Als RuPaul een Nederlander was, dan zat jij in z'n jury.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht even... je komt aan met woorden als extreem geval (als je haar muziek niks vindt), glorieuze persoonlijkheid, God, haast volmaakte schoonheid en weerzinwekkend (als je haar niets vindt) en je vriendin komt aankakken met Nickigodin en je verwacht echt dat ik je serieus ga nemen ipv je te zien als een fanstruck tiener?Je lijkt daardoor in NIETS anders dan de Lady gaga, Britney Spears, Beyonce, [insert ander tieneridool met tieten] gillende fans hoorm, dus excuse me for not expecting anything really meaningfull.
Fijne dag dan.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht even... je komt aan met woorden als extreem geval (als je haar muziek niks vindt), glorieuze persoonlijkheid, God, haast volmaakte schoonheid en weerzinwekkend (als je haar niets vindt) en je vriendin komt aankakken met Nickigodin en je verwacht echt dat ik je serieus ga nemen ipv je te zien als een fanstruck tiener?Je lijkt daardoor in NIETS anders dan de Lady gaga, Britney Spears, Beyonce, [insert ander tieneridool met tieten] gillende fans hoorm, dus excuse me for not expecting anything really meaningfull.
Fijne dag dan.
Bring it on misschien?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik ken haar nog ergens anders van volgens mij, al weet ik bij god niet waarvan
Wat een gillerquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nicki maakt zelfs elk taboe binnen de vaak discriminerende hip&hop/rap wereld geaccepteerd .
De muziek an sich kan je in een extreem geval niet liggen (Niemand is perfect ook god maakt fouten) maar als homo afgeven op Nicki haar glorieuze persoonlijkheid van haast volmaakte schoonheid vind ik werkelijk waar weerzinwekkend.
Persoonlijk heb ik in ieder geval veel steun aan haar gehad de afgelopen jaren
Ja zeg ik hem ook elke keer dat hij cute is maar vindt hij niet zo leukquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:08 schreef Peter het volgende:
LR is wel schattig. Hij wapperde met vlaggetjes tijdens het ESF
.
Wie de neuk zijn die mensen bedoel je.quote:
Neuken? Waar?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:05 schreef Cosmo. het volgende:
Over neuken gesproken, hoe gaat het met de homo's?
Aangezien ik nog nooit in mijn leven op hakken heb gelopen, lijkt me jurylid iets handigerquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:43 schreef Ambiguiteit het volgende:
Of Ang3l zou meedoen aan z'n dragrace, dat kan natuurlijk ook.
Ik zag net een echte littlerabbit voor mijn raam, DAT was pas cutequote:Op woensdag 21 mei 2014 18:08 schreef Peter het volgende:
LR is wel schattig. Hij wapperde met vlaggetjes tijdens het ESF
.
Don't worry, ik nam je taken heel serieus waarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |