toe ben ik nog niet laaiend enthousaist.![]()
![]()
Ik snap dat het de avatar van de vriendin is jaquote:
Ja, want DE ADVERTEERDEEEEEERS kunnen geshockeerd wordenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:15 schreef Typisch het volgende:
haha voor dit topic zijn google ads uitgeschakeld
Nickigodin bekritiserenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap dat het de avatar van de vriendin is ja
En dan nog vind ik t tellen als minpunt!
Nicki maakt zelfs elk taboe binnen de vaak discriminerende hip&hop/rap wereld geaccepteerd .quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap dat het de avatar van de vriendin is ja
En dan nog vind ik t tellen als minpunt!
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nicki maakt zelfs elk taboe binnen de vaak discriminerende hip&hop/rap wereld geaccepteerd .
De muziek an sich kan je in een extreem geval niet liggen (Niemand is perfect ook god maakt fouten) maar als homo afgeven op Nicki haar glorieuze persoonlijkheid van haast volmaakte schoonheid vind ik werkelijk waar weerzinwekkend.
Persoonlijk heb ik in ieder geval veel steun aan haar gehad de afgelopen jaren
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nicki maakt zelfs elk taboe binnen de vaak discriminerende hip&hop/rap wereld geaccepteerd .
De muziek an sich kan je in een extreem geval niet liggen (Niemand is perfect ook god maakt fouten) maar als homo afgeven op Nicki haar glorieuze persoonlijkheid van haast volmaakte schoonheid vind ik werkelijk waar weerzinwekkend.
Kijk. Natuurlijk is ze een sell-out en zijn veel van haar teksten volkomen belachelijk, maar ze durft dit wel allemaal gewoon. Ze doet waar ze zin in heeft en heeft schijt aan iedereen die hier kritisch over denkt/naar kijkt. Dit inzicht heeft mij echt verder geholpen of je het nou wil geloven of niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]My god.
Ja, ik geloof best dat je iets gehad hebt aan enorm taboedoorbrekende en erg steunende teksten als "dick in my face".
Dat was wellicht ietwat ongenuanceerd mijn excuses daarvoor, maar je moet wel begrijpen dat ze hoe vreemd het dan ook voor je mag klinken echt wat voor mij heeft kunnen betekenen en ik daarmee al snel een beetje doorsla in mijn verdediging voor haar.quote:
De hele middag komt een beetje Moof-achtig overquote:
Nou, mooi voor je dat je er wat aan gehad hebt. Ieder zijn ding. Dat is fijn voor je, dat je iets had waar je je aan kon optrekken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk. Natuurlijk is ze een sell-out en zijn veel van haar teksten volkomen belachelijk, maar ze durft dit wel allemaal gewoon. Ze doet waar ze zin in heeft en heeft schijt aan iedereen die hier kritisch over denkt/naar kijkt. Dit inzicht heeft mij echt verder geholpen of je het nou wil geloven of niet.
Soms moet je een act dieper kunnen analyseren dan enkel de stekelige buitenkant. Als je goed naar haar optredens, teksten en voorkomen kijkt zie je dat ze voor iedereen openstaat en iedereen gelijk probeert te behandelen.
Dat dit tevens inhoudt dat daarmee ook iedereen het af en toe moet ontgelden neem ik dan maar met een korrelzout. Voor een perfecte emancipatie/acceptatie heb je nou eenmaal een gelijke behandeling nodig, ook als het negatief is.
De hele middag? Er zijn pas net 5 posts of zo?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De hele middag komt een beetje Moof-achtig over
Glory!quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:13 schreef Dirk. het volgende:
Ik sla (geddit?) even over, maar toch bedankt!.
[ afbeelding ]
Nou ja ik bedoelde eigenlijk beide "verhalen"quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De hele middag? Er zijn pas net 5 posts of zo?
Tja... met zo'n insteek geloof ik ook niet echt dat meer diepgang aan de discussie brengen mogelijk is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, mooi voor je dat je er wat aan gehad hebt. Ieder zijn ding. Dat is fijn voor je, dat je iets had waar je je aan kon optrekken.
Maar ga me niets vertellen over haar glorieuze persoonlijkheid, haar openmindedness (Hallo Lil'Kim) of wonderschone voorkomen en eventuele diepgang in haar teksten, want dan schiet ik echt heel hard in de lach
He getverdemmeBen ik nu echt serieus een inhoudelijk gesprek met enige diepgang aan het aangaan over iermand zo oppervlakkig als fokking Nicky Minaj? Ik stop NU voordat ik mezelf belachelijk maak.
Ik ken haar nog ergens anders van volgens mij, al weet ik bij god niet waarvanquote:
Wacht even... je komt aan met woorden als extreem geval (als je haar muziek niks vindt), glorieuze persoonlijkheid, God, haast volmaakte schoonheid en weerzinwekkend (als je haar niets vindt) en je vriendin komt aankakken met Nickigodin en je verwacht echt dat ik je serieus ga nemen ipv je te zien als een fanstruck tiener?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... met zo'n insteek geloof ik ook niet echt dat meer diepgang aan de discussie brengen mogelijk is.
Even goede vrienden en nog een fijne dag.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht even... je komt aan met woorden als extreem geval, glorieuze persoonlijkheid, haast volmaakte schoonheid en weerzinwekkend en je vriendin met Nickigodin en je verwacht echt dat ik je serieus ga nemen ipv je te zien als een fanstruck tiener?
Fijne dag dan.
Als RuPaul een Nederlander was, dan zat jij in z'n jury.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht even... je komt aan met woorden als extreem geval (als je haar muziek niks vindt), glorieuze persoonlijkheid, God, haast volmaakte schoonheid en weerzinwekkend (als je haar niets vindt) en je vriendin komt aankakken met Nickigodin en je verwacht echt dat ik je serieus ga nemen ipv je te zien als een fanstruck tiener?Je lijkt daardoor in NIETS anders dan de Lady gaga, Britney Spears, Beyonce, [insert ander tieneridool met tieten] gillende fans hoorm, dus excuse me for not expecting anything really meaningfull.
Fijne dag dan.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht even... je komt aan met woorden als extreem geval (als je haar muziek niks vindt), glorieuze persoonlijkheid, God, haast volmaakte schoonheid en weerzinwekkend (als je haar niets vindt) en je vriendin komt aankakken met Nickigodin en je verwacht echt dat ik je serieus ga nemen ipv je te zien als een fanstruck tiener?Je lijkt daardoor in NIETS anders dan de Lady gaga, Britney Spears, Beyonce, [insert ander tieneridool met tieten] gillende fans hoorm, dus excuse me for not expecting anything really meaningfull.
Fijne dag dan.
Bring it on misschien?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik ken haar nog ergens anders van volgens mij, al weet ik bij god niet waarvan
Wat een gillerquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja zeg ik hem ook elke keer dat hij cute is maar vindt hij niet zo leukquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:08 schreef Peter het volgende:
LR is wel schattig. Hij wapperde met vlaggetjes tijdens het ESF
.
Wie de neuk zijn die mensen bedoel je.quote:
Neuken? Waar?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:05 schreef Cosmo. het volgende:
Over neuken gesproken, hoe gaat het met de homo's?
Aangezien ik nog nooit in mijn leven op hakken heb gelopen, lijkt me jurylid iets handigerquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:43 schreef Ambiguiteit het volgende:
Of Ang3l zou meedoen aan z'n dragrace, dat kan natuurlijk ook.
Ik zag net een echte littlerabbit voor mijn raam, DAT was pas cutequote:Op woensdag 21 mei 2014 18:08 schreef Peter het volgende:
LR is wel schattig. Hij wapperde met vlaggetjes tijdens het ESF
.
Don't worry, ik nam je taken heel serieus waarquote:
Hoe duur is 450/500 in de maandquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik neem aan dat je daarnaast nog wel iets over houdt, anders woon je te duur
quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Don't worry, ik nam je taken heel serieus waar
Heb alleen niet gevraagd of ie een hoedje had.
Ambulancé awayquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien ik nog nooit in mijn leven op hakken heb gelopen, lijkt me jurylid iets handiger
Anders struikel ik in afl 1 alBAM, sashay chantez, smoeltje op de runway.
Je zou een Courtney Act 2.0 kunnen zijn, maar dan zonder hoge hakken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien ik nog nooit in mijn leven op hakken heb gelopen, lijkt me jurylid iets handiger
Anders struikel ik in afl 1 alBAM, sashay chantez, smoeltje op de runway.
Courtney Act heeft dan ook de rol in RENT Australie gespeeld die ik ook speelde in Eindhoven, kwam ik laatst achter. Angelquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:46 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Je zou een Courtney Act 2.0 kunnen zijn, maar dan zonder hoge hakken.
Joh, dit had ik met K3.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Kijk. Natuurlijk is ze een sell-out en zijn veel van haar teksten volkomen belachelijk, maar ze durft dit wel allemaal gewoon. Ze doet waar ze zin in heeft en heeft schijt aan iedereen die hier kritisch over denkt/naar kijkt. Dit inzicht heeft mij echt verder geholpen of je het nou wil geloven of niet.
Oke. Da's niet duur. Dan verdien je gewoon te weinigquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe duur is 450/500 in de maand!
Hypotheekrente aftrek een keer per jaar!
Hypotheekrente aftrek eerste jaar! Komt neer dat ik vrijdag ruim 3 maandlonen mag bijschrijven
!
Verbaast me trouwens dat je weet wie Courtney Act isquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:46 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Je zou een Courtney Act 2.0 kunnen zijn, maar dan zonder hoge hakken.
Jij roept sindsdien iedere dag uit tot kusjesdag, ya big slut!quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik ken haar nog ergens anders van volgens mij, al weet ik bij god niet waarvan
quote:
Nee!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:18 schreef Ang3l het volgende:
Jij roept sindsdien iedere dag uit tot kusjesdag, ya big slut!![]()
Is je colour changing hoody al binnen?
http://hairylegsmakemecum.tumblr.com/ en http://fuckyeahhairylegs.tumblr.com/ lijken mij dan echt iets voor jou.quote:
Dat je dit weet, daarentegen, verbaast me dna weer helemaal nietsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:01 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
http://hairylegsmakemecum.tumblr.com/ en http://fuckyeahhairylegs.tumblr.com/ lijken mij dan echt iets voor jou.
En ja, deze links zijn mogelijk NSFW, afhankelijk van het werk dat je doet.
Neh, kan het ruimschoots doen en lach me een bult over de buren die 650 euro per maand hurenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke. Da's niet duur. Dan verdien je gewoon te weinig
Haha, da's zuur ja. maar eigen schuldquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neh, kan het ruimschoots doen en lach me een bult over de buren die 650 euro per maand huren
Zit sowieso al met een bak overwaarde. Het huis was uitgeleefd en we hebben 3 maanden verbouwd. Alle muren in de stuc, spack, nieuwe vloeren, keuken, nieuwe tuin.quote:
Hete twinks die op knappen staan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:23 schreef Ang3l het volgende:
Man o man, het is lente en zonnig. Mijn whatsapp staat niet stil vandaag.
Ze varieren van 22 tot 42, dus niet allemaal twinks hoorquote:
De buren moeten ook de tuin doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:57 schreef Ang3l het volgende:
Ja, maar die kosten moet je natuurlijk wel f fmeetellen he, die heeft je buur niet
Tenzij je ze in de hypotheek had gepropt en die dan NOG maar zo laag is.
Maar dat lijkt me stug, of het is een 1 kamer ding in lutjebroek.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je dit weet, daarentegen, verbaast me dna weer helemaal niets
Groningenquote:
You pornloving cumguzzling dickjerking asswatching slut you!quote:
En belastingteruggavedagquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:24 schreef Dirk. het volgende:
Vandaag vakantiegelddag!.
En ik wil dit! http://www.adidas.nl/on/d(...)-Show?q=scott%20puff
bestaan er mannen zonder beenhaar?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:59 schreef Ang3l het volgende:
Een man zonder beenhaar is sowieso geen man! #MoofMode
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:57 schreef Renesite het volgende:
Ja, nichten. Meh... Liever beenhaar dan een nicht.
Wielrenners en zwemmers!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:09 schreef B83 het volgende:
[..]
bestaan er mannen zonder beenhaar?
not in my world...
Vat je die even verkeerd op.quote:
"Ik heb geen moeite met homo's, maaaaaaaaarrr ze moeten niet vallen op mannen."quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:05 schreef Dirk. het volgende:
"Ik heb geen moeite met homo's, maaaaaaaaarrr [eigenlijk toch wel]."
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:10 schreef Dirk. het volgende:
Ik ben overigens chagrijnig als de te-ring, dus trek je vooral niks van mijn gebrul aan vanmiddag..
Wielrennersquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:09 schreef B83 het volgende:
[..]
bestaan er mannen zonder beenhaar?
not in my world...
*prikt Dirk*quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:10 schreef Dirk. het volgende:
Echt zo'n standaard lompe horken uitroep: "Ik heb geen moeite met homo's, maaaar ik hoef ze niet te zien." (ofzo)
JA DAN HEB JE ER TOCH MOEITE MEE, OF NIET DAN?!
Ik ben overigens chagrijnig als de te-ring, dus trek je vooral niks van mijn gebrul aan vanmiddag..
Ik ben het eens met Tyler Oakley.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:57 schreef Renesite het volgende:
Ja, nichten. Meh... Liever beenhaar dan een nicht.
Je mag t toch ook gewoon niet aantrekkelijk vinden? Mensen voelen zich altijd meteen zo beledigd. Ik val bv niet op blond normaliter. Moeten blonde mensen zich dan nu beledigd voelen? Ik ben nota bene zelf blondquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:01 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Tyler Oakley.
Ben je van nature onbehaard? Prima!
Ben je van nature behaard, maar scheer je het af? Vooral doen!
Ben je van nature behaard, maar scheer je het niet? Ook goed!
Doe wat je zelf fijn, mooi of prettig vindt en zeur niet over anderen.
Natuurlijk! Maar er is een verschil tussen "Ooooh, you're soo pretty" of "Ik vind mannen met donker haar / harige benen super-aantrekkelijk" (waarmee je aangeeft dat je iets aantrekkelijk vind) en "Ewwwww, scheer jij je benen? Je bent toch geen wijf?". In het eerste geval hoeft niemand zich beledigd te voelen, het tweede is gewoon beledigend.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag t toch ook gewoon niet aantrekkelijk vinden? Mensen voelen zich altijd meteen zo beledigd. Ik val bv niet op blond normaliter. Moeten blonde mensen zich dan nu beledigd voelen? Ik ben nota bene zelf blond
Ik heb er dus niks tegen, hè.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:10 schreef Dirk. het volgende:
Echt zo'n standaard lompe horken uitroep: "Ik heb geen moeite met homo's, maaaar ik hoef ze niet te zien." (ofzo)
JA DAN HEB JE ER TOCH MOEITE MEE, OF NIET DAN?!
Heus wel, want je doet niet gezellig meequote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:52 schreef Luigi het volgende:
Ik dacht ooit gehoord te hebben dat er ook echt heus wel oude homo's bestonden? Maar goed zoveel weet ik er ook niet van dus...
Flauw hoor. Jullie snappen best wat ik bedoelquote:
Gayscene.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:12 schreef Apenbeest het volgende:
Ey,
Ik had een vraag over de gayscene. Heb er een topic over aangemaakt, maar misschien had ik het beter gewoon hier kunnen posten.
Hoe belangrijk is leeftijd in de gayscene? Ben nu 21, maar waar kan ik verwachten dat ik als ''oud'' bestempeld ga worden?
Precies. Voor leuke mannen hoef je niet de gayscene niet in.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Overbodig als je kunt douchen met waterpoloërs toch?
Of als je Notenrijst bij de AH koopt.
Wel als je geen gaydar hebt xDquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:14 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Precies. Voor leuke mannen hoef je niet de gayscene niet in.
Mijn partner heb ik 'opgedaan' op FOK!/een FOK!-homo-meetquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:14 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Precies. Voor leuke mannen hoef je niet de gayscene niet in.
1. Kun je leren/trainen/oefenen. (Maar niet in de gayscene)quote:
Dat komt vaker voor.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Mijn partner heb ik 'opgedaan' op FOK!/een FOK!-homo-meet
Hehe, doe dan maar Colt Studioquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:19 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
1. Kun je leren/trainen/oefenen. (Maar niet in de gayscene)
2. Je kunt ook een t-shirt dragen met de naam van een gay porno site, als Corbin Fisher.
3. Grindr.
En als mensen erna vragen; ''Oh, kreeg ik gratis bij m'n whey shake''. Dan wacht ze nog een verassing als ze gaan googelen op de ''leverancier'' xDquote:
“If your idea of happiness has to do with someone else changing what they say, what they do, you are in for a fucking hard-ass road. Bitch, you need to get stronger. If you’re upset by something I said, you have bigger problems than you think."quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:34 schreef Ang3l het volgende:
Then again, ik zeg ook net zo vlot: Lompe hetero boer.
Mensen moeten eens gaan leren een dikkere huid te krijgen af en toe
Dat politiek correcte geneuzel slaat de andere kant uit in ons land.
Mensen moeten het ook niet aan Erna vragen, meid heeft er niks mee te doen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:27 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
En als mensen erna vragen; ''Oh, kreeg ik gratis bij m'n whey shake''. Dan wacht ze nog een verassing als ze gaan googelen op de ''leverancier'' xD
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:27 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Mensen moeten het ook niet aan Erna vragen, meid heeft er niks mee te doen.
Like you mind.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heeft het 20 jarige grut elkaar nu allemaal gehad zodat ze nu dertigers gaan lastig vallen of zo?
Haha, is het zo erg inmiddels?quote:
Voor Cosmo.!quote:
Na-/bijscholing?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Cosmo. lijkt me een specialist.
Dacht dat we samen gingen.quote:
Wie 'we'quote:
You and me, me and you.quote:
quote:
aye!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Mijn partner heb ik 'opgedaan' op FOK!/een FOK!-homo-meet
Party!quote:
Gevonden op een oude back-up die nog bij m'n ouders lag!quote:
Ook even ene qoute-alert voor Dave.quote:
mooie foto's!quote:Op zondag 25 mei 2014 16:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Gevonden op een oude back-up die nog bij m'n ouders lag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, wat was ik daar jong!!
Heeft Dirk je daar opgefluft?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Gevonden op een oude back-up die nog bij m'n ouders lag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, wat was ik daar jong!!
Dat kan je wel aan Dirk overlaten.quote:
Soms vind ik haar bijzonder wijs en welbespraakt. En dit is een serieus berichtquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:47 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
“If your idea of happiness has to do with someone else changing what they say, what they do, you are in for a fucking hard-ass road. Bitch, you need to get stronger. If you’re upset by something I said, you have bigger problems than you think."
RuPaul
Alleen jammer van de enorme overbewerkingquote:
When you're 30, you're dying. And at 40, Grindr e-mails you a deathcertificate.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:12 schreef Apenbeest het volgende:
Ey,
Ik had een vraag over de gayscene. Heb er een topic over aangemaakt, maar misschien had ik het beter gewoon hier kunnen posten.
Hoe belangrijk is leeftijd in de gayscene? Ben nu 21, maar waar kan ik verwachten dat ik als ''oud'' bestempeld ga worden?
Misschien dat de originele nog ergens zijn...quote:Op zondag 25 mei 2014 21:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen jammer van de enorme overbewerking
Looking.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
When you're 30, you're dying. And at 40, Grindr e-mails you a deathcertificate.
quote:
Die serie.quote:
Ah. En welke van de twee ben jij, dying of dead?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
When you're 30, you're dying. And at 40, Grindr e-mails you a deathcertificate.
Dat is niet op hem van toepassing.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:15 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Ah. En welke van de twee ben jij, dying of dead?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |