Je spreekt uit ervaring, of je bedoeld het met een knipoog?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
boven je 30e maak je geen kans meer hoor
opschieten dus
Ik dacht altijd dat het andersom was.. Dat vrouwen, naarmate de leeftijd volgt juist achteruitgaan, en mannen alleen maar knapper worden. Kijk maar naar de filmindustrie.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:13 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring, of je bedoeld het met een knipoog?
Tja, dat is ook hoe ik het zie. Maar of andere mannen dat ook zo zien is dus maar de vraag.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:22 schreef Constermock het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het andersom was.. Dat vrouwen, naarmate de leeftijd volgt juist achteruitgaan, en mannen alleen maar knapper worden. Kijk maar naar de filmindustrie.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Jij ziet het zo, dat is toch voldoende?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:24 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Tja, dat is ook hoe ik het zie. Maar of andere mannen dat ook zo zien is dus maar de vraag.
Ja da's waar. Maar ik ben er bang voor dat wanneer een man nu voor me valt hij dat niet meer zal doen als ik geen 20er meer ben. Dat ik onoprechte mensen aantrek die me alleen willen voor hoe ik eruit zie en dat man-man liefde zoals ik het zou willen niet bestaat.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:27 schreef Constermock het volgende:
[..]
Jij ziet het zo, dat is toch voldoende?![]()
Als je ouder bent, zullen er vast nog wel jongere mannen zijn die je zien zitten. En als je jonger bent, zullen er vast ook oudere mannen zijn die wel een beschuitje met je willen eten. En mensen die houden van hun eigen leeftijd, kan allemaal.
Smaken verschillen, en dat is goed, anders was het een saaie wereld.
En waar ontmoet jij mannen dan, op straat? Werkt dat? Ook ooit iets bijzonders tegengekomen dat meer was dan seks?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:32 schreef Ukeru het volgende:
Ik ben na 8 jaar uit de kast te zijn ook nog nooit naar een gaybar geweest, zou niet weten waarom ik daar ook speciaal naartoe moet. Mijn ervaring is ook juist dat homo kerels juist niet al te moeilijk zijn als het om uiterlijk en leeftijd gaat, ze willen toch wel neuken.
Want die man gaat ook niet ouder worden?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:33 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Ja da's waar. Maar ik ben er bang voor dat wanneer een man nu voor me valt hij dat niet meer zal doen als ik geen 20er meer ben.
Ja...want je hebt zo'n unieke visie op man-man relaties...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:33 schreef Apenbeest het volgende:Dat ik onoprechte mensen aantrek die me alleen willen voor hoe ik eruit zie en dat man-man liefde zoals ik het zou willen niet bestaat.
Vooral gewoon tijdens het uitgaan, zelfs in de plaatselijke Satudarah bar. Ongeveer 1 op de 10-12 mannen is homoseksueel. Streep iedereen af met een vriendin en die non-stop naar vrouwen aan het loeren is en je kansen liggen bij 1 op 4. Als je dan langer oogcontact weet te krijgen, kom je al weer bij 1 op 2; en dan is het niet meer zoveel moeite het gewoon te vragen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:36 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
En waar ontmoet jij mannen dan, op straat? Werkt dat? Ook ooit iets bijzonders tegengekomen dat meer was dan seks?
Soms heb ik ook het idee dat in het homo-circuit het veel om seks draait, maar echte liefde bestaat ook hoor. En daar maakt uiterlijk en leeftijd niets bij uit.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:33 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Ja da's waar. Maar ik ben er bang voor dat wanneer een man nu voor me valt hij dat niet meer zal doen als ik geen 20er meer ben. Dat ik onoprechte mensen aantrek die me alleen willen voor hoe ik eruit zie en dat man-man liefde zoals ik het zou willen niet bestaat.
Zo gemakkelijk? Bij veel mannen ligt zo'n vraag nogal gevoelig of niet dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:41 schreef Ukeru het volgende:
[..]
Vooral gewoon tijdens het uitgaan, zelfs in de plaatselijke Satudarah bar. Ongeveer 1 op de 10-12 mannen is homoseksueel. Streep iedereen af met een vriendin en die non-stop naar vrouwen aan het loeren is en je kansen liggen bij 1 op 4. Als je dan langer oogcontact weet te krijgen, kom je al weer bij 1 op 2; en dan is het niet meer zoveel moeite het gewoon te vragen.
Deze man weetquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Queer as folk zien als afspiegeling van de gayscène is als ER zien als een afspiegeling van de medische wereld of Breaking Bad zien als afspiegeling van Amerika. Het zijn allemaal typetjes die niet eens in de buurt komen van de pluriformiteit van de werkelijkheid. Maak je dus niet sappel.
Volgens mij niet hoor, als ik aan een man vraag of hij homo is, krijg ik vrijwel altijd gewoon antwoord, is mijn idee.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:43 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Zo gemakkelijk? Bij veel mannen ligt zo'n vraag nogal gevoelig of niet dan?
Ja daar heb je wel een punt. Ik ben zelf immers ook niet zo. Dus dan zijn er vast meer mensen die niet zo zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:42 schreef Constermock het volgende:
[..]
Soms heb ik ook het idee dat in het homo-circuit het veel om seks draait, maar echte liefde bestaat ook hoor. En daar maakt uiterlijk en leeftijd niets bij uit.
Stel je voor hoe het voor de andere kant gaat, jonge vrouwen als ze uitgaan, moeten ook vaak mannen van zich afslaan, als ze er een beetje leuk uitzien. En als ze 40 zijn, zal dat hoogstwaarschijnlijk niet meer gebeuren. Dat betekent toch niet dat ze geen gelukkig liefdesleven hebben? Er zijn zat mannen die kicken of milfs of zelfs gilfs.
Wat ik wil zeggen, hoe jij je het voorstelt, bestaat inderdaad, maar echte liefde bestaat ook. Soms is het moeilijk te filteren, zeker als het nieuw is.
Misschien heb je wel gelijk. Maar ik dacht dat het misschien wel realistisch was gezien de eerdere verhalen die ik erover heb gehoord en het feit dat zo'n serie wel echt gericht is op homo's. Dus mijn redenatie was dat ze dan waarschijnlijk ook iets willen presenteren dat herkenbaar is voor de doelgroep.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Queer as folk zien als afspiegeling van de gayscène is als ER zien als een afspiegeling van de medische wereld of Breaking Bad zien als afspiegeling van Amerika. Het zijn allemaal typetjes die niet eens in de buurt komen van de pluriformiteit van de werkelijkheid. Maak je dus niet sappel.
En als het antwoord ''nee'' is, merk je dan dat ze zich beledigd voelen, of valt het mee?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:44 schreef Ukeru het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, als ik aan een man vraag of hij homo is, krijg ik vrijwel altijd gewoon antwoord, is mijn idee.
Juist, en zo is het voor iedereen, homo of hetero, of ertussenin.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:45 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel een punt. Ik ben zelf immers ook niet zo. Dus dan zijn er vast meer mensen die niet zo zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |