Ik zie daar iets van score en KD en zo. Het is m'n eerste FPS (ik werd er altijd misselijk van maar schijnbaar intussen niet meer) en ik denk niet dat ik veel van ga bakken. Waarschijnlijk ben ik treurig slecht. Ik ben bang dat ik de rating van het platoon naar beneden haalquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:45 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
http://battlelog.battlefi(...)2317390298846643593/
PS4 Platoon aangemaakt. Joinen maar
Werkt prima maar spellen als bf of cod zijn onhandig om te spelenquote:Op zondag 18 mei 2014 08:56 schreef HansvanOchten het volgende:
Heeft iemand wel eens het remite play via de vita gebruikt?
Ik twijfel of het werkt, maar bf of infamous in de tuin lijkt me wel lekker
quote:Op zondag 18 mei 2014 08:56 schreef HansvanOchten het volgende:
Heeft iemand wel eens het remite play via de vita gebruikt?
Ik twijfel of het werkt, maar bf of infamous in de tuin lijkt me wel lekker
Dit idd.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:59 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Werkt prima maar spellen als bf of cod zijn onhandig om te spelen
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:29 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Geweldig ding: zuiver stem, mooi geluid en gaat redelijk lang mee! (En handig voor de smartphone/laptop)
het is ook mijn eerste fps (4 jaar geleden beetje halo gedaan) en gelijk begonnen met onlinequote:Op zondag 18 mei 2014 08:10 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik zie daar iets van score en KD en zo. Het is m'n eerste FPS (ik werd er altijd misselijk van maar schijnbaar intussen niet meer) en ik denk niet dat ik veel van ga bakken. Waarschijnlijk ben ik treurig slecht. Ik ben bang dat ik de rating van het platoon naar beneden haal
Je kan ook op andere manieren punten halen in Battlefield het aantal kills van mij per ronde is soms ook dramatisch laag maar ik haal soms wel veel punten binnen. Mijn grootste frustratie in Battlefield 4 is dat ik absoluut niet weet hoe ik een helikopter in de lucht kan houdenquote:Op zondag 18 mei 2014 10:34 schreef RRuben het volgende:
[..]
het is ook mijn eerste fps (4 jaar geleden beetje halo gedaan) en gelijk begonnen met onlinem'n KD is 0,5 en kan het onmogelijk meer ophalen, ookal ben ik nu wel redelijk haha. Maar het gaat met name om de objectives he, je hoeft niet iedereen over hoop te schieten
Dus als je gewoon een beetje sneakt en samenwerkt kan je redelijk ver komen
Was gisterenavond zo ja, nu dus nog steeds?quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 12:56 schreef Jimbo het volgende:
Ga dan ook naar buiten stelletje zolderkamer autisten, het is prachtig weer!
Waarom zit jij dan nog op fokquote:Op zondag 18 mei 2014 12:56 schreef Jimbo het volgende:
Ik dacht dat de PS4 geen online only drm had? Wat is dit dan voor iets raars?quote:Op zondag 18 mei 2014 12:55 schreef HansvanOchten het volgende:
Hmm psn down en daardoor is het schijnbaar onmogelijk om bv4 of infamous op te starten.
Nope, hier ook niet dus.quote:
...maar buiten is het eng!quote:Op zondag 18 mei 2014 12:56 schreef Jimbo het volgende:
Ik ben net even op mijn balkon geweest....pfoei kreeg het gelijk benauwd.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:56 schreef Jimbo het volgende:
Te warmquote:Op zondag 18 mei 2014 12:56 schreef Jimbo het volgende:
Heb me aangemeld (F4uv3NL). Smijt me er maar gewoon uit als ik de ratings te veel verknoei of zo.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:45 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
http://battlelog.battlefi(...)2317390298846643593/
PS4 Platoon aangemaakt. Joinen maar
We doen dit voor de fun, niet om stats of ratings.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:33 schreef Morri het volgende:
[..]
Heb me aangemeld (F4uv3NL). Smijt me er maar gewoon uit als ik de ratings te veel verknoei of zo.
Prima toch? Zo kun je de klassiekers opnieuw spelen in (meestal) betere kwaliteit, en als er geen markt voor is, dan liggen ze binnen no-time voor een klein prijsje in de budgetbak...quote:Op zondag 18 mei 2014 17:36 schreef FredVleespet het volgende:
Gaan we nu al die oude games in een remaster versie krijgen
Bij sommige games begrijp ik het (Last of Us). Bij een singleplayer compilatie van CoD vraag ik me af wie er op zit te wachten. Ik heb liever dat ze die tijd steken in nieuwe games.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Prima toch? Zo kun je de klassiekers opnieuw spelen in (meestal) betere kwaliteit, en als er geen markt voor is, dan liggen ze binnen no-time voor een klein prijsje in de budgetbak...
ik zat in de tuin via mn mobielquote:
nee, das gewoon kutquote:Op zondag 18 mei 2014 18:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Prima toch? Zo kun je de klassiekers opnieuw spelen in (meestal) betere kwaliteit, en als er geen markt voor is, dan liggen ze binnen no-time voor een klein prijsje in de budgetbak...
quote:
Had applied!quote:Op zondag 18 mei 2014 17:09 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
We doen dit voor de fun, niet om stats of ratings.![]()
BF4 spelers, join de FOK! Platoon. http://battlelog.battlefi(...)2317390298846643593/
Tag was helaas al bezet, dus maar FK4 van gemaakt.![]()
ja klopt! Spotten geeft je ook wel aardig wat puntjes. Heli heb ik vet veel geoefend in test range en nu ben ik echt master (al zeg ik het zelfquote:Op zondag 18 mei 2014 10:44 schreef janrad het volgende:
[..]
Je kan ook op andere manieren punten halen in Battlefield het aantal kills van mij per ronde is soms ook dramatisch laag maar ik haal soms wel veel punten binnen. Mijn grootste frustratie in Battlefield 4 is dat ik absoluut niet weet hoe ik een helikopter in de lucht kan houden. Ik crash bijna onmiddellijk met zo'n ding. Maar verder heb ik veel lol in het opblazen van tanks en andere voertuigen, iemand dood proberen te rijden is ook een hele leuke uitdaging
Spotten gaat automatisch?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:51 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja klopt! Spotten geeft je ook wel aardig wat puntjes. Heli heb ik vet veel geoefend in test range en nu ben ik echt master (al zeg ik het zelf) roadkill met heli is pas een leuke uitdaging haha
echt onmogelijk
Oh goed dat ik het weetquote:
Op afstand is het voor je teammates handig om te spotten, doe ik met alles wat beweegt incl. vlieg- en vaartuigquote:Op zondag 18 mei 2014 23:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Oh goed dat ik het weetMaar meestal heb ik liever een kogel door de hoofd dan dat ik ze moet spotten
Iemand?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:26 schreef Chaos-Zero het volgende:
Dat van die US accounts he, hebben jullie die dan als primair staan of als 2e account gewoon toegevoegd?
Spotten > killsquote:Op zondag 18 mei 2014 23:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Oh goed dat ik het weetMaar meestal heb ik liever een kogel door de hoofd dan dat ik ze moet spotten
Volkomen mee eens Fred; Verzin eens iets nieuws ipv blijven melkenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:36 schreef FredVleespet het volgende:
Gaan we nu al die oude games in een remaster versie krijgen
PSN: Jacksonclaxonquote:
Precies, spotten maakt alles zoveel makkelijker. Als je een stuk moet lopen kijk dan gewoon richting een opjective en blijf op R1 klikken. Dan spot je bijna altijd wel wat mensen. Dat helpt je teammates enorm om de objective te pakkenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:22 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Op afstand is het voor je teammates handig om te spotten, doe ik met alles wat beweegt incl. vlieg- en vaartuig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |