Gewoon us account aanmaken en daar kopen.heb je battlefield voor 45 euro.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:46 schreef FerryNL86 het volgende:
Ik merk trouwens wel dat ik me moet inhouden om geen grote games via PSN te kopen.
Heb hiervoor op de pc gegamed en daar kon je gewoon makkelijk keys kopen en had je zo je game binnen. Je kon het dan voor een leuk bedrag kopen, maar op PSN zijn de games nog veel te duur. Dat vind ik wel jammer anders had ik het zo gedaan.
Wil BF4 wel kopen, maar ik vind het op PSN veel te duur.
Ja maar ik kan helaas geen paypal meer gebruiken. Of kan je ook gewoon met iDeal betalen met een us account? En hoe maak ik die? Moet ik hem dan met omwegen gaan maken?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:48 schreef lel86 het volgende:
[..]
Gewoon us account aanmaken en daar kopen.heb je battlefield voor 45 euro.
Credit card kan je gebruikenquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:51 schreef FerryNL86 het volgende:
[..]
Ja maar ik kan helaas geen paypal meer gebruiken. Of kan je ook gewoon met iDeal betalen met een us account? En hoe maak ik die? Moet ik hem dan met omwegen gaan maken?
Anders wil ik het idd wel proberen.
Ok dan houd het al op.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Credit card kan je gebruiken
Paypal weet ik niet
en Ideal zeker niet
Volgens mij is hiervan wel het nadeel dat je bij de meeste games in US servers ingedeeld wordt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:48 schreef lel86 het volgende:
[..]
Gewoon us account aanmaken en daar kopen.heb je battlefield voor 45 euro.
Ligt aan het spel, bijv met LBP1 en 2 zat ik met een sua download game, op europeese serversquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Volgens mij is hiervan wel het nadeel dat je in US servers ingedeeld wordt bij de meeste games wanneer je online gaat.
Games die je op je US account download kun je ook vanaf Europese accounts spelenquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Volgens mij is hiervan wel het nadeel dat je in US servers ingedeeld wordt bij de meeste games wanneer je online gaat.
Je kunt het inderdaad spelen op een EU account maar volgens mij wordt je dan toch bij bepaalde games met Amerikaanse gebruikers ingedeeld, bij het online gamen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:56 schreef VulpX het volgende:
[..]
Games die je op je US account download kun je ook vanaf Europese accounts spelen
Whut??quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:36 schreef Friday12 het volgende:
Even US acc aangemaakt wel vaag dat er zoveel meer op staat
Films, TV-shows etc!
Ik koop mijn cards bij offgamer.comquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:29 schreef FerryNL86 het volgende:
Damn scheelt wel bij sommige games ja, maar ook weer niet heel veel.
BF4 kost dan 59 dollar in die store, maar als ik dan ga kijken waar je tegoedkaarten kan kopen. http://www.pcgamesupply.c(...)ation-network-cards/
Dan moet ik een Playstation Network $10.00 Card (US) 7,30 Euro en Playstation Network $50.00 Card (US) 36,48 Euro kopen. Dat is bij elkaar dan 43,78 Euro. Ja het scheelt wel als je het vergelijkt met hier. Hier kost die nog 70 euro![]()
Even nadenken nog. Ben toch altijd weer bang dat ze wat met je account kunnen doen, omdat je niet echt in het buitenland bevind
Is niet moeilijk ik heb gewoon het adres van een kfc gepakt in us.en je kan losse kaarten kopen bij offgamers.com daar kan je met paypal en ideal betalen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:51 schreef FerryNL86 het volgende:
[..]
Ja maar ik kan helaas geen paypal meer gebruiken. Of kan je ook gewoon met iDeal betalen met een us account? En hoe maak ik die? Moet ik hem dan met omwegen gaan maken?
Anders wil ik het idd wel proberen.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 07:27 schreef lel86 het volgende:
[..]
Is niet moeilijk ik heb gewoon het adres van een kfc gepakt in us.
Wel jammer dat je die niet eventueel kan doorverkopenquote:Op donderdag 15 mei 2014 08:22 schreef jackson het volgende:
Wat echt top is dat je niet met een disc loopt te kloten, maar gewoon klikken en spelen. Moet zeggen dat me dat wel wat extra waard is, uiteraard geen 20-25 euro.
Idd, dat is bij FIFA ook zoquote:Op donderdag 15 mei 2014 08:46 schreef DeeBee het volgende:
Kon je niet al een deel van de game spelen?
Met Battlefield4 kon je dan in ieder geval aan de singleplayer beginnen en installeerde hij de rest van de game terwijl je toch aan het spelen was, zoiets vond ik op zich wel nice werken!
Inderdaad, ik word de meeste games zat en dan verkoop/ruil ik ze.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wel jammer dat je die niet eventueel kan doorverkopen
Dit dusquote:Op donderdag 15 mei 2014 08:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik word de meeste games zat en dan verkoop/ruil ik ze.
Ik ruil al via internet sinds het originele xbox tijdperk zeg maar, stuk of 50 deals ofzo denk ik in totaal, en het is nog nooit fout gegaan. (*klopt af)quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit dusIk heb nu alleen BF4 nog op disc en voor de rest al een hoop games gespeeld
Heeft me nog niet veel gekost. Hooguit wat verzendkosten en wat marktplaats frustraties van josti's die niet snappen hoe ruilen werkt
Hij was nog bezig met "installing & downloading teams" of iets dergelijks, kon zelfs geen practice doen nog omdat je daar iemand uit een team moet selecteren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:46 schreef DeeBee het volgende:
Kon je niet al een deel van de game spelen?
Met Battlefield4 kon je dan in ieder geval aan de singleplayer beginnen en installeerde hij de rest van de game terwijl je toch aan het spelen was, zoiets vond ik op zich wel nice werken!
Ah thanks.quote:Op donderdag 15 mei 2014 07:23 schreef lel86 het volgende:
[..]
Ik koop mijn cards bij offgamer.com
Kan je met ideal of paypal betalen.heb er 100 dollar tegoed gekocht voor 74 euro.
Ja bij paypal of ideal moet je meer bij betalen weet niet meer zeker welke.maar moet staat erbij tussen haakjes.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:52 schreef FerryNL86 het volgende:
Ik wil juist deze generatie niks meer verkopen.
[..]
Ah thanks.
Welke optie moet ik dan selecteren voor iDeal? Moneybookers zeker?
Ik heb gewoon Los Angeles met postcode 90210 gedaan. Werkt ook super.
Ik ga het wel echt doen hoor. Als ik kijk dat 100 dollar 74 euro is. Daar koop je hier in NL 1 nieuwe game voor, maar ik kan nu dan BF4 60 dollar, Tomb Raider Definitive Edition 30 dollar en dan nog 10 dollar over.
Neuh, zal wel meevallen. Tenzij ze echt in Beverly Hills gaan aanbellen bij alle huizen om te kijken of Ferry er wel woont.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:25 schreef FerryNL86 het volgende:
Bij een vriend van me werkt het inderdaad ook super.
Hij had Tomb Raider gekocht en kan het dus op US en zijn normale account spelen. Wel chill hoor dat dit gewoon zo kan.
Maar ik blijf het me toch afvragen. Blijft dit gewoon veilig en kunnen ze je niet bannen voor dit?
Dat zal idd ook weer niet gebeuren neequote:Op donderdag 15 mei 2014 15:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Neuh, zal wel meevallen. Tenzij ze echt in Beverly Hills gaan aanbellen bij alle huizen om te kijken of Ferry er wel woont.
Nou ja, belastingtechnisch is er wel een reden te verzinnen waarom jij die content eigenlijk in Nederland af zou moeten nemen. Het is ook valsheid in geschrifte. Maar dsaarvoor ga je nooit voor het gerecht gesleept worden, als iemand het ooit al op zou gaan vallen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:36 schreef FerryNL86 het volgende:
[..]
Dat zal idd ook weer niet gebeuren nee![]()
Ik ben gewoon voorzichtig ermee. Stel je heb vaak games gekocht daar en speelt ze via je NL account. Dat ze dan misschien een beetje gaan denken van, hmmm dit klopt niet.
Of is dit gewoon 'normaal' omdat de PS4 regiovrij isOf zeg ik nou iets raars
Mwah, ik doe het al sinds begin van de PS3.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:25 schreef FerryNL86 het volgende:
Bij een vriend van me werkt het inderdaad ook super.
Hij had Tomb Raider gekocht en kan het dus op US en zijn normale account spelen. Wel chill hoor dat dit gewoon zo kan.
Maar ik blijf het me toch afvragen. Blijft dit gewoon veilig en kunnen ze je niet bannen voor dit?
Ohquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:41 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Mwah, ik doe het al sinds begin van de PS3.
Ik ga straks eerst Tomb Raider en Trials Fusion halen. Ben echt benieuwd naar Tomb Raider.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:47 schreef Rijst het volgende:
Denk nadat ik TR heb uitgespeeld dat ik dan ook Battafield ga halen
Haha fantastisch weer jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
![]()
![]()
Ik moet zeggen, ondanks dat ik totaal geen interesse had hebben de laatste 2 trailers mij zo doen lachen dat ik er bijna aan denk om m nu toch te kopen.
Briljante trailers maken die lui.
Nah, ik koop nooit van zulke games digitaal tenzij het een psn spel is.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:51 schreef FerryNL86 het volgende:
[..]
Oh![]()
Misschien maak ik me ook druk om niks. Volgens mij doen duizenden mensen dit.
[..]
Ik ga straks eerst Tomb Raider en Trials Fusion halen. Ben echt benieuwd naar Tomb Raider.
Waar ga je Battlefield 4 kopen? Ook gewoon online
quote:
Ik wil hem sowieso wel spelen! Het is een simpele shooter dat wel maar de cutscene's en het verhaal en de sfeer schijnen wel heel tof te zijn!quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
![]()
![]()
Ik moet zeggen, ondanks dat ik totaal geen interesse had hebben de laatste 2 trailers mij zo doen lachen dat ik er bijna aan denk om m nu toch te kopen.
Briljante trailers maken die lui.
Mhh..quote:
quote:
Ze zouden wel gek zijn met zoveel PS3's en 360's die gewoon nog jaren in de huiskamers blijven staan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:29 schreef n8n het volgende:
[..]![]()
Komt ook nog voor 360 & PS3. Wordt tijd dat ze die consoles maar eens links laten liggen.
gaat nog wel 2 jaar duren ja, heb je wel wat grafische vooruitgang maar qua gameplay modellen zal het nog niet echt vaart maken. Animaties en AI zijn dingen waar er ook rekening gehouden moet worden met de oude generatie. meh, maar hopen dat naughty dog snel met iets vets komt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:34 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ze zouden wel gek zijn met zoveel PS3's en 360's die gewoon nog jaren in de huiskamers blijven staan.
Naughty Dog is wel waar iedereen reikhalzend naar uitkijkt ja op de E3.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:40 schreef n8n het volgende:
[..]
gaat nog wel 2 jaar duren ja, heb je wel wat grafische vooruitgang maar qua gameplay modellen zal het nog niet echt vaart maken. Animaties en AI zijn dingen waar er ook rekening gehouden moet worden met de oude generatie. meh, maar hopen dat naughty dog snel met iets vets komt.
Eurogamer is een van de grootste gamessites ter wereld.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:29 schreef RRuben het volgende:
is dit een betrouwbare site? Stond op tweakers, maar even voor de zekerheid
oh geen linkje bij gedaanquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:44 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Eurogamer is een van de grootste gamessites ter wereld.
Ik krijg echt bijna nooit locker, meestal zavodquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:57 schreef tuut-chips het volgende:
Word er bij BF4 wel een beetje ziek van dat het semi-onspeelbaar is zonder Premium. De helft van de tijd krijg je 247 Locker en in de server browser zijn veel te weinig servers die je zonder Premium kunt spelen. Beetje matig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je wil natuurlijk![]()
Je moet wel opletten dat je de dlc ook via us store koopt.anders werken ze niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:26 schreef FerryNL86 het volgende:
Trials Fusion doet het in ieder geval ja. Even downloaden met US account en spelen met NL account. Alleen heb wel meteen een probleem en hoop niet dat het ligt aan het feit dat ik hem in de US store heb gekocht. Maar ik kan telkens niet connecten met Uplay.
Zo kan ik geen online tracks spelen of wat dan ookOf is dat gewoon jammer voor me omdat ik hem in de US store heb gekocht?
[..]![]()
![]()
![]()
Nice
Ik wil hem wel kopen, maar ik wacht nog heel eventjes. Eerst even andere games uitspelen voordat ik MLB haal. Met een beetje geluk is de prijs dan nōg gunstigerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:28 schreef jackson het volgende:
Ross, jij al MLB gekocht of sla je hem over?
Top... Ben zelf momenteel ook eigenlijk te druk met Diabloquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wil hem wel kopen, maar ik wacht nog heel eventjes. Eerst even andere games uitspelen voordat ik MLB haal. Met een beetje geluk is de prijs dan nōg gunstiger
Aha vandaarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Rossdale, zat gisteravond al in een party met een maatje. Vandaar dat ik niet reageerde op je uitnodiging!
Dan zat ik ook bij jou, want ik zat met Donderjagers in een tank continuequote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:10 schreef Rossdale het volgende:
Rene ik zat met Donderjager en TjRuben in een game.
Ik was er tot half 10 denk ik, moest daarna weg. Maar niet opgevallen dat je bij ons in de server zatquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dan zat ik ook bij jou, want ik zat met Donderjagers in een tank continue. Prima scores gehaald op nummer 1/2 met 33-3/28-3
Het is toch al heel lang bekend dat Driveclub arcade like is en heel erg hangt op het social gedeelte?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik vind Driveclub steeds minder worden naarmate ik er meer beelden van zie. Helaas geen simulatie.
Ik ben hem nu aan t spelen vandaag, ziet er top uit! Eerst oefenpotje gespeeld. Niet heel moeilijke controles. Nu een speler aangemaakt en moet nu paar amateur wedstrijden spelen en dan ga je carriere starten zeg maarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:44 schreef rihago het volgende:
iemand al MBL gespeeld?
benieuwd naar ervaringen.
Waarom niet? Heb je een leven?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:14 schreef Santello het volgende:
[..]
HEHEHEHEHHEHE
Kan niet zo vaak online zijn
Misschien wel op afspraak?????
Sluit je pc eens aan op je tv en speel hetzelfde spel eens op alle resoluties. Je zal zien dat de native resolutie van het scherm altijd het beste is. Kan je trouwens ook testen op je full hd monitor, speel daar een spel op 720, 900 en 1080p en je weet genoegquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:12 schreef Mystikvm het volgende:
http://m.joystiq.com/2014(...)-pr-differentiation/
Wat ik al dacht, die hele 1080p-discussie is vooral voer voor de reclame, maar maakt in de praktijk geen drol uit.
Dat is niet waar. Het zou een mix tussen arcade en simulatie worden maar het is nu meer het eerste. Wat in mijn ogen zonde is. Maar goed, ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is toch al heel lang bekend dat Driveclub arcade like is en heel erg hangt op het social gedeelte?
Zou gek zijn als sony nķg een sim (naast GT) naar voren schuift..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fuck, Second son, de tweede boss is toch wel erg vervelend na dit een uur nog niet geluktMeer mensen hier
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
Welke?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:57 schreef janrad het volgende:
Fuck, Second son, de tweede boss is toch wel erg vervelend na dit een uur nog niet geluktMeer mensen hier
![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:57 schreef wieisboos het volgende:
Watch DogsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PS4 beelden?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Ja ik zag er al een filmpje over op Youtube, alleen kut dat alles in de lava zakt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
Als het zakt moet je meteen in die beams gaan en dan kijken waar het omhoog komtquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:39 schreef janrad het volgende:
Ja ik zag er al een filmpje over op Youtube, alleen kut dat alles in de lava zakt.![]()
yo ben ik de enige die helemaal niet enthousiast wordt van Watch Dogs? Concept is wel geinig, maar ik denk dat dat hacken na een tijdje niet meer bijzonder is en dan wordt dat gewoon saai.
leef de leven![]()
En dan is met welke game niet zo? Dat iets hetzelfde is?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:15 schreef RRuben het volgende:
yo ben ik de enige die helemaal niet enthousiast wordt van Watch Dogs? Concept is wel geinig, maar ik denk dat dat hacken na een tijdje niet meer bijzonder is en dan wordt dat gewoon saai.
Shooters: Mensen neerschieten.
Race: Yay auto!!!!!![]()
![]()
Ik ben ook niet zo hyped, dan kan het ook niet zo erg tegen vallenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:15 schreef RRuben het volgende:
yo ben ik de enige die helemaal niet enthousiast wordt van Watch Dogs? Concept is wel geinig, maar ik denk dat dat hacken na een tijdje niet meer bijzonder is en dan wordt dat gewoon saai.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2014 21:17:56 ]![]()
Kan je bijvoorbeeld een DLC kopen in de US store en dan spelen via je EU acc? (Indien de game als disc er is)![]()
Ja oke, maar ik denk dat de meeste mensen hem kopen door dat hacken, omdat dat wat nieuws is. shooters (vraag me niet waarom) blijf ik gewoon leuk vinden, bij watch dogs heb ik heb gevoel dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En dan is met welke game niet zo? Dat iets hetzelfde is?
Shooters: Mensen neerschieten.
Race: Yay auto!!!!!ja preciesquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:17 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo hyped, dan kan het ook niet zo erg tegen vallen![]()
als het toch heel leuk blijkt te zijn kan ik het altijd nog kopen
leef de leven![]()
Ik ben ook niet hyped hoor het lijk me verder wel leukquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:20 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik denk dat de meeste mensen hem kopen door dat hacken, omdat dat wat nieuws is. shooters (vraag me niet waarom) blijf ik gewoon leuk vinden, bij watch dogs heb ik heb gevoel dat dat niet zo is.
[..]
ja preciesals het toch heel leuk blijkt te zijn kan ik het altijd nog kopen
![]()
![]()
ja mij ook wel maarja gewoon even afwachten of het echt wat isquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet hyped hoor het lijk me verder wel leuk
leef de leven![]()
Dat kan volgens mij wel, maar dan moet de disc van de game waar die DLC bij hoort ook Amerikaans zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:18 schreef Friday12 het volgende:
Kan je bijvoorbeeld een DLC kopen in de US store en dan spelen via je EU acc? (Indien de game als disc er is)Ik ben inmiddels overleden.![]()
gisteren voor het eerst bf4 mp gespeeld.
Man wat suck ik... lol
is er eigenlijk een fok clan?In de ban van de mods.![]()
nee volgens mij niet, kunnen we opzich wel makenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:33 schreef rihago het volgende:
Man wat suck ik... lol
is er eigenlijk een fok clan?
leef de leven![]()
Herkenbaarquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:33 schreef rihago het volgende:
Man wat suck ik... lol
is er eigenlijk een fok clan?En dan die opluchting als blijkt dat je niet de allerslechtste bent in je groep (maar die daarna
)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
en dan gefrustreerd raken als je aan het schieten bent... die gast niet neer krijgt... en hij 2x schiet en je dood bent....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
HerkenbaarEn dan die opluchting als blijkt dat je niet de allerslechtste bent in je groep (maar die daarna
)
In de ban van de mods.![]()
Of net weer revived bent en gelijk weer doodquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:43 schreef rihago het volgende:
[..]
en dan gefrustreerd raken als je aan het schieten bent... die gast niet neer krijgt... en hij 2x schiet en je dood bent....
Van al die verhalen zou ik ook bijna BF gaan kopen...The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
haha zelfde probleem als ik dus hebquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:33 schreef rihago het volgende:
Man wat suck ik... lol
is er eigenlijk een fok clan?
Maar gisteravond ging het weer iets beter, ik had meer kills dan deaths![]()
![]()
Ah joh, vrienden zijn overratedquote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:25 schreef rihago het volgende:
zoek nog wat meer vrienden voor bf4... voeg me maar toe PSN: dirtyrockersOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Die chaos waarin je in een voertuig spawnt die een seconde later ontploft door een goed gemikte RPG.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Van al die verhalen zou ik ook bijna BF gaan kopen...
Die chaos waarin je spawnt naast een helicopterpiloot die linea recta het eerste flatgebouw in vliegt.
Die chaos waarin je 2 km lopend langs de rand van de map richting een objective gaat, daar eindelijk aan komt en dan ge-headshot wordt door de drie snipers die daar lagen te wachten.
Die chaos waarin je sneaky achter een tank loopt, C4 erop plakt, wegloopt en de C4 laat ontploffen terwijl je nog te dichtbij was en je dus jezelf opblaast.
Die chaos waarin jij als je C4 op een tank wil krijgen 9 van de 10 keer gespot en gekilled wordt door die tank, terwijl jij als tankrijder 9 van de 10 keer nog geen kill hebt kunnen maken omdat er C4 op je tank is geplakt.
Die chaos, dat is Battlefield, en het is verdomd leuk want af en toe heb je er ook potjes tussen zitten waarin het wel allemaal goed gaat.
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Het is voor de rest wel leuk hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)2317390298846643593/quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:50 schreef rihago het volgende:
lol er bestaat al een platoon met de tag FoK of FoK!
PS4 Platoon aangemaakt. Joinen maar![]()
![]()
Ik heb BF4 ook maar gekocht. Eerst eens door de campaign heen zodat ik een klein beetje weet wat ik doe.![]()
Je hebt ook de test rangequote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:07 schreef Morri het volgende:
Ik heb BF4 ook maar gekocht. Eerst eens door de campaign heen zodat ik een klein beetje weet wat ik doe.![]()
![]()
Controllers worden volgens mij net zo moeilijk als de PS4 zelf
Vanmiddag in enkele winkels gevraagd of ze nog controllers hadden maar ze waren overal uitverkocht
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2014 18:17:31 ]![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:57 schreef wieisboos het volgende:
Watch DogsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er niet slecht uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aangemeldquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:45 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
http://battlelog.battlefi(...)2317390298846643593/
PS4 Platoon aangemaakt. Joinen maar
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
Acceptedquote:![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Donderjagers op 17-05-2014 19:56:47 ]![]()
Hmm.. die zie ik niet. Maar hij zit ook te piepen dat mijn browser niet ondersteund wordt. Zal zo wel even op mijn privé laptop proberen.quote:
Geweldig ding: zuiver stem, mooi geluid en gaat redelijk lang mee! (En handig voor de smartphone/laptop)quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat is jullie ervaring met de PS4 wireless headset 2.0?![]()
Boehoe, ik wil gamenquote:This function is temporarily unavailable. Please wait a few minutes before trying again
Is dat niet super irritant met een dual koptelefoon?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:29 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Geweldig ding: zuiver stem, mooi geluid en gaat redelijk lang mee! (En handig voor de smartphone/laptop)Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Voor mij nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is dat niet super irritant met een dual koptelefoon?![]()
![]()
Gaat het geluid van je tv ook door je hoofdtelefoon?quote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Kan je instellen! Game, chat sound of beiden.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gaat het geluid van je tv ook door je hoofdtelefoon?![]()
tag ook veranderen naar FK4?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:49 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Accepted![]()
http://battlelog.battlefi(...)2317390298846643593/of gaat dat automagisch als je in een game gaat met een groepje?
leef de leven![]()
[..]
ja preciesals het toch heel leuk blijkt te zijn kan ik het altijd nog kopen
[/quote]
Toch heb ik hem vorige week al besteld
Ik wilde eigenlijk op de PS4 watch_dogs bundel wachten maar daar had ik achteraf niet zo een zin in![]()
Ruilenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Of als je net als er een vijand de hoek om komt jij je wapen aan het herladen bent.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die chaos waarin je in een voertuig spawnt die een seconde later ontploft door een goed gemikte RPG.
Die chaos waarin je spawnt naast een helicopterpiloot die linea recta het eerste flatgebouw in vliegt.
Die chaos waarin je 2 km lopend langs de rand van de map richting een objective gaat, daar eindelijk aan komt en dan ge-headshot wordt door de drie snipers die daar lagen te wachten.
Die chaos waarin je sneaky achter een tank loopt, C4 erop plakt, wegloopt en de C4 laat ontploffen terwijl je nog te dichtbij was en je dus jezelf opblaast.
Die chaos waarin jij als je C4 op een tank wil krijgen 9 van de 10 keer gespot en gekilled wordt door die tank, terwijl jij als tankrijder 9 van de 10 keer nog geen kill hebt kunnen maken omdat er C4 op je tank is geplakt.
Die chaos, dat is Battlefield, en het is verdomd leuk want af en toe heb je er ook potjes tussen zitten waarin het wel allemaal goed gaat.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
heb een invite gestuurdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:45 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
![]()
Ik zie daar iets van score en KD en zo. Het is m'n eerste FPS (ik werd er altijd misselijk van maar schijnbaar intussen niet meer) en ik denk niet dat ik veel van ga bakken. Waarschijnlijk ben ik treurig slecht. Ik ben bang dat ik de rating van het platoon naar beneden haalquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:45 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
![]()
Heeft iemand wel eens het remite play via de vita gebruikt?
Ik twijfel of het werkt, maar bf of infamous in de tuin lijkt me wel lekkerBuilt for Speed![]()
Werkt prima maar spellen als bf of cod zijn onhandig om te spelenquote:Op zondag 18 mei 2014 08:56 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik twijfel of het werkt, maar bf of infamous in de tuin lijkt me wel lekker![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 08:56 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik twijfel of het werkt, maar bf of infamous in de tuin lijkt me wel lekkerDit idd.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:59 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Werkt prima maar spellen als bf of cod zijn onhandig om te spelen
En je moet niet te ver weg lopen, dan krijg je dikke framedrops.
Heb hier een wifi repeater geinstalleerd zodat ik in bad ook nog spelen kon (! ). Zonder deze repeater was het onmogelijk om goed signaal daar te krijgen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Werkt het scherm ook een beetje in zonlicht? Bij de psp was dat waardeloos namelijk.Built for Speed![]()
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:29 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Geweldig ding: zuiver stem, mooi geluid en gaat redelijk lang mee! (En handig voor de smartphone/laptop)![]()
![]()
het is ook mijn eerste fps (4 jaar geleden beetje halo gedaan) en gelijk begonnen met onlinequote:Op zondag 18 mei 2014 08:10 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik zie daar iets van score en KD en zo. Het is m'n eerste FPS (ik werd er altijd misselijk van maar schijnbaar intussen niet meer) en ik denk niet dat ik veel van ga bakken. Waarschijnlijk ben ik treurig slecht. Ik ben bang dat ik de rating van het platoon naar beneden haalm'n KD is 0,5 en kan het onmogelijk meer ophalen, ookal ben ik nu wel redelijk haha. Maar het gaat met name om de objectives he, je hoeft niet iedereen over hoop te schieten
Dus als je gewoon een beetje sneakt en samenwerkt kan je redelijk ver komen
leef de leven![]()
Je kan ook op andere manieren punten halen in Battlefield het aantal kills van mij per ronde is soms ook dramatisch laag maar ik haal soms wel veel punten binnen. Mijn grootste frustratie in Battlefield 4 is dat ik absoluut niet weet hoe ik een helikopter in de lucht kan houdenquote:Op zondag 18 mei 2014 10:34 schreef RRuben het volgende:
[..]
het is ook mijn eerste fps (4 jaar geleden beetje halo gedaan) en gelijk begonnen met onlinem'n KD is 0,5 en kan het onmogelijk meer ophalen, ookal ben ik nu wel redelijk haha. Maar het gaat met name om de objectives he, je hoeft niet iedereen over hoop te schieten
Dus als je gewoon een beetje sneakt en samenwerkt kan je redelijk ver komen
. Ik crash bijna onmiddellijk met zo'n ding. Maar verder heb ik veel lol in het opblazen van tanks en andere voertuigen, iemand dood proberen te rijden is ook een hele leuke uitdaging
Was gisterenavond zo ja, nu dus nog steeds?quote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Hmm psn down en daardoor is het schijnbaar onmogelijk om bv4 of infamous op te starten.Built for Speed![]()
Ga dan ook naar buiten stelletje zolderkamer autisten, het is prachtig weer!Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op zondag 18 mei 2014 12:56 schreef Jimbo het volgende:
Ga dan ook naar buiten stelletje zolderkamer autisten, het is prachtig weer!PSN NL: FerryNL86
PSN US: FerryUS86![]()
Waarom zit jij dan nog op fokquote:Op zondag 18 mei 2014 12:56 schreef Jimbo het volgende:
Ga dan ook naar buiten stelletje zolderkamer autisten, het is prachtig weer!![]()
![]()
Ik dacht dat de PS4 geen online only drm had? Wat is dit dan voor iets raars?quote:Op zondag 18 mei 2014 12:55 schreef HansvanOchten het volgende:
Hmm psn down en daardoor is het schijnbaar onmogelijk om bv4 of infamous op te starten.![]()
Nope, hier ook niet dus.quote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
...maar buiten is het eng!quote:Op zondag 18 mei 2014 12:56 schreef Jimbo het volgende:
Ga dan ook naar buiten stelletje zolderkamer autisten, het is prachtig weer!
Net even een eerste online potje gespeeld. Conquest. Beschrijving klonk goed. In de massa valt je falen niet zo op. Kwam terecht in een tank die ik niet kon besturen. Schieten ging wel en heb wat kapot geschoten. Toen ontplofte de tank en kwam ik ergens in het midden terecht. Heftige explosie, rode vlekken: vliegtuig. Toen gesnipert door een geval met veel kleuren en badges. Wat een chaos was dat! Geen idee wat ik moest doen, maar het was wel lachen. 6 keer dood en 1 keer iets dood gemaakt, en toch niet onderaan de lijst op het laatst. Dat viel me dan weer mee.
Ik moet wel eens gaan lezen wat die klasses nou allemaal doen en kunnen, en wat die maps allemaal inhouden.![]()
Ik ben net even op mijn balkon geweest....pfoei kreeg het gelijk benauwd.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:56 schreef Jimbo het volgende:
Te warmquote:Op zondag 18 mei 2014 12:56 schreef Jimbo het volgende:
[ Bericht 14% gewijzigd door Maraca op 18-05-2014 15:34:52 ]Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Heb me aangemeld (F4uv3NL). Smijt me er maar gewoon uit als ik de ratings te veel verknoei of zo.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:45 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Laatste tijd toch wel vaak problemen met games. Dat ik ineens uit het spel wordt geknikkerd en weer op het dashboard ben:(
Dat Blacklight spel is trouwens ook totaal niet te spelen hoor. Alleen maar lag. Dan zeuren ze over BF4, maar hier gaat het echt nergens meer over.PSN NL: FerryNL86
We doen dit voor de fun, niet om stats of ratings.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:33 schreef Morri het volgende:
[..]
Heb me aangemeld (F4uv3NL). Smijt me er maar gewoon uit als ik de ratings te veel verknoei of zo.![]()
BF4 spelers, join de FOK! Platoon. http://battlelog.battlefi(...)2317390298846643593/
Tag was helaas al bezet, dus maar FK4 van gemaakt.![]()
![]()
Call of Duty: Modern Warfare Collection opgedoken voor de PS4
http://www.psx-sense.nl/1(...)t&utm_medium=twitterPSN NL: FerryNL86
Prima toch? Zo kun je de klassiekers opnieuw spelen in (meestal) betere kwaliteit, en als er geen markt voor is, dan liggen ze binnen no-time voor een klein prijsje in de budgetbak...quote:Op zondag 18 mei 2014 17:36 schreef FredVleespet het volgende:
Gaan we nu al die oude games in een remaster versie krijgen![]()
Bij sommige games begrijp ik het (Last of Us). Bij een singleplayer compilatie van CoD vraag ik me af wie er op zit te wachten. Ik heb liever dat ze die tijd steken in nieuwe games.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Prima toch? Zo kun je de klassiekers opnieuw spelen in (meestal) betere kwaliteit, en als er geen markt voor is, dan liggen ze binnen no-time voor een klein prijsje in de budgetbak...![]()
ik zat in de tuin via mn mobielquote:
nee, das gewoon kutquote:Op zondag 18 mei 2014 18:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Prima toch? Zo kun je de klassiekers opnieuw spelen in (meestal) betere kwaliteit, en als er geen markt voor is, dan liggen ze binnen no-time voor een klein prijsje in de budgetbak...
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
quote:Had applied!quote:Op zondag 18 mei 2014 17:09 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
We doen dit voor de fun, niet om stats of ratings.![]()
BF4 spelers, join de FOK! Platoon. http://battlelog.battlefi(...)2317390298846643593/
Tag was helaas al bezet, dus maar FK4 van gemaakt.![]()
![]()
ja klopt! Spotten geeft je ook wel aardig wat puntjes. Heli heb ik vet veel geoefend in test range en nu ben ik echt master (al zeg ik het zelfquote:Op zondag 18 mei 2014 10:44 schreef janrad het volgende:
[..]
Je kan ook op andere manieren punten halen in Battlefield het aantal kills van mij per ronde is soms ook dramatisch laag maar ik haal soms wel veel punten binnen. Mijn grootste frustratie in Battlefield 4 is dat ik absoluut niet weet hoe ik een helikopter in de lucht kan houden. Ik crash bijna onmiddellijk met zo'n ding. Maar verder heb ik veel lol in het opblazen van tanks en andere voertuigen, iemand dood proberen te rijden is ook een hele leuke uitdaging
) roadkill met heli is pas een leuke uitdaging haha
echt onmogelijk
leef de leven![]()
Spotten gaat automatisch?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:51 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja klopt! Spotten geeft je ook wel aardig wat puntjes. Heli heb ik vet veel geoefend in test range en nu ben ik echt master (al zeg ik het zelf) roadkill met heli is pas een leuke uitdaging haha
echt onmogelijk
![]()
Oh goed dat ik het weetquote:Maar meestal heb ik liever een kogel door de hoofd dan dat ik ze moet spotten
![]()
![]()
Op afstand is het voor je teammates handig om te spotten, doe ik met alles wat beweegt incl. vlieg- en vaartuigquote:Op zondag 18 mei 2014 23:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Oh goed dat ik het weetMaar meestal heb ik liever een kogel door de hoofd dan dat ik ze moet spotten
.
![]()
gewoon constant 1 vinger op R1 en spammen
Iemand?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:26 schreef Chaos-Zero het volgende:
Dat van die US accounts he, hebben jullie die dan als primair staan of als 2e account gewoon toegevoegd?Rise Against site.. Come join us!
PSN: MoodChange![]()
Spotten > killsquote:Op zondag 18 mei 2014 23:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Oh goed dat ik het weetMaar meestal heb ik liever een kogel door de hoofd dan dat ik ze moet spotten
Volkomen mee eens Fred; Verzin eens iets nieuws ipv blijven melkenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:36 schreef FredVleespet het volgende:
Gaan we nu al die oude games in een remaster versie krijgenOp de Xbox One ook al met Halo, bah (sorry voor het vloeken hier, al bedoel ik het positieve zin
)
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2014 08:25:18 ]![]()
PSN: Jacksonclaxonquote:
Ben altijd wel in voor een pot Co-op, niet super veel online maar benader me rustig overdag op Fok! om voor de avond of later in de week een uurtje (of meer) te co-oppen.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Precies, spotten maakt alles zoveel makkelijker. Als je een stuk moet lopen kijk dan gewoon richting een opjective en blijf op R1 klikken. Dan spot je bijna altijd wel wat mensen. Dat helpt je teammates enorm om de objective te pakkenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:22 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Op afstand is het voor je teammates handig om te spotten, doe ik met alles wat beweegt incl. vlieg- en vaartuig.
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ik probeer alles zonder oranje marker te spotten eigenlijk.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Haha. Maar wat een geweldige game, zo blij dat ik toch maar gewoon geswitched ben van COD, heb die game sindsdien niet eens meer aangeraakt.quote:![]()
Alleen dat vliegen laat ik maar aan anderen over, beetje basic met een heli gaat nog wel maar zodra ik onder vuur kom te liggen ...![]()
Heli's pak ik nog wel, een jet niet, daar haal ik gewoon geen enkele kill mee.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:02 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Haha. Maar wat een geweldige game, zo blij dat ik toch maar gewoon geswitched ben van COD, heb die game sindsdien niet eens meer aangeraakt.![]()
Alleen dat vliegen laat ik maar aan anderen over, beetje basic met een heli gaat nog wel maar zodra ik onder vuur kom te liggen ...Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ik alleen in het begin om die punten te pakken, lekker er boven hangen en hop naar de volgende.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heli's pak ik nog wel, een jet niet, daar haal ik gewoon geen enkele kill mee.![]()
Trouwens ook handig, maatje van mij heeft z'n account hier standaard ingesteld staan maar als ik in BF op m'n eigen account online ga heb ik ook premium, betwijfel of dat de bedoeling is van het systeem maar ik ben tevreden.![]()
![]()
Nicequote:Op maandag 19 mei 2014 14:05 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik alleen in het begin om die punten te pakken, lekker er boven hangen en hop naar de volgende.![]()
Trouwens ook handig, maatje van mij heeft z'n account hier standaard ingesteld staan maar als ik in BF op m'n eigen account online ga heb ik ook premium, betwijfel of dat de bedoeling is van het systeem maar ik ben tevreden.![]()
Ik vind het belachelijk dat je weer 50 euro moet betalen voor premium![]()
![]()
Het is wel duur inderdaad maar ik haal het er wel uit, speel de DLC vaak genoeg.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik vind het belachelijk dat je weer 50 euro moet betalen voor premiumLet's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ach koop het wel over maandje of 2 nu geen tijd voorquote:Op maandag 19 mei 2014 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is wel duur inderdaad maar ik haal het er wel uit, speel de DLC vaak genoeg.![]()
Ha, zojuist Wolfundstein gehaald. Verrassend leuke gameDoom beta zit er trouwens gewoon bij, zonder pre-order.
![]()
Was eerste les van Ross die ik kreeg. "Spotten met je donder", zei hij op dwingende toon. Dus dan doe je datquote:
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Ik dacht nog: "Ik blijf van dat spotten en zo af. Straks verknoei ik hier nog alle communicatie met allerlei ruis."![]()
Net hopeloos afgemaakt in conquest in Lockers........9-39mijn slechtste vertoning ooit.
Enigste waar ik goed benquote:Op maandag 19 mei 2014 19:30 schreef janrad het volgende:
Net hopeloos afgemaakt in conquest in Lockers........9-39mijn slechtste vertoning ooit.
![]()
![]()
Ik ben daar normaal gesproken ook wel goed maar dit was een ramp. Veel medkits rondgestrooid dus wel redelijk punten gescoord.quote:PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
Er komt heel waarschijnlijk een nieuwe Crash Bandicoot uit voor de PS4.
Dat spel is 100% legit.Je kan me vinden bij de bloemist![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:04 schreef Bartcoah het volgende:
Er komt heel waarschijnlijk een nieuwe Crash Bandicoot uit voor de PS4.
Dat spel is 100% legit.![]()
![]()
Waar ik eerst van plan was om pas over een jaar over te stappen op de PS4, denk ik dat ik dat over een paar maanden al ga doen![]()
Eind augustus kan ik beginnen bij mijn nieuwe baan, na ruim een jaar werkloos te zijn geweest, dus niet lang daarna zal ik mezelf denk ik maar eens gaan verwennen
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Super dit.quote:
Moeten we alleen wel games hebben om te spelen ipv al die pauper arcade games.Koekoek![]()
Juistem!quote:Op maandag 19 mei 2014 14:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Was eerste les van Ross die ik kreeg. "Spotten met je donder", zei hij op dwingende toon. Dus dan doe je datPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
En het werkt primaquote:
Kwam er achter dat ik nog een code heb voor een jaar ps+![]()
Ooit gekocht op Amazon met de intentie om een us account aan te maken![]()
[ Bericht 24% gewijzigd door Friday12 op 20-05-2014 01:01:46 ]![]()
Heb vandaag wel de Dedsec editie van Watch Dogs gekocht. Had nog een cadeaubon liggen van bol.com dus dat kwam goed uit!Je kan me vinden bij de bloemist![]()
Gister even 9 innings oefenpot gedaan met MLB. Ben nu aan het kijken welke hulp ik graag aan en/of uit wil hebben. Hoefde dit keer echt alleen maar de slaan & pitchen, dus dat schoot niet echt op.
Ben er nog niet kapot van maar dat kan zomaar komen wanneer ik er beter inzit. Heb nog geen online game-modes etc gedaan. Ook wil ik me nog verdiepen in het samenstellen van een eigen team.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Online werkt nooit bij The Show.
(als in, laaaagggggggggggg)Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
We gaan het meemaken...
Lucky me ! Vanochtend om 09:10 bij de locale Bart smit, de enige ps4 wachtdogs bundel gereserveerd. Levering 27 mei. Damn, so happy
You dont believe me ? Read this line again.![]()
Gisteren Infamous gespeeld, 2dehands via FOK!, ziet er toch wel erg goed uit allemaal hoor, en het speelt erg lekker weg weer.
Van de 3 games die ik nu heb (killzone, AC) is dit wel de beste tot nog toe.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Nog een tip voor de Battlefield spelers wat betreft de magische R1 knop.
Als je squad leader bent, geef altijd aan voor welke objective jouw squad mates moeten gaan. Dit kun je doen door op de letter van de desbetreffende objective te richten en R1 te drukken. Als jij als squad leader of als squad mate dan deze objective veroverd krijg je veel meer punten. Scheelt echt enorm.
Wordt zelf steeds beter met BF4 op de PlayStation, mag ook wel na 70 uur spelen. Inmiddels sta ik op 60% winst van de potjes.![]()
Ff niet om te bitchen hoor, maar is een apart BF-topic geen idee?.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Maar dan wordt het zo stil hierquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:35 schreef HeatWave het volgende:
Ff niet om te bitchen hoor, maar is een apart BF-topic geen idee?.
In de ban van de mods.![]()
Als er mensen zijn die nog steeds met BF4 te vaak doodgaan en er geen $%#$ van snappen.
Bartcoah is the way to go.
Goede setups, heli les, goed overweg kunnen met een sniper ik ben van alle markten thuis.Je kan me vinden bij de bloemist![]()
Hoeveel uur heb je InFamous gespeeld? Vond de gameplay ZO oersaai dat ik het na een kleine drie uur wel had gezien, de eyecandy wen je snel aan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren Infamous gespeeld, 2dehands via FOK!, ziet er toch wel erg goed uit allemaal hoor, en het speelt erg lekker weg weer.
Van de 3 games die ik nu heb (killzone, AC) is dit wel de beste tot nog toe.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Uurtje of 2 ofzo, qua gameplay vond ik het gewoon lijken op de vorige delen en die bevielen me wel goed, deze schijnt zelfs beter te zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je InFamous gespeeld? Vond de gameplay ZO oersaai dat ik het na een kleine drie uur wel had gezien, de eyecandy wen je snel aan.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Definieer 'beter'. Mooier zeker, gevarieerder qua krachten ook, maar wat betreft beleving? Nope.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
3-4 verschillende models voor vijanden, sectors clearen met de bekende ''checklists'', ugh...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uurtje of 2 ofzo, qua gameplay vond ik het gewoon lijken op de vorige delen en die bevielen me wel goed, deze schijnt zelfs beter te zijn.
Maar goed, gewoon niet aan mij besteed dus blijkbaar.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ik vond 't maar een simplistisch 'dood' spel. Zo saai, constant op repeat hetzelfde doen, af en toe in een iets ander sausje gegoten zonder verdere variatie en mogelijkheden.![]()
![]()
Uncharted 4 voor de PS4 aangekondigd ?bij bol.com tenminste.
[ Bericht 13% gewijzigd door janrad op 20-05-2014 15:00:08 ]PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
Ik zeg ook, schijnt.
En ik heb er dus pas een uur of 2 inzitten, maar voorlopig vond ik het echt lekker spelen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ben nu bij de tweede Boss aangekomen, dat is me toch een lastpak.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik zeg ook, schijnt.
En ik heb er dus pas een uur of 2 inzitten, maar voorlopig vond ik het echt lekker spelen.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
Is allang aangekondigd ookThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Hey ik heb je toegevoegd op PSN. Over MLB, ik ben een road to the show gestart. Erg leuk, erg moeilijk. Begin nu meer de spelregels te leren en helpt wel. Ik vind m nog wel vet!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:04 schreef jackson het volgende:
Gister even 9 innings oefenpot gedaan met MLB. Ben nu aan het kijken welke hulp ik graag aan en/of uit wil hebben. Hoefde dit keer echt alleen maar de slaan & pitchen, dus dat schoot niet echt op.
Ben er nog niet kapot van maar dat kan zomaar komen wanneer ik er beter inzit. Heb nog geen online game-modes etc gedaan. Ook wil ik me nog verdiepen in het samenstellen van een eigen team.
![]()
Spelregels weten bij een sportspel is wel handig ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:21 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Hey ik heb je toegevoegd op PSN. Over MLB, ik ben een road to the show gestart. Erg leuk, erg moeilijk. Begin nu meer de spelregels te leren en helpt wel. Ik vind m nog wel vet!Al is honkbal vrij makkelijk.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nou honkbal makkelijk, valt nog wel mee hoor, al die engelse termen. Vooral de statistieken en engelse benamingen zijn lastig...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Spelregels weten bij een sportspel is wel handig ja.Al is honkbal vrij makkelijk.
![]()
Mm ja. Ik heb er zelf opgezeten dus snap dat wel. Maar puur de regels zijn wel makkelijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:23 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Nou honkbal makkelijk, valt nog wel mee hoor, al die engelse termen. Vooral de statistieken en engelse benamingen zijn lastig...Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Honkbal makkelijk? Net als wielrennen makkelijk is zeker?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Spelregels weten bij een sportspel is wel handig ja.Al is honkbal vrij makkelijk.
Duidelijk iemand aan het woord die zeker niet alles weet.
Lees dat je het zelf gedaan hebt, vreemde reactie dan.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Zag het ja... Keer een pot Fifa Co-op pakken is het plan toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:21 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Hey ik heb je toegevoegd op PSN. Over MLB, ik ben een road to the show gestart. Erg leuk, erg moeilijk. Begin nu meer de spelregels te leren en helpt wel. Ik vind m nog wel vet!
Ik vind ook de statistieken etc nog best pittig.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Nou welke regel vind je moeilijk? Vind het nou niet echt ingewikkelde regels of zo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Honkbal makkelijk? Net als wielrennen makkelijk is zeker?
Duidelijk iemand aan het woord die zeker niet alles weet.
Lees dat je het zelf gedaan hebt, vreemde reactie dan.
En geen idee of wielrennen de regels makkelijk zijn want daar weet ik er 0.0 van.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
"honken stelen": Kan me voorstellen dat mensen niet precies weten wanneer dit wel of niet mag.
Statistieken: Toch behoorlijk complex.
Neuh, er zitten zo gaandeweg best wel wat dingen in. Ben zelf al een tijdje liefhebber dus heb het wel aardig scherp, maar kan me voorstellen dat het complex aanvoelt. Wat dat betreft is Tennis / Voetbal / basketball voor het gevoel toch eenvoudiger.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Vind statistieken nou niet echt bij de basis regels horen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:47 schreef jackson het volgende:
"honken stelen": Kan me voorstellen dat mensen niet precies weten wanneer dit wel of niet mag.
Statistieken: Toch behoorlijk complex.
Neuh, er zitten zo gaandeweg best wel wat dingen in. Ben zelf al een tijdje liefhebber dus heb het wel aardig scherp, maar kan me voorstellen dat het complex aanvoelt. Wat dat betreft is Tennis / Voetbal / basketball voor het gevoel toch eenvoudiger.Als je de Statistieken niet snapt kan je als prima spelen. En ja honkstelen kan lastig zijn. Maar om daardoor de regels lastig te noemen ben ik het niet mee eens. Vind basketball lastiger met al die overtreding regels en weet ik het allemaal.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Je kan prima basketballen zonder de exacte "overtreding regels" te kennen. Daarnaast zijn die behoorlijk simpel, technische en persoonlijke fouten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind statistieken nou niet echt bij de basis regels horen.Als je de Statistieken niet snapt kan je als prima spelen. En ja honkstelen kan lastig zijn. Maar om daardoor de regels lastig te noemen ben ik het niet mee eens. Vind basketball lastiger met al die overtreding regels en weet ik het allemaal.
Je kunt The Show zo complex maken als je wilt. Ik raad je aan om gaandeg de difficulty te verhogen, en om op contact hitting te spelen. Dus richting + timing + type swing (contact etc.), maakt de beloning veel groter. Voor werpen is het eigenlijk al lastig genoeg (tenzij je met de oude controls speelt, met dat metertje). Maar zodra je dat op normal-hard hebt staan mag je vaak al van geluk spreken als een curveballetje in slagzone eindigt. Erg leuk spelletje dat een heel jaar leuk blijft. Vooral nu je je hele franchise/career mode savagame kunt transferen naar The Show 15, 16, etc. Nooit weer opnieuw beginnen.![]()
Meen ergens gelezen te hebben rond 12 uur ofzo?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:22 schreef Rijst het volgende:
Hoeveel uur gameplay zit er in Child of light?![]()
Best weinig voor een RPGquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Meen ergens gelezen te hebben rond 12 uur ofzo?Kost maar 15euro dus ik hem wel halen.
Nog 1 week en dan komt Watch Dogs![]()
![]()
Ik speelde vroeger deze:
Ik moet ook echt een keer die co-op trophies halen voor Fifa.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Zag het ja... Keer een pot Fifa Co-op pakken is het plan toch?
Ik vind ook de statistieken etc nog best pittig.
Voor wie zin heeft: Blinker1985 @ PSN.![]()
Eerste indruk Watch Dogs is positiever dan ik had verwacht. Heel veel meer kan ik na twee uur spelen nog niet melden eigenlijk
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerste indruk Watch Dogs is positiever dan ik had verwacht. Heel veel meer kan ik na twee uur spelen nog niet melden eigenlijk![]()
![]()
Ziet er wel erg mooi uit verder, jammer dat ik UFC geen fuck aan vind.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:13 schreef Rijst het volgende:
Had toch wel iets meer verwacht van de gameplayEr is geen echte impact.
Ik vind het vooral niet vloeiend gaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:13 schreef Rijst het volgende:
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Dat klinkt in ieder geval positiever dan alle sceptici die de game al met de grond gelijk maken zonder een minuut gespeeld te hebben. Ben zelf ook nog optimistisch.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerste indruk Watch Dogs is positiever dan ik had verwacht. Heel veel meer kan ik na twee uur spelen nog niet melden eigenlijk
Is het embargo nou 27 mei of wat eerder?![]()
27 mei, 9.01 uur CET.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:40 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat klinkt in ieder geval positiever dan alle sceptici die de game al met de grond gelijk maken zonder een minuut gespeeld te hebben. Ben zelf ook nog optimistisch.
Is het embargo nou 27 mei of wat eerder?The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Ik vind het wel meevallen hoor. Echte dikke impact zie je 'in het echt' ook niet continu. De 2 rake klappen in het filmpje zijn wat mij betreft realistisch genoeg.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:13 schreef Rijst het volgende:
Ben trouwens behoorlijk onder de indruk van het filmpje. True, het is wat houterig en de impact / hit detection laat soms wat te wensen over maar damn!! Ik vind het echt bizar hoe ze zo'n enorm veelzijdige sport zo goed hebben weten te vertalen naar een game. Visueel dan, ik heb geen idee hoe het speelt.
Die takedown was trouwens epic!! Ik ben verder ook benieuwd hoe de grondgevechten verder gaan. Bij de aankondiging, Wanneer Aldo naar beneden kijkt heb je het idee dat je naar een lage kwaliteit stream zit te kijken. Impressive
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D![]()
Murdered staat een preview van online. Ik heb er zelf mijn bedenkingen bij (blijft het leuk)Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Gespeeld?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Meen ergens gelezen te hebben rond 12 uur ofzo?
Ik vond het battlesysteem in de demo moeilijk langzaam dus ik twijfel nog..![]()
Het battlesysteem is juist wat het leuk maakt. Het gaat over keuzes en je moet snel handelen om er zo goed mogelijk uit te komen. Alleen legt het spel op het makkelijkere niveau nooit echt het vuur aan je schenen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 06:55 schreef Drankster het volgende:
[..]
Gespeeld?
Ik vond het battlesysteem in de demo moeilijk langzaam dus ik twijfel nog..![]()
Daar kijk ik ook naar uit. Het regent 9's voor die game!quote:![]()
Yep, vanmiddag zeker aanschaffen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:17 schreef VulpX het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook naar uit. Het regent 9's voor die game!
JAWOHL!!!!!quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep, vanmiddag zeker aanschaffen.![]()
Bound By Flame is niet het kopen waard, tenzij je graag naalden in je eigen ballen prikt
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Super houterig inderdaad, ik had het idee dat dat bij vorige UFC games toch wel wat beter wasquote:Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Uit die trailer wordt het me niet helemaal duidelijk wat voor game het nou eigenlijk is... Is het een RPG/2D platform crossover ofzo?quote:Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Van de site:quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uit die trailer wordt het me niet helemaal duidelijk wat voor game het nou eigenlijk is... Is het een RPG/2D platform crossover ofzo?Ik vond de combat er leuk uit zien en de art en muziek zijn voor zover ik heb gezien fantastisch.quote:Transistor is a sci-fi themed action RPG that invites players to wield an extraordinary weapon of unknown origin as they fight through a stunning futuristic city.
The game seamlessly integrates thoughtful strategic planning into a fast-paced action experience, melding responsive gameplay and rich atmospheric storytelling. During the course of the adventure, players will piece together the Transistor’s mysteries as they pursue its former owners.
Lijkt me een pareltje, is van de makers van Bastion.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Wolfstein is wel aardig maar niet echt nextgen. Het is een simpele recht toe recht aan shooter, ik heb hem gekocht maar vind hem zijn geld eigenlijk niet waard maar goed.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:30 schreef Friday12 het volgende:
Murdered: Soul Suspect Iemand hier al wat over te zeggen? En is Wolfenstein leuk?PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
Kan me bij dit soort games nauwelijks voorstellen dat het beter is dan Diablo. Wat voor mij sowieso een PC-game is. Loop zelf niet echt warm voor dergelijke titels.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vond de combat er leuk uit zien en de art en muziek zijn voor zover ik heb gezien fantastisch.
Lijkt me een pareltje, is van de makers van Bastion.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Vroeger Wolfenstein en RtCW(vooral de _MP die beestachtig goed was) helemaal kapot gespeeld , maar die nieuwe wolf deed me echt helemaal niets...quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:15 schreef janrad het volgende:
[..]
Wolfstein is wel aardig maar niet echt nextgen. Het is een simpele recht toe recht aan shooter, ik heb hem gekocht maar vind hem zijn geld eigenlijk niet waard maar goed.- Djehoetie / Jehuty -![]()
Diabloquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Kan me bij dit soort games nauwelijks voorstellen dat het beter is dan Diablo. Wat voor mij sowieso een PC-game is. Loop zelf niet echt warm voor dergelijke titels.
Niet te vergelijken he, een actie-RPG houdt niet op bij Diablo.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
De nieuwe wolf heeft niet eens een MPquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:28 schreef Altron het volgende:
[..]
Vroeger Wolfenstein en RtCW(vooral de _MP die beestachtig goed was) helemaal kapot gespeeld , maar die nieuwe wolf deed me echt helemaal niets...
Tijd geleden belde een maatje van me op. ''Hey , er komt een nieuwe wolf uit hé!?! , ben benieuwd naar de MP''quote:
- ik zo , ja ik ook man!
En idd , tijdje later....er zit geen MP in... wtf?! ...derp
- Djehoetie / Jehuty -![]()
Je reactiequote:Op woensdag 21 mei 2014 09:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Diablo
Niet te vergelijken he, een actie-RPG houdt niet op bij Diablo.
Vertel?quote:
Transistor is een actie-RPG waarin het verhaal centraal staat en er een tactisch turnbased element in de combat zit, Diablo is klik-klik-klik loot, repeat.
Dus niet echt te vergelijken imo.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Okéquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vertel?
Transistor is een actie-RPG waarin het verhaal centraal staat en er een tactisch turnbased element in de combat zit, Diablo is klik-klik-klik loot, repeat.
Dus niet echt te vergelijken imo.
Geef gewoon aan dat ik niet warm loop voor zulks, omdat Diablo. Als dan je primaire reactie "Diabloquote:" is kun je niet van me verwachten dat ik de rest nog lees....
En ja, ik geef het nu al op.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Okéquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Geef gewoon aan dat ik niet warm loop voor zulks, omdat Diablo. Als dan je primaire reactie "Diablo" is kun je niet van me verwachten dat ik de rest nog lees....
Je mening schijnt zelfs nog te optimistisch te zijn.....quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:53 schreef donald_dick het volgende:
Bound By Flame is niet het kopen waard, tenzij je graag naalden in je eigen ballen prikt![]()
Lastig, volgende week Mario Kart en Watchdogs maar Wolfenstein is net uit
Weet het nog niet kopen als vuller of nog even wachten...
1ste wereldproblemen dat dan weer wel
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Ik heb net Infamous van marktplaats geplukt, die ruil ik daarna wel weer door voor wolfenstein en dan voor watch_dogs![]()
Zo heb ik telkens wat nieuws te spelen en loop ik net wat achter de feiten aan qua nieuwe games. Economisch gezien toch nčt wat interessanter
Please sir. When moon? When Mustang?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: