nuchter prikken, drankje, 2 uur niksen, prikken en dan eindelijk eten en koffie...quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:41 schreef Skittles het volgende:
Dank![]()
GM bij de gtt krijg je dan dat drankje of moet je eerst nuchter prikken, daarna eten en dan een half uur (?) later nog een keer prikken?
twee uur fok!en dusquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nuchter prikken, drankje, 2 uur niksen, prikken en dan eindelijk eten en koffie...
Zwangerschapsdiabetesquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:58 schreef AwayTL het volgende:
En waar is de gtt voor? (Voelt zich een leek)
SQ, ik mag naar 2 dec! Met hoop op eind november.
mijn man gaat gelukkig mee, en n pak kaartenquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:56 schreef Crumpette het volgende:
[..]
twee uur fok!en dus![]()
Hee hoe is het eigenlijk met jou qua zwangerschapsklachten? heb je de balans activiteit/rust een beetje kunnen vinden?
ah spannend! ik ben er nog niet uit of we dat gaan doen of niet.. ik denk dat ik het maar gewoon vanzelf laat gaan, als er een keer een dikke toeterfoto is oid.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:06 schreef krijgerrtje het volgende:
Na een honderdste check door mijn facebook vrienden toch maar een berichtje online gezetHeb een jaar in Amerika gewoond, en wilde die vrienden daar toch ook wel even op de hoogte brengen
![]()
Maar vind het nog steeds eng, haha!
Nietus!!quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Waar wij vanavond twee aankondigingen van jongensfoeti krijgen
Ohhh, wat leuk Feequote:Op woensdag 14 mei 2014 20:11 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nietus!!![]()
Wij krijgen een meisje!!![]()
![]()
Een erg eigenwijs exemplaar. Lag steeds met haar hoofd in de placenta, zat opgevouwen op haar knietjes in mijn buik. 3d plaatjes waren onmogelijk, haha. We mogen wel nog eens terug komen!
En alles zag er ook goed uit.
Leeuuk!quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:11 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nietus!!![]()
![]()
Een erg eigenwijs exemplaar. Lag steeds met haar hoofd in de placenta, zat opgevouwen op haar knietjes in mijn buik. 3d plaatjes waren onmogelijk, haha. We mogen wel nog eens terug komen!
een dochter en een zusje voor de jongens!!quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:11 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nietus!!![]()
![]()
aaah wat leuk!quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:11 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nietus!!![]()
![]()
Ik heb hem vandaag gehad en het viel me reuze mee. Drankje was gewoon hele zoete siroop (citroensmaakje) en 2 uur wachten was ook wel door te komen met een boekje.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
morgen heb ik de gtt, en ik zie daar best een beetje tegenop... Gelukkig gaat manlief mee voor de afleiding...
Oh dat geeft moed! wij nemen speelkaarten mee, ik mag 2 uur in t restaurant wachten...quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:26 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag gehad en het viel me reuze mee. Drankje was gewoon hele zoete siroop (citroensmaakje) en 2 uur wachten was ook wel door te komen met een boekje.
Bij mij heeft ze van tevoren wel even suikerwaarde gemeten, ik denk dat ze dat bij jou ook wel gaan doen. (maar stelt niks voor, puur om te meten of hij niet te hoog is ondanks het nuchter zijn)
Wat leuk!! Een meisje!quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:11 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nietus!!![]()
![]()
Ik heb t altijd mis! Dus stiekem hoopte ik al voor je dat het een meisje was, dat wilde je zo graagquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:30 schreef Fee-nix het volgende:
Kwak, ja echt wel verbaasd. Dacht dat wij vast alleen jongens zouden maken.
En Spees had t met haar voorspelling voor mij mooi mis.
Yeaaah Fee wat leuk!!!!!quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:30 schreef Fee-nix het volgende:
Kwak, ja echt wel verbaasd. Dacht dat wij vast alleen jongens zouden maken.
En Spees had t met haar voorspelling voor mij mooi mis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:05 schreef Hilmo het volgende:
Nou ik ben er ook hoor, en jullie hadden het goed!![]()
Wij krijgen een jongen!! (mag in de OP)
Ik heb het al die tijd dus goed aangevoeld. Alles was goed met de 20 weken echo, dus ook erg belangrijk natuurlijk.jeuh!! Een jongen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:11 schreef Skittles het volgende:
Een jongetjeDe XY'tjes komen langzaam binnen gedruppeld.
Dankjullie welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:16 schreef Hilmo het volgende:
[..]
Dankjullie welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:25 schreef kwakz0r het volgende:
wij doen een eigen roepnaam en dan een tweede en derde naam als vernoeming.
Behoorlijk. Fietsen gaat niet meer, daar heb ik echt pijn van. Ook nog ruime tijd na het fietsen. En niezen kan ook heel vervelend voelen. Vooral in het tweede trimester was het erg.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:55 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Yeaaah Fee wat leuk!!!!!![]()
Vraagje voor jou (en andere ks mama's)... Heb jij veel last van je ks-litteken in je zwangerschap?
Ze zit inderdaad nog binnen, ja!quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:29 schreef marel88 het volgende:
Ha dames, even een berichtje uit zonnig Portugal op onze laatste vakantie avond. Eindelijk werkt de wifi hier (al was internetloos best lekker).
Er zijn geen baby's geboren, toch, de afgelopen 1,5 week? Begrijp ik dat jouw kindje nog binnen is, JJ? (Of ben ik nu in de war? Bij jou was het toch spannend?)
En welkom voor NTS, Rinn en Vlindur! Wat geweldig dat jullie zwanger zijn. Ik hoop dat jullie voorspoedige zwangerschappen hebben.
Fee, een meisje, wat leuk! En hilmo een goede SEO en een jongetje, wat fijn!
Nou, ik kan een trip naar de zon met 6 mnd zwangerschap heeeeel erg aanraden, echt heerlijk! Veel niksen, boekjes lezen en opladen voor de laatste werk-loodjes. Ik meld me vanaf vrijdag weer regelmatig!
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
Fee, fantastisch!!
Wil je het in de OP?
Wat fijn, en ook fijn dat de ks-datum in zicht komt, wat zal jij blij zijn als je een gezond a terme kindje op je buik hebt!quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ze zit inderdaad nog binnen, ja!![]()
Krijg als het goed is zelfs vrijdag een datum te horen voor de geplande ks, kan niet meer wachten.
een hele duidelijke meid!quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:10 schreef Fee-nix het volgende:
En jullie zien er toch ook een meisje in he![]()
.
Ik heb inmiddels ook het volste vertrouwen in mn lichaam dat we die datum ook gewoon gaan halen!!quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:09 schreef marel88 het volgende:
[..]
Wat fijn, en ook fijn dat de ks-datum in zicht komt, wat zal jij blij zijn als je een gezond a terme kindje op je buik hebt!
Streepjeeeeesquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:10 schreef Fee-nix het volgende:
En jullie zien er toch ook een meisje in he![]()
.
Dit! Helemaal mee eensquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:26 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat leuk fee, een meid!! Leuk zo die echofoto's
En Hilmo een ventje! Wij hebben de roepnaam als eerste naam en dan 2 doopnamen/vernoemingen. Zo staat ze ook in het paspoort.
Goed dat je man doorhad dat zoals hij het wilde jou verdriet deed (wat ik me volledig kan voorstellen) en toch ook bereid is en compromis te sluiten.
Een kind heb je samen, en dus beslis je dit soort dingen ook samen. Een naam is niet zomaar iets!
wij hebben m met 17 weken en 2 dagen laten doen, en ik heb geloof ik een week eerder gebeld... dat was alleen geslachtsbepaling, ze heeft toen wel de 3d aangezet maar vond de beelden toen eerlijk gezegd niet heel mooi, eerder freaky... terwijl vorige week de beelden heel mooi waren...quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:44 schreef krijgerrtje het volgende:
Enig idee hoe ver vantevoren je een pretecho moet afspreken?Ik wilde er nog eentje doen, zodat het voor vriend allemaal ook wat werkelijk word, maar omdat ik nu toch al 15 weken ben dacht ik nog een week of twee geduld te hebben en gelijk een geslachtsbepaling te laten doen
Maar ben een beetje bang dat ik daar nu al te laat mee ben,
![]()
Morgen maar eens bellen..
Ik kon ook al erg snel terecht bij deze geslachtsecho. Bij de 3d pretecho die ik later in de zwangerschap bij S heb laten doen moest ik echt wel een stuk eerder inplannen. Het scheelt dus per bureau lijkt me, en bellen zal je enige optie zijnquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:44 schreef krijgerrtje het volgende:
Enig idee hoe ver vantevoren je een pretecho moet afspreken?Ik wilde er nog eentje doen, zodat het voor vriend allemaal ook wat werkelijk word, maar omdat ik nu toch al 15 weken ben dacht ik nog een week of twee geduld te hebben en gelijk een geslachtsbepaling te laten doen
Maar ben een beetje bang dat ik daar nu al te laat mee ben,
![]()
Morgen maar eens bellen..
Gefeliciteerd joh!!quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:33 schreef Vlindur het volgende:
Bedankt voor de felicitaties en het warme welkom
Ik hoef nog niet in de OP hoor, ga me nog even afzijdig houden tot een week of 12![]()
Gefeliciteerd met de aankomende jongetjes en meisjes!![]()
Ben benieuwd! Wat was je waarde op nuchtere maag?quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zo we zitten in het ziekenhuis, drankje net gehad en nu wachten!
geen idee, werd n buisje afgenomen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Wat was je waarde op nuchtere maag?
Ja, dat hoor je wel vaker. Of misselijk. 2 uur wachten zeker? Succes!quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
geen idee, werd n buisje afgenomen.
Ik lig nu boven op n bed, werd erg duizelig net.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 07:34 schreef Soempie het volgende:
Fee, je krijgt een meisje! Wat leuk, je twee jongetjes krijgen een zusje.![]()
En waar ben je in het peutertopic, verdorie.![]()
9:50 wordt er weer geprikt en dan mag ik eindelijk eten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, dat hoor je wel vaker. Of misselijk. 2 uur wachten zeker? Succes!
Ai, dat is nog ruim een uur! Succes! En straks maar lekker exclusief ontbijtje nemen voor het lange wachtenquote:Op donderdag 15 mei 2014 08:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
9:50 wordt er weer geprikt en dan mag ik eindelijk eten.
Jaaaaaaquote:Op donderdag 15 mei 2014 08:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
krijg jij nou morgen de datum JJ?
mn meisje is flink druk door alle glucose
Ik kan twee topics ook niet goed bijhouden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:23 schreef Fee-nix het volgende:
[..]![]()
Ja, sorry. Ik heb gewoon niet meer zoveel te melden en ik hou het ook allemaal niet bij...
Ze draait en schopt met alles wat ze in zich heeft geloof ik .quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jaaaaaaik kan niet meer wachten
Stuiterbal in je buik??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |