wij hebben m met 17 weken en 2 dagen laten doen, en ik heb geloof ik een week eerder gebeld... dat was alleen geslachtsbepaling, ze heeft toen wel de 3d aangezet maar vond de beelden toen eerlijk gezegd niet heel mooi, eerder freaky... terwijl vorige week de beelden heel mooi waren...quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:44 schreef krijgerrtje het volgende:
Enig idee hoe ver vantevoren je een pretecho moet afspreken?Ik wilde er nog eentje doen, zodat het voor vriend allemaal ook wat werkelijk word, maar omdat ik nu toch al 15 weken ben dacht ik nog een week of twee geduld te hebben en gelijk een geslachtsbepaling te laten doen
Maar ben een beetje bang dat ik daar nu al te laat mee ben,
![]()
Morgen maar eens bellen..
Ik kon ook al erg snel terecht bij deze geslachtsecho. Bij de 3d pretecho die ik later in de zwangerschap bij S heb laten doen moest ik echt wel een stuk eerder inplannen. Het scheelt dus per bureau lijkt me, en bellen zal je enige optie zijnquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:44 schreef krijgerrtje het volgende:
Enig idee hoe ver vantevoren je een pretecho moet afspreken?Ik wilde er nog eentje doen, zodat het voor vriend allemaal ook wat werkelijk word, maar omdat ik nu toch al 15 weken ben dacht ik nog een week of twee geduld te hebben en gelijk een geslachtsbepaling te laten doen
Maar ben een beetje bang dat ik daar nu al te laat mee ben,
![]()
Morgen maar eens bellen..
Gefeliciteerd joh!!quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:33 schreef Vlindur het volgende:
Bedankt voor de felicitaties en het warme welkom
Ik hoef nog niet in de OP hoor, ga me nog even afzijdig houden tot een week of 12![]()
Gefeliciteerd met de aankomende jongetjes en meisjes!![]()
Ben benieuwd! Wat was je waarde op nuchtere maag?quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zo we zitten in het ziekenhuis, drankje net gehad en nu wachten!
geen idee, werd n buisje afgenomen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Wat was je waarde op nuchtere maag?
Ja, dat hoor je wel vaker. Of misselijk. 2 uur wachten zeker? Succes!quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
geen idee, werd n buisje afgenomen.
Ik lig nu boven op n bed, werd erg duizelig net.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 07:34 schreef Soempie het volgende:
Fee, je krijgt een meisje! Wat leuk, je twee jongetjes krijgen een zusje.![]()
En waar ben je in het peutertopic, verdorie.![]()
9:50 wordt er weer geprikt en dan mag ik eindelijk eten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, dat hoor je wel vaker. Of misselijk. 2 uur wachten zeker? Succes!
Ai, dat is nog ruim een uur! Succes! En straks maar lekker exclusief ontbijtje nemen voor het lange wachtenquote:Op donderdag 15 mei 2014 08:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
9:50 wordt er weer geprikt en dan mag ik eindelijk eten.
Jaaaaaaquote:Op donderdag 15 mei 2014 08:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
krijg jij nou morgen de datum JJ?
mn meisje is flink druk door alle glucose
Ik kan twee topics ook niet goed bijhouden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:23 schreef Fee-nix het volgende:
[..]![]()
Ja, sorry. Ik heb gewoon niet meer zoveel te melden en ik hou het ook allemaal niet bij...
Ze draait en schopt met alles wat ze in zich heeft geloof ik .quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jaaaaaaik kan niet meer wachten
Stuiterbal in je buik??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |