Als RuPaul een Nederlander was, dan zat jij in z'n jury.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht even... je komt aan met woorden als extreem geval (als je haar muziek niks vindt), glorieuze persoonlijkheid, God, haast volmaakte schoonheid en weerzinwekkend (als je haar niets vindt) en je vriendin komt aankakken met Nickigodin en je verwacht echt dat ik je serieus ga nemen ipv je te zien als een fanstruck tiener?Je lijkt daardoor in NIETS anders dan de Lady gaga, Britney Spears, Beyonce, [insert ander tieneridool met tieten] gillende fans hoorm, dus excuse me for not expecting anything really meaningfull.
Fijne dag dan.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht even... je komt aan met woorden als extreem geval (als je haar muziek niks vindt), glorieuze persoonlijkheid, God, haast volmaakte schoonheid en weerzinwekkend (als je haar niets vindt) en je vriendin komt aankakken met Nickigodin en je verwacht echt dat ik je serieus ga nemen ipv je te zien als een fanstruck tiener?Je lijkt daardoor in NIETS anders dan de Lady gaga, Britney Spears, Beyonce, [insert ander tieneridool met tieten] gillende fans hoorm, dus excuse me for not expecting anything really meaningfull.
Fijne dag dan.
Bring it on misschien?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik ken haar nog ergens anders van volgens mij, al weet ik bij god niet waarvan
Wat een gillerquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nicki maakt zelfs elk taboe binnen de vaak discriminerende hip&hop/rap wereld geaccepteerd .
De muziek an sich kan je in een extreem geval niet liggen (Niemand is perfect ook god maakt fouten) maar als homo afgeven op Nicki haar glorieuze persoonlijkheid van haast volmaakte schoonheid vind ik werkelijk waar weerzinwekkend.
Persoonlijk heb ik in ieder geval veel steun aan haar gehad de afgelopen jaren
Ja zeg ik hem ook elke keer dat hij cute is maar vindt hij niet zo leukquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:08 schreef Peter het volgende:
LR is wel schattig. Hij wapperde met vlaggetjes tijdens het ESF
.
Wie de neuk zijn die mensen bedoel je.quote:
Neuken? Waar?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:05 schreef Cosmo. het volgende:
Over neuken gesproken, hoe gaat het met de homo's?
Aangezien ik nog nooit in mijn leven op hakken heb gelopen, lijkt me jurylid iets handigerquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:43 schreef Ambiguiteit het volgende:
Of Ang3l zou meedoen aan z'n dragrace, dat kan natuurlijk ook.
Ik zag net een echte littlerabbit voor mijn raam, DAT was pas cutequote:Op woensdag 21 mei 2014 18:08 schreef Peter het volgende:
LR is wel schattig. Hij wapperde met vlaggetjes tijdens het ESF
.
Don't worry, ik nam je taken heel serieus waarquote:
Hoe duur is 450/500 in de maandquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik neem aan dat je daarnaast nog wel iets over houdt, anders woon je te duur
quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Don't worry, ik nam je taken heel serieus waar
Heb alleen niet gevraagd of ie een hoedje had.
Ambulancé awayquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien ik nog nooit in mijn leven op hakken heb gelopen, lijkt me jurylid iets handiger
Anders struikel ik in afl 1 alBAM, sashay chantez, smoeltje op de runway.
Je zou een Courtney Act 2.0 kunnen zijn, maar dan zonder hoge hakken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien ik nog nooit in mijn leven op hakken heb gelopen, lijkt me jurylid iets handiger
Anders struikel ik in afl 1 alBAM, sashay chantez, smoeltje op de runway.
Courtney Act heeft dan ook de rol in RENT Australie gespeeld die ik ook speelde in Eindhoven, kwam ik laatst achter. Angelquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:46 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Je zou een Courtney Act 2.0 kunnen zijn, maar dan zonder hoge hakken.
Joh, dit had ik met K3.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Kijk. Natuurlijk is ze een sell-out en zijn veel van haar teksten volkomen belachelijk, maar ze durft dit wel allemaal gewoon. Ze doet waar ze zin in heeft en heeft schijt aan iedereen die hier kritisch over denkt/naar kijkt. Dit inzicht heeft mij echt verder geholpen of je het nou wil geloven of niet.
Oke. Da's niet duur. Dan verdien je gewoon te weinigquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe duur is 450/500 in de maand!
Hypotheekrente aftrek een keer per jaar!
Hypotheekrente aftrek eerste jaar! Komt neer dat ik vrijdag ruim 3 maandlonen mag bijschrijven
!
Verbaast me trouwens dat je weet wie Courtney Act isquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:46 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Je zou een Courtney Act 2.0 kunnen zijn, maar dan zonder hoge hakken.
Jij roept sindsdien iedere dag uit tot kusjesdag, ya big slut!quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik ken haar nog ergens anders van volgens mij, al weet ik bij god niet waarvan
quote:
Nee!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:18 schreef Ang3l het volgende:
Jij roept sindsdien iedere dag uit tot kusjesdag, ya big slut!![]()
Is je colour changing hoody al binnen?
http://hairylegsmakemecum.tumblr.com/ en http://fuckyeahhairylegs.tumblr.com/ lijken mij dan echt iets voor jou.quote:
Dat je dit weet, daarentegen, verbaast me dna weer helemaal nietsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:01 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
http://hairylegsmakemecum.tumblr.com/ en http://fuckyeahhairylegs.tumblr.com/ lijken mij dan echt iets voor jou.
En ja, deze links zijn mogelijk NSFW, afhankelijk van het werk dat je doet.
Neh, kan het ruimschoots doen en lach me een bult over de buren die 650 euro per maand hurenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke. Da's niet duur. Dan verdien je gewoon te weinig
Haha, da's zuur ja. maar eigen schuldquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neh, kan het ruimschoots doen en lach me een bult over de buren die 650 euro per maand huren
Zit sowieso al met een bak overwaarde. Het huis was uitgeleefd en we hebben 3 maanden verbouwd. Alle muren in de stuc, spack, nieuwe vloeren, keuken, nieuwe tuin.quote:
Hete twinks die op knappen staan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:23 schreef Ang3l het volgende:
Man o man, het is lente en zonnig. Mijn whatsapp staat niet stil vandaag.
Ze varieren van 22 tot 42, dus niet allemaal twinks hoorquote:
De buren moeten ook de tuin doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:57 schreef Ang3l het volgende:
Ja, maar die kosten moet je natuurlijk wel f fmeetellen he, die heeft je buur niet
Tenzij je ze in de hypotheek had gepropt en die dan NOG maar zo laag is.
Maar dat lijkt me stug, of het is een 1 kamer ding in lutjebroek.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je dit weet, daarentegen, verbaast me dna weer helemaal niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |