nuchter prikken, drankje, 2 uur niksen, prikken en dan eindelijk eten en koffie...quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:41 schreef Skittles het volgende:
Dank![]()
GM bij de gtt krijg je dan dat drankje of moet je eerst nuchter prikken, daarna eten en dan een half uur (?) later nog een keer prikken?
twee uur fok!en dusquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nuchter prikken, drankje, 2 uur niksen, prikken en dan eindelijk eten en koffie...
Zwangerschapsdiabetesquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:58 schreef AwayTL het volgende:
En waar is de gtt voor? (Voelt zich een leek)
SQ, ik mag naar 2 dec! Met hoop op eind november.
mijn man gaat gelukkig mee, en n pak kaartenquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:56 schreef Crumpette het volgende:
[..]
twee uur fok!en dus![]()
Hee hoe is het eigenlijk met jou qua zwangerschapsklachten? heb je de balans activiteit/rust een beetje kunnen vinden?
ah spannend! ik ben er nog niet uit of we dat gaan doen of niet.. ik denk dat ik het maar gewoon vanzelf laat gaan, als er een keer een dikke toeterfoto is oid.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:06 schreef krijgerrtje het volgende:
Na een honderdste check door mijn facebook vrienden toch maar een berichtje online gezetHeb een jaar in Amerika gewoond, en wilde die vrienden daar toch ook wel even op de hoogte brengen
![]()
Maar vind het nog steeds eng, haha!
Nietus!!quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Waar wij vanavond twee aankondigingen van jongensfoeti krijgen
Ohhh, wat leuk Feequote:Op woensdag 14 mei 2014 20:11 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nietus!!![]()
Wij krijgen een meisje!!![]()
![]()
Een erg eigenwijs exemplaar. Lag steeds met haar hoofd in de placenta, zat opgevouwen op haar knietjes in mijn buik. 3d plaatjes waren onmogelijk, haha. We mogen wel nog eens terug komen!
En alles zag er ook goed uit.
Leeuuk!quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:11 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nietus!!![]()
![]()
Een erg eigenwijs exemplaar. Lag steeds met haar hoofd in de placenta, zat opgevouwen op haar knietjes in mijn buik. 3d plaatjes waren onmogelijk, haha. We mogen wel nog eens terug komen!
een dochter en een zusje voor de jongens!!quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:11 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nietus!!![]()
![]()
aaah wat leuk!quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:11 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nietus!!![]()
![]()
Ik heb hem vandaag gehad en het viel me reuze mee. Drankje was gewoon hele zoete siroop (citroensmaakje) en 2 uur wachten was ook wel door te komen met een boekje.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
morgen heb ik de gtt, en ik zie daar best een beetje tegenop... Gelukkig gaat manlief mee voor de afleiding...
Oh dat geeft moed! wij nemen speelkaarten mee, ik mag 2 uur in t restaurant wachten...quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:26 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag gehad en het viel me reuze mee. Drankje was gewoon hele zoete siroop (citroensmaakje) en 2 uur wachten was ook wel door te komen met een boekje.
Bij mij heeft ze van tevoren wel even suikerwaarde gemeten, ik denk dat ze dat bij jou ook wel gaan doen. (maar stelt niks voor, puur om te meten of hij niet te hoog is ondanks het nuchter zijn)
Wat leuk!! Een meisje!quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:11 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nietus!!![]()
![]()
Ik heb t altijd mis! Dus stiekem hoopte ik al voor je dat het een meisje was, dat wilde je zo graagquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:30 schreef Fee-nix het volgende:
Kwak, ja echt wel verbaasd. Dacht dat wij vast alleen jongens zouden maken.
En Spees had t met haar voorspelling voor mij mooi mis.
Yeaaah Fee wat leuk!!!!!quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:30 schreef Fee-nix het volgende:
Kwak, ja echt wel verbaasd. Dacht dat wij vast alleen jongens zouden maken.
En Spees had t met haar voorspelling voor mij mooi mis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:05 schreef Hilmo het volgende:
Nou ik ben er ook hoor, en jullie hadden het goed!![]()
Wij krijgen een jongen!! (mag in de OP)
Ik heb het al die tijd dus goed aangevoeld. Alles was goed met de 20 weken echo, dus ook erg belangrijk natuurlijk.jeuh!! Een jongen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:11 schreef Skittles het volgende:
Een jongetjeDe XY'tjes komen langzaam binnen gedruppeld.
Dankjullie welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:16 schreef Hilmo het volgende:
[..]
Dankjullie welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |