nuchter prikken, drankje, 2 uur niksen, prikken en dan eindelijk eten en koffie...quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:41 schreef Skittles het volgende:
Dank![]()
GM bij de gtt krijg je dan dat drankje of moet je eerst nuchter prikken, daarna eten en dan een half uur (?) later nog een keer prikken?
twee uur fok!en dusquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nuchter prikken, drankje, 2 uur niksen, prikken en dan eindelijk eten en koffie...
Zwangerschapsdiabetesquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:58 schreef AwayTL het volgende:
En waar is de gtt voor? (Voelt zich een leek)
SQ, ik mag naar 2 dec! Met hoop op eind november.
mijn man gaat gelukkig mee, en n pak kaartenquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:56 schreef Crumpette het volgende:
[..]
twee uur fok!en dus![]()
Hee hoe is het eigenlijk met jou qua zwangerschapsklachten? heb je de balans activiteit/rust een beetje kunnen vinden?
ah spannend! ik ben er nog niet uit of we dat gaan doen of niet.. ik denk dat ik het maar gewoon vanzelf laat gaan, als er een keer een dikke toeterfoto is oid.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:06 schreef krijgerrtje het volgende:
Na een honderdste check door mijn facebook vrienden toch maar een berichtje online gezetHeb een jaar in Amerika gewoond, en wilde die vrienden daar toch ook wel even op de hoogte brengen
![]()
Maar vind het nog steeds eng, haha!
Nietus!!quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Waar wij vanavond twee aankondigingen van jongensfoeti krijgen
Ohhh, wat leuk Feequote:Op woensdag 14 mei 2014 20:11 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nietus!!![]()
Wij krijgen een meisje!!![]()
![]()
Een erg eigenwijs exemplaar. Lag steeds met haar hoofd in de placenta, zat opgevouwen op haar knietjes in mijn buik. 3d plaatjes waren onmogelijk, haha. We mogen wel nog eens terug komen!
En alles zag er ook goed uit.
Leeuuk!quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:11 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nietus!!![]()
![]()
Een erg eigenwijs exemplaar. Lag steeds met haar hoofd in de placenta, zat opgevouwen op haar knietjes in mijn buik. 3d plaatjes waren onmogelijk, haha. We mogen wel nog eens terug komen!
een dochter en een zusje voor de jongens!!quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:11 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nietus!!![]()
![]()
aaah wat leuk!quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:11 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nietus!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |