Haha. Maar wat een geweldige game, zo blij dat ik toch maar gewoon geswitched ben van COD, heb die game sindsdien niet eens meer aangeraakt.quote:
Heli's pak ik nog wel, een jet niet, daar haal ik gewoon geen enkele kill mee.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:02 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Haha. Maar wat een geweldige game, zo blij dat ik toch maar gewoon geswitched ben van COD, heb die game sindsdien niet eens meer aangeraakt.![]()
Alleen dat vliegen laat ik maar aan anderen over, beetje basic met een heli gaat nog wel maar zodra ik onder vuur kom te liggen ...
Ik alleen in het begin om die punten te pakken, lekker er boven hangen en hop naar de volgende.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heli's pak ik nog wel, een jet niet, daar haal ik gewoon geen enkele kill mee.
Nicequote:Op maandag 19 mei 2014 14:05 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik alleen in het begin om die punten te pakken, lekker er boven hangen en hop naar de volgende.![]()
Trouwens ook handig, maatje van mij heeft z'n account hier standaard ingesteld staan maar als ik in BF op m'n eigen account online ga heb ik ook premium, betwijfel of dat de bedoeling is van het systeem maar ik ben tevreden.
Het is wel duur inderdaad maar ik haal het er wel uit, speel de DLC vaak genoeg.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik vind het belachelijk dat je weer 50 euro moet betalen voor premium
Ach koop het wel over maandje of 2 nu geen tijd voorquote:Op maandag 19 mei 2014 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is wel duur inderdaad maar ik haal het er wel uit, speel de DLC vaak genoeg.
Was eerste les van Ross die ik kreeg. "Spotten met je donder", zei hij op dwingende toon. Dus dan doe je datquote:
Enigste waar ik goed benquote:Op maandag 19 mei 2014 19:30 schreef janrad het volgende:
Net hopeloos afgemaakt in conquest in Lockers........9-39mijn slechtste vertoning ooit.
Ik ben daar normaal gesproken ook wel goed maar dit was een ramp. Veel medkits rondgestrooid dus wel redelijk punten gescoord.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:04 schreef Bartcoah het volgende:
Er komt heel waarschijnlijk een nieuwe Crash Bandicoot uit voor de PS4.
Dat spel is 100% legit.
Super dit.quote:
Juistem!quote:Op maandag 19 mei 2014 14:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Was eerste les van Ross die ik kreeg. "Spotten met je donder", zei hij op dwingende toon. Dus dan doe je dat
En het werkt primaquote:
Maar dan wordt het zo stil hierquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:35 schreef HeatWave het volgende:
Ff niet om te bitchen hoor, maar is een apart BF-topic geen idee?.
Hoeveel uur heb je InFamous gespeeld? Vond de gameplay ZO oersaai dat ik het na een kleine drie uur wel had gezien, de eyecandy wen je snel aan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren Infamous gespeeld, 2dehands via FOK!, ziet er toch wel erg goed uit allemaal hoor, en het speelt erg lekker weg weer.
Van de 3 games die ik nu heb (killzone, AC) is dit wel de beste tot nog toe.
Uurtje of 2 ofzo, qua gameplay vond ik het gewoon lijken op de vorige delen en die bevielen me wel goed, deze schijnt zelfs beter te zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je InFamous gespeeld? Vond de gameplay ZO oersaai dat ik het na een kleine drie uur wel had gezien, de eyecandy wen je snel aan.
3-4 verschillende models voor vijanden, sectors clearen met de bekende ''checklists'', ugh...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uurtje of 2 ofzo, qua gameplay vond ik het gewoon lijken op de vorige delen en die bevielen me wel goed, deze schijnt zelfs beter te zijn.
Ben nu bij de tweede Boss aangekomen, dat is me toch een lastpak.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik zeg ook, schijnt.
En ik heb er dus pas een uur of 2 inzitten, maar voorlopig vond ik het echt lekker spelen.
Hey ik heb je toegevoegd op PSN. Over MLB, ik ben een road to the show gestart. Erg leuk, erg moeilijk. Begin nu meer de spelregels te leren en helpt wel. Ik vind m nog wel vet!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:04 schreef jackson het volgende:
Gister even 9 innings oefenpot gedaan met MLB. Ben nu aan het kijken welke hulp ik graag aan en/of uit wil hebben. Hoefde dit keer echt alleen maar de slaan & pitchen, dus dat schoot niet echt op.
Ben er nog niet kapot van maar dat kan zomaar komen wanneer ik er beter inzit. Heb nog geen online game-modes etc gedaan. Ook wil ik me nog verdiepen in het samenstellen van een eigen team.
Spelregels weten bij een sportspel is wel handig ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:21 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Hey ik heb je toegevoegd op PSN. Over MLB, ik ben een road to the show gestart. Erg leuk, erg moeilijk. Begin nu meer de spelregels te leren en helpt wel. Ik vind m nog wel vet!
Nou honkbal makkelijk, valt nog wel mee hoor, al die engelse termen. Vooral de statistieken en engelse benamingen zijn lastig...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Spelregels weten bij een sportspel is wel handig ja.Al is honkbal vrij makkelijk.
Mm ja. Ik heb er zelf opgezeten dus snap dat wel. Maar puur de regels zijn wel makkelijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:23 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Nou honkbal makkelijk, valt nog wel mee hoor, al die engelse termen. Vooral de statistieken en engelse benamingen zijn lastig...
Honkbal makkelijk? Net als wielrennen makkelijk is zeker?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Spelregels weten bij een sportspel is wel handig ja.Al is honkbal vrij makkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |