abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140318279
Ik heb gister 2 afleveringen gekeken van Queer As Folk. Had er wel eens van gehoord maar had het nog nooit eerder gezien, dus was wel nieuwsgierig.

Echter kwam daarin wel weer naar voren wat ik vaak heb gehoord over de hele gay scene. Dat het allemaal gericht is op hoe je eruit ziet en hoe jong je bent. Zo maakt ene zichzelf al druk over het feit dat hij 30 gaat worden. Bij mezelf denk ik dan ''is 30 oud dan?'' xD

Zelf ben ik momenteel 21, maar ik ben nog nooit naar een homotent geweest. Soms denk ik erover, maar het is niet iets waar ik heel veel haast bij heb. Maar nu vraag ik me af, zou ik die haast wel moeten hebben dan?

Kijkt er niemand meer na me om als ik een bepaalde leeftijd gepasseerd ben? Of valt het allemaal wel mee?
  Moderator zaterdag 24 mei 2014 @ 18:09:48 #2
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_140318372
boven je 30e maak je geen kans meer hoor

opschieten dus
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_140318398
INB4: Etsu
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_140318441
beetje gay dat je je daar druk om maakt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_140318486
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
boven je 30e maak je geen kans meer hoor

opschieten dus
Je spreekt uit ervaring, of je bedoeld het met een knipoog?
pi_140318698
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:13 schreef Apenbeest het volgende:

[..]

Je spreekt uit ervaring, of je bedoeld het met een knipoog?
Ik dacht altijd dat het andersom was.. Dat vrouwen, naarmate de leeftijd volgt juist achteruitgaan, en mannen alleen maar knapper worden. Kijk maar naar de filmindustrie.

Er zijn natuurlijk uitzonderingen.
pi_140318729
Dat bepaal je toch lekker zelf, net als bij een heterorelatie. Ik was voor m'n 35e helemaal niet zo actief met de vrouwtjes. Zo nu en dan een scharrel maar een lange vaste relatie was voor mij geen issue. Na m'n 35e veranderde dat. Niet dat ik zelf daarop aanstuurde dan kwam eigenlijk vanzelf.
pi_140318743
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:22 schreef Constermock het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat het andersom was.. Dat vrouwen, naarmate de leeftijd volgt juist achteruitgaan, en mannen alleen maar knapper worden. Kijk maar naar de filmindustrie.

Er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Tja, dat is ook hoe ik het zie. Maar of andere mannen dat ook zo zien is dus maar de vraag.
pi_140318813
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:24 schreef Apenbeest het volgende:

[..]

Tja, dat is ook hoe ik het zie. Maar of andere mannen dat ook zo zien is dus maar de vraag.
Jij ziet het zo, dat is toch voldoende? :)

Als je ouder bent, zullen er vast nog wel jongere mannen zijn die je zien zitten. En als je jonger bent, zullen er vast ook oudere mannen zijn die wel een beschuitje met je willen eten. En mensen die houden van hun eigen leeftijd, kan allemaal.

Smaken verschillen, en dat is goed, anders was het een saaie wereld.
pi_140318955
Ik ben na 8 jaar uit de kast te zijn ook nog nooit naar een gaybar geweest, zou niet weten waarom ik daar ook speciaal naartoe moet. Mijn ervaring is ook juist dat homo kerels juist niet al te moeilijk zijn als het om uiterlijk en leeftijd gaat, ze willen toch wel neuken.
pi_140318998
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:27 schreef Constermock het volgende:

[..]

Jij ziet het zo, dat is toch voldoende? :)

Als je ouder bent, zullen er vast nog wel jongere mannen zijn die je zien zitten. En als je jonger bent, zullen er vast ook oudere mannen zijn die wel een beschuitje met je willen eten. En mensen die houden van hun eigen leeftijd, kan allemaal.

Smaken verschillen, en dat is goed, anders was het een saaie wereld.
Ja da's waar. Maar ik ben er bang voor dat wanneer een man nu voor me valt hij dat niet meer zal doen als ik geen 20er meer ben. Dat ik onoprechte mensen aantrek die me alleen willen voor hoe ik eruit zie en dat man-man liefde zoals ik het zou willen niet bestaat.
pi_140319064
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:32 schreef Ukeru het volgende:
Ik ben na 8 jaar uit de kast te zijn ook nog nooit naar een gaybar geweest, zou niet weten waarom ik daar ook speciaal naartoe moet. Mijn ervaring is ook juist dat homo kerels juist niet al te moeilijk zijn als het om uiterlijk en leeftijd gaat, ze willen toch wel neuken.
En waar ontmoet jij mannen dan, op straat? Werkt dat? Ook ooit iets bijzonders tegengekomen dat meer was dan seks?
pi_140319084
Zolang je geen leren pak aanhebt zal er niemand naar je omkijken.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 18:39:31 #14
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_140319135
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:33 schreef Apenbeest het volgende:

[..]

Ja da's waar. Maar ik ben er bang voor dat wanneer een man nu voor me valt hij dat niet meer zal doen als ik geen 20er meer ben.
Want die man gaat ook niet ouder worden?

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:33 schreef Apenbeest het volgende:Dat ik onoprechte mensen aantrek die me alleen willen voor hoe ik eruit zie en dat man-man liefde zoals ik het zou willen niet bestaat.
Ja...want je hebt zo'n unieke visie op man-man relaties... :')
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_140319172
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:36 schreef Apenbeest het volgende:

[..]

En waar ontmoet jij mannen dan, op straat? Werkt dat? Ook ooit iets bijzonders tegengekomen dat meer was dan seks?
Vooral gewoon tijdens het uitgaan, zelfs in de plaatselijke Satudarah bar. Ongeveer 1 op de 10-12 mannen is homoseksueel. Streep iedereen af met een vriendin en die non-stop naar vrouwen aan het loeren is en je kansen liggen bij 1 op 4. Als je dan langer oogcontact weet te krijgen, kom je al weer bij 1 op 2; en dan is het niet meer zoveel moeite het gewoon te vragen.
pi_140319200
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:33 schreef Apenbeest het volgende:

[..]

Ja da's waar. Maar ik ben er bang voor dat wanneer een man nu voor me valt hij dat niet meer zal doen als ik geen 20er meer ben. Dat ik onoprechte mensen aantrek die me alleen willen voor hoe ik eruit zie en dat man-man liefde zoals ik het zou willen niet bestaat.
Soms heb ik ook het idee dat in het homo-circuit het veel om seks draait, maar echte liefde bestaat ook hoor. En daar maakt uiterlijk en leeftijd niets bij uit.

Stel je voor hoe het voor de andere kant gaat, jonge vrouwen als ze uitgaan, moeten ook vaak mannen van zich afslaan, als ze er een beetje leuk uitzien. En als ze 40 zijn, zal dat hoogstwaarschijnlijk niet meer gebeuren. Dat betekent toch niet dat ze geen gelukkig liefdesleven hebben? Er zijn zat mannen die kicken of milfs of zelfs gilfs.

Wat ik wil zeggen, hoe jij je het voorstelt, bestaat inderdaad, maar echte liefde bestaat ook. Soms is het moeilijk te filteren, zeker als het nieuw is.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 18:43:06 #17
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_140319216
Queer as folk zien als afspiegeling van de gayscène is als ER zien als een afspiegeling van de medische wereld of Breaking Bad zien als afspiegeling van Amerika. Het zijn allemaal typetjes die niet eens in de buurt komen van de pluriformiteit van de werkelijkheid. Maak je dus niet sappel.
pi_140319225
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:41 schreef Ukeru het volgende:

[..]

Vooral gewoon tijdens het uitgaan, zelfs in de plaatselijke Satudarah bar. Ongeveer 1 op de 10-12 mannen is homoseksueel. Streep iedereen af met een vriendin en die non-stop naar vrouwen aan het loeren is en je kansen liggen bij 1 op 4. Als je dan langer oogcontact weet te krijgen, kom je al weer bij 1 op 2; en dan is het niet meer zoveel moeite het gewoon te vragen.
Zo gemakkelijk? Bij veel mannen ligt zo'n vraag nogal gevoelig of niet dan?
pi_140319241
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Queer as folk zien als afspiegeling van de gayscène is als ER zien als een afspiegeling van de medische wereld of Breaking Bad zien als afspiegeling van Amerika. Het zijn allemaal typetjes die niet eens in de buurt komen van de pluriformiteit van de werkelijkheid. Maak je dus niet sappel.
Deze man weet :)
pi_140319256
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:43 schreef Apenbeest het volgende:

[..]

Zo gemakkelijk? Bij veel mannen ligt zo'n vraag nogal gevoelig of niet dan?
Volgens mij niet hoor, als ik aan een man vraag of hij homo is, krijg ik vrijwel altijd gewoon antwoord, is mijn idee.
pi_140319270
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:42 schreef Constermock het volgende:

[..]

Soms heb ik ook het idee dat in het homo-circuit het veel om seks draait, maar echte liefde bestaat ook hoor. En daar maakt uiterlijk en leeftijd niets bij uit.

Stel je voor hoe het voor de andere kant gaat, jonge vrouwen als ze uitgaan, moeten ook vaak mannen van zich afslaan, als ze er een beetje leuk uitzien. En als ze 40 zijn, zal dat hoogstwaarschijnlijk niet meer gebeuren. Dat betekent toch niet dat ze geen gelukkig liefdesleven hebben? Er zijn zat mannen die kicken of milfs of zelfs gilfs.

Wat ik wil zeggen, hoe jij je het voorstelt, bestaat inderdaad, maar echte liefde bestaat ook. Soms is het moeilijk te filteren, zeker als het nieuw is.
Ja daar heb je wel een punt. Ik ben zelf immers ook niet zo. Dus dan zijn er vast meer mensen die niet zo zijn.
pi_140319310
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Misschien heb je wel gelijk. Maar ik dacht dat het misschien wel realistisch was gezien de eerdere verhalen die ik erover heb gehoord en het feit dat zo'n serie wel echt gericht is op homo's. Dus mijn redenatie was dat ze dan waarschijnlijk ook iets willen presenteren dat herkenbaar is voor de doelgroep.
pi_140319329
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:44 schreef Ukeru het volgende:

[..]

Volgens mij niet hoor, als ik aan een man vraag of hij homo is, krijg ik vrijwel altijd gewoon antwoord, is mijn idee.
En als het antwoord ''nee'' is, merk je dan dat ze zich beledigd voelen, of valt het mee?
pi_140319335
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:45 schreef Apenbeest het volgende:

[..]

Ja daar heb je wel een punt. Ik ben zelf immers ook niet zo. Dus dan zijn er vast meer mensen die niet zo zijn.
Juist, en zo is het voor iedereen, homo of hetero, of ertussenin.

De kunst is alleen om mensen te vinden die er hetzelfde over denken als jij.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 18:48:24 #25
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_140319341
>16 val je buiten de gay doelgroep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')