Als het zakt moet je meteen in die beams gaan en dan kijken waar het omhoog komtquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:39 schreef janrad het volgende:
Ja ik zag er al een filmpje over op Youtube, alleen kut dat alles in de lava zakt.
En dan is met welke game niet zo? Dat iets hetzelfde is?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:15 schreef RRuben het volgende:
yo ben ik de enige die helemaal niet enthousiast wordt van Watch Dogs? Concept is wel geinig, maar ik denk dat dat hacken na een tijdje niet meer bijzonder is en dan wordt dat gewoon saai.
Ik ben ook niet zo hyped, dan kan het ook niet zo erg tegen vallenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:15 schreef RRuben het volgende:
yo ben ik de enige die helemaal niet enthousiast wordt van Watch Dogs? Concept is wel geinig, maar ik denk dat dat hacken na een tijdje niet meer bijzonder is en dan wordt dat gewoon saai.
Ja oke, maar ik denk dat de meeste mensen hem kopen door dat hacken, omdat dat wat nieuws is. shooters (vraag me niet waarom) blijf ik gewoon leuk vinden, bij watch dogs heb ik heb gevoel dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En dan is met welke game niet zo? Dat iets hetzelfde is?
Shooters: Mensen neerschieten.
Race: Yay auto!!!!!
ja preciesquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:17 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo hyped, dan kan het ook niet zo erg tegen vallen![]()
Ik ben ook niet hyped hoor het lijk me verder wel leukquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:20 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik denk dat de meeste mensen hem kopen door dat hacken, omdat dat wat nieuws is. shooters (vraag me niet waarom) blijf ik gewoon leuk vinden, bij watch dogs heb ik heb gevoel dat dat niet zo is.
[..]
ja preciesals het toch heel leuk blijkt te zijn kan ik het altijd nog kopen
ja mij ook wel maarja gewoon even afwachten of het echt wat isquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet hyped hoor het lijk me verder wel leuk
Dat kan volgens mij wel, maar dan moet de disc van de game waar die DLC bij hoort ook Amerikaans zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:18 schreef Friday12 het volgende:
Kan je bijvoorbeeld een DLC kopen in de US store en dan spelen via je EU acc? (Indien de game als disc er is)
nee volgens mij niet, kunnen we opzich wel makenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:33 schreef rihago het volgende:
gisteren voor het eerst bf4 mp gespeeld.
Man wat suck ik... lol
is er eigenlijk een fok clan?
Herkenbaarquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:33 schreef rihago het volgende:
Man wat suck ik... lol
en dan gefrustreerd raken als je aan het schieten bent... die gast niet neer krijgt... en hij 2x schiet en je dood bent....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
HerkenbaarEn dan die opluchting als blijkt dat je niet de allerslechtste bent in je groep (maar die daarna
)
Of net weer revived bent en gelijk weer doodquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:43 schreef rihago het volgende:
[..]
en dan gefrustreerd raken als je aan het schieten bent... die gast niet neer krijgt... en hij 2x schiet en je dood bent....
haha zelfde probleem als ik dus hebquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:33 schreef rihago het volgende:
Man wat suck ik... lol
Ah joh, vrienden zijn overratedquote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:25 schreef rihago het volgende:
zoek nog wat meer vrienden voor bf4... voeg me maar toe PSN: dirtyrockers
Die chaos waarin je in een voertuig spawnt die een seconde later ontploft door een goed gemikte RPG.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Van al die verhalen zou ik ook bijna BF gaan kopen...
Het is voor de rest wel leuk hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)2317390298846643593/quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:50 schreef rihago het volgende:
lol er bestaat al een platoon met de tag FoK of FoK!
Je hebt ook de test rangequote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:07 schreef Morri het volgende:
Ik heb BF4 ook maar gekocht. Eerst eens door de campaign heen zodat ik een klein beetje weet wat ik doe.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:57 schreef wieisboos het volgende:
Watch DogsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er niet slecht uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aangemeldquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:45 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
http://battlelog.battlefi(...)2317390298846643593/
PS4 Platoon aangemaakt. Joinen maar
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
Acceptedquote:![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Donderjagers op 17-05-2014 19:56:47 ]![]()
Hmm.. die zie ik niet. Maar hij zit ook te piepen dat mijn browser niet ondersteund wordt. Zal zo wel even op mijn privé laptop proberen.quote:
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Geweldig ding: zuiver stem, mooi geluid en gaat redelijk lang mee! (En handig voor de smartphone/laptop)quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat is jullie ervaring met de PS4 wireless headset 2.0?![]()
Boehoe, ik wil gamenquote:This function is temporarily unavailable. Please wait a few minutes before trying again
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Is dat niet super irritant met een dual koptelefoon?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:29 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Geweldig ding: zuiver stem, mooi geluid en gaat redelijk lang mee! (En handig voor de smartphone/laptop)Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Voor mij nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is dat niet super irritant met een dual koptelefoon?![]()
![]()
Gaat het geluid van je tv ook door je hoofdtelefoon?quote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Kan je instellen! Game, chat sound of beiden.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gaat het geluid van je tv ook door je hoofdtelefoon?![]()
tag ook veranderen naar FK4?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:49 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Accepted![]()
http://battlelog.battlefi(...)2317390298846643593/of gaat dat automagisch als je in een game gaat met een groepje?
leef de leven![]()
[..]
ja preciesals het toch heel leuk blijkt te zijn kan ik het altijd nog kopen
[/quote]
Toch heb ik hem vorige week al besteld
Ik wilde eigenlijk op de PS4 watch_dogs bundel wachten maar daar had ik achteraf niet zo een zin in![]()
Ruilenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Of als je net als er een vijand de hoek om komt jij je wapen aan het herladen bent.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die chaos waarin je in een voertuig spawnt die een seconde later ontploft door een goed gemikte RPG.
Die chaos waarin je spawnt naast een helicopterpiloot die linea recta het eerste flatgebouw in vliegt.
Die chaos waarin je 2 km lopend langs de rand van de map richting een objective gaat, daar eindelijk aan komt en dan ge-headshot wordt door de drie snipers die daar lagen te wachten.
Die chaos waarin je sneaky achter een tank loopt, C4 erop plakt, wegloopt en de C4 laat ontploffen terwijl je nog te dichtbij was en je dus jezelf opblaast.
Die chaos waarin jij als je C4 op een tank wil krijgen 9 van de 10 keer gespot en gekilled wordt door die tank, terwijl jij als tankrijder 9 van de 10 keer nog geen kill hebt kunnen maken omdat er C4 op je tank is geplakt.
Die chaos, dat is Battlefield, en het is verdomd leuk want af en toe heb je er ook potjes tussen zitten waarin het wel allemaal goed gaat.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
heb een invite gestuurdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:45 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
PS4 Platoon aangemaakt. Joinen maar![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: