+1quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:25 schreef kwakz0r het volgende:
wij doen een eigen roepnaam en dan een tweede en derde naam als vernoeming.
Behoorlijk. Fietsen gaat niet meer, daar heb ik echt pijn van. Ook nog ruime tijd na het fietsen. En niezen kan ook heel vervelend voelen. Vooral in het tweede trimester was het erg.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:55 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Yeaaah Fee wat leuk!!!!!![]()
Vraagje voor jou (en andere ks mama's)... Heb jij veel last van je ks-litteken in je zwangerschap?
Ze zit inderdaad nog binnen, ja!quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:29 schreef marel88 het volgende:
Ha dames, even een berichtje uit zonnig Portugal op onze laatste vakantie avond. Eindelijk werkt de wifi hier (al was internetloos best lekker).
Er zijn geen baby's geboren, toch, de afgelopen 1,5 week? Begrijp ik dat jouw kindje nog binnen is, JJ? (Of ben ik nu in de war? Bij jou was het toch spannend?)
En welkom voor NTS, Rinn en Vlindur! Wat geweldig dat jullie zwanger zijn. Ik hoop dat jullie voorspoedige zwangerschappen hebben.
Fee, een meisje, wat leuk! En hilmo een goede SEO en een jongetje, wat fijn!
Nou, ik kan een trip naar de zon met 6 mnd zwangerschap heeeeel erg aanraden, echt heerlijk! Veel niksen, boekjes lezen en opladen voor de laatste werk-loodjes. Ik meld me vanaf vrijdag weer regelmatig!
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
Fee, fantastisch!!
Wil je het in de OP?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn, en ook fijn dat de ks-datum in zicht komt, wat zal jij blij zijn als je een gezond a terme kindje op je buik hebt!quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ze zit inderdaad nog binnen, ja!![]()
Krijg als het goed is zelfs vrijdag een datum te horen voor de geplande ks, kan niet meer wachten.
een hele duidelijke meid!quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:10 schreef Fee-nix het volgende:
En jullie zien er toch ook een meisje in he![]()
.
Ik heb inmiddels ook het volste vertrouwen in mn lichaam dat we die datum ook gewoon gaan halen!!quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:09 schreef marel88 het volgende:
[..]
Wat fijn, en ook fijn dat de ks-datum in zicht komt, wat zal jij blij zijn als je een gezond a terme kindje op je buik hebt!
Streepjeeeeesquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:10 schreef Fee-nix het volgende:
En jullie zien er toch ook een meisje in he![]()
.
Dit! Helemaal mee eensquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:26 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat leuk fee, een meid!! Leuk zo die echofoto's
En Hilmo een ventje! Wij hebben de roepnaam als eerste naam en dan 2 doopnamen/vernoemingen. Zo staat ze ook in het paspoort.
Goed dat je man doorhad dat zoals hij het wilde jou verdriet deed (wat ik me volledig kan voorstellen) en toch ook bereid is en compromis te sluiten.
Een kind heb je samen, en dus beslis je dit soort dingen ook samen. Een naam is niet zomaar iets!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |