6-8% ongeveer. Laatste kilometers:quote:
Die zat net volgens mij al achterin, dus die zal het zeker niet doen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:58 schreef Chiappucci het volgende:
Zo lastig is die slotklim niet. Moet Hagen zeker aankunnen.
Die zat op plek 6 ofzoquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:58 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die zat net volgens mij al achterin, dus die zal het zeker niet doen.
Precies, alleen het laatste stukje is een beetje pittig. Won hij vorig jaar niet bijna in de Vuelta/Tour in een goed vergelijkbare aankomst? Volgens mij werd hij daar op 200 meter van de streep pas bijgehaald, nadat ie een gat sloeg.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:58 schreef Chiappucci het volgende:
Zo lastig is die slotklim niet. Moet Hagen zeker aankunnen.
Lekker een beetje spartelen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:11 schreef heywoodu het volgende:
Dit is een tegenaanval met bijzonder weinig power.
Rijdt al het hele seizoen ijzersterk, maar dit was echt onwijs straf ja op zo'n zware aankomst.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:17 schreef theodoor9 het volgende:
Ik ben echt verbaast door wat matthews deed zeg!
zo'n zware aankomst is dit niet...quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Rijdt al het hele seizoen ijzersterk, maar dit was echt onwijs straf ja op zo'n zware aankomst.
Inderdaad gewoon bergop het gat dichtrijdenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Rijdt al het hele seizoen ijzersterk, maar dit was echt onwijs straf ja op zo'n zware aankomst.
Ik heb hem wel! Heb alleen Matthews vandaag niet opgesteld..quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh, ulissi rijdt de giro
Godverdomme, overal vergeten in pooltjes
Ik weiger hem in te zetten voor de hele ronde. Hopelijk gaat hij nog een paar keer flink kapot.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als je Evans hier niet verwacht na de afgelopen ronde van Trentino is dat gewoon dom
Ulissi is ook geen klimmer.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:22 schreef Mykonos het volgende:
Wel grappig dit, hele top-10 bestaat uit echte klimmers/GC-mannen, en dan staat Matthews er tussen. Echt sterk zeg
Niet de eerste keer:quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:22 schreef Mykonos het volgende:
Wel grappig dit, hele top-10 bestaat uit echte klimmers/GC-mannen, en dan staat Matthews er tussen. Echt sterk zeg
Mooi zo. Dit zijn absoluut geen Kruijswijk-aankomsten. Hopelijk kan hij z'n goede benen terugvinden deze Giro.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
29 man in dezelfde tijd, ook Kruijswijk.
Was bijna een massasprint inderdaad!quote:
Was idd bijna een massasprint. Sowieso is een zware aankomst natuurlijk relatief, omdat hier de b-renners rijden...quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Was bijna een massasprint inderdaad!
En als mannen als Rodriguez en Moreno voorin de boel uit elkaar proberen te rijden, dan zegt dat genoeg over het soort aankomst...
Matthews had altijd wel de belofte, maar lijkt die nu goed in te gaan lossen.
Great jobtwitter:TeamBelkin twitterde op woensdag 14-05-2014 om 17:59:59#Giro - Great job by @JetseBol! Our youngster survived today's @giroditalia stage after a big crash yesterday. Thumbs up! reageer retweet
Samen met Amador ja. Werd opgehouden door de valpartij. Daarna blijkbaar rustig uitgefietst.quote:
Santina > ditquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:52 schreef Happel het volgende:
Rondemissentwitter:SteBertolotti twitterde op woensdag 14-05-2014 om 16:14:58W le miss del #giro! http://t.co/CHuur5XvHh reageer retweet
In Parijs-Nice ook al in de ritten die Slagter won. Dit aankunnen is één, dan nog een jump hebben zit er voorlopig nog niet in.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:17 schreef theodoor9 het volgende:
Ik ben echt verbaast door wat matthews deed zeg!
Volgens mij gewoon opgeblazen door te hard aan te gaan, net zoals Boasson Hagen die meeging.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:22 schreef OProg het volgende:
Rodriguez was eigenlijk ook direct klaar toen Moreno hem af had gezet.
Dit. Touretappes krijgen samenvattingen van een half uur en 2 minuten Giro is er vaak al te veel aanquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:05 schreef Sheepcidus het volgende:
Die NOS samenvattingen hebben ook weinig nut, geef dan maar alleen de uitslag.
Ik hoop dat mijn hersenscheet zich later nog gaat uitbetalen wat betreft het in mijn team houden van de A-sprinters.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zie ik het graag.
Wat een kenner.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zie ik het graag.
johannes_vermeer Mani89quote:
Mani89 johannes_vermeerquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
johannes_vermeer Mani89
pass me wat namen voor tourcoach
Het moreel van mijn team is laag na vandaag.
Daarom staat er ook onder voorbehoud, ik heb de helft eruit geflikkerd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani89 johannes_vermeer
Dit is mijn team, onder voorbehoud.
Rodriguez, Moreno, Uran Uran, Hagen, Gasparotto, Ullisi, Evans, Geschke en Arashiro.
Dit lijkt toch helemaal nergens op?
Evans ja.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daarom staat er ook onder voorbehoud, ik heb de helft eruit geflikkerd.
Ik lach me de pleuris GGMM.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zolang je er zelf maar lol om hebt!
WAAR IS GESINK?!quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani89 johannes_vermeer
Dit is mijn team, onder voorbehoud.
Rodriguez, Moreno, Uran Uran, Hagen, Gasparotto, Ullisi, Evans, Geschke en Arashiro.
Dit lijkt toch helemaal nergens op?
Hij heeft zijn bloedtransfusie al gehad in Belfast, die idioot. Mijn 500 ml. zit nog in de camper van Ferrari.quote:
Grappig, ik zat laatst nog te denken wat een hel het zou moeten zijn om ganzenbord te spelen met hem.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gooi jij ook altijd het speelbord omver als je op de Kalverstraat komt?
Ik begin zo langzamerhand te twijfelen aan je IQ test. Eigenlijk ben je heel slim.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:00 schreef Mansjester het volgende:
Wow ik sta top 35 bij Scorito![]()
Nieuw hoogtepunt in mijn leven. En ja, dat is eigenlijk best triest
Daar twijfel ik zelf ook aanquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik begin zo langzamerhand te twijfelen aan je IQ test. Eigenlijk ben je heel slim.
Bij de bookies wel de favoriet na Ulissi..quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:59 schreef Slobeend het volgende:
Er zijn mensen die denken dat Matthews de klim kan overleven, dat lijkt me toch stug.
De "vlakke" finish van vandaag zou hem beter moeten liggen. En gisteren was hij ook al erg sterk bergop.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:59 schreef Slobeend het volgende:
Er zijn mensen die denken dat Matthews de klim kan overleven, dat lijkt me toch stug.
Als het aan het begin van de klim niet ontploft dan zie ik hem wel overleven.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:59 schreef Slobeend het volgende:
2 km of ruim 8 km klimmen is wel een verschil natuurlijk. Maar we gaan het zien.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:04 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
De "vlakke" finish van vandaag zou hem beter moeten liggen. En gisteren was hij ook al erg sterk bergop.
Aan de andere kant, het is niet zo steil als het stuk waar hij gisteren dat gat dicht kon rijden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
2 km of ruim 8 km klimmen is wel een verschil natuurlijk. Maar we gaan het zien.
Pietertje 'buitenblad' Weening gaat gewoon onderaan de sprint al aan ja.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:56 schreef Chiappucci het volgende:
Hopelijk kan Pietertje op z'n grote plaat lang mee.
Zo waren er gisteren ook types die Colbrelli tipten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:59 schreef Slobeend het volgende:
Die mensen neem ik niet serieus.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo waren er gisteren ook types die Colbrelli tipten.
8km? Ik denk dat er een paar klassementsrenners op een kilometer of 6 gaan springen en dat Matthews uiteindelijk niet mee kan, maar hij zal het vast proberen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:35 schreef theodoor9 het volgende:
Na het zien van Mattews gisteren denk ik dat hij zomaar het Roze behoudt.
Nibali probeerde deze regel onlangs nog te doorbreken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:13 schreef 4-elements het volgende:
De laatste jaren zie je dat ze pas in de laatste kilometer vol gas geven, bang om tijd te verliezen door zich op te blazen.
Tuurlijk, je wilt tenslotte zelf de Giro gaan kijken. Respect voor die keuze!quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:49 schreef heywoodu het volgende:
Zo ongeveer het enige restaurant hebben in de buurt van een Giro-finish en hem dan op de dag van de Giro-finish sluiten
En dat ga ik dan filmen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:54 schreef Mani89 het volgende:
Als Bling vandaag meestrijdt voor de zege eet ik hier een stuk uit de vloer.
Weet ik niet, maar Renaat is even aan het plassen.quote:
Clipsquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegenwoordig weet ik Clips en Vlaanderen Vakantieland ook wel op waarde te schatten.
Laatst toonden ze mij mister en missisippi. Genot.quote:
twitter:tinkoff_saxo twitterde op donderdag 15-05-2014 om 16:11:01He's still strong like a bull, says @olegtinkov after interval training with Mario Cipollini and @stefelt #giro http://t.co/aT9b8hbbXe reageer retweet
Probeer Sporza of Eurosport eens.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:36 schreef Coelho het volgende:
Zijn ze al binnen? Zie omroep Max op één....
Eurosport, op Sporza is een extra nieuwsuitzending.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:36 schreef Coelho het volgende:
Zijn ze al binnen? Zie omroep Max op één....
http://nos.nl/artikel/648288-jeanluc--dehaene-overleden.htmlquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:37 schreef Coelho het volgende:
Sporza is toch op één? Er is ook al niks op Canvas
Een van de grotenquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:37 schreef muzas het volgende:
ja sporza heeft een extra journaal nav een dooie belg
Ik dacht dat in Belgie het normale nieuws al moest wijken als er 2 Belgen op een racefiets en een stopwatch aanwezig warenquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/648288-jeanluc--dehaene-overleden.html
Breaking nieuws in België
Ik wil er best zo uit zien als ik zo oud ben als Cipoquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgend jaar in de Giro[ afbeelding ]twitter:tinkoff_saxo twitterde op donderdag 15-05-2014 om 16:11:01He's still strong like a bull, says @olegtinkov after interval training with Mario Cipollini and @stefelt #giro http://t.co/aT9b8hbbXe reageer retweet
Cipoquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgend jaar in de Giro[ afbeelding ]twitter:tinkoff_saxo twitterde op donderdag 15-05-2014 om 16:11:01He's still strong like a bull, says @olegtinkov after interval training with Mario Cipollini and @stefelt #giro http://t.co/aT9b8hbbXe reageer retweet
Dan eerst maar wat Clips voor we naar de Buren gaan.quote:
Alles chill Cav, hoe is het met jou dan?quote:
Gaat z'n gangetje. Met broekje op de enkels koers kijken, niets mis mee.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alles chill Cav, hoe is het met jou dan?
Heel goed man, heb je wel de gordijnen dicht?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje. Met broekje op de enkels koers kijken, niets mis mee.
Zowel mijn gordijnen als mijn rolluiken staan wagenwijd open. Straks veeg ik 'm af aan eerstgenoemde.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heel goed man, heb je wel de gordijnen dicht?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:12 schreef Cavaliers het volgende:
Als Quintana Kelderman niet in de eerste groep zit ga ik met dingen gooien.
Ik mocht jou dan toch slaan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:12 schreef Cavaliers het volgende:
Als Quintana niet in de eerste groep zit ga ik met dingen gooien.
gelukkig, communicatiequote:
Nee, want ik had een disclaimer waarin stond dat dit te vervallen kwam als Quintana tijd verloor door een valpartij en/of pech.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mocht jou dan toch slaan?
zat iig nog een Orica bij matthews in de eerste groep, weet niet of het Weening wasquote:
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brajkovic ook gevallen
sneeuw is wit
quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Farrar en Brajkovic. Gras is groen.
Wat een courage.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, want ik had een disclaimer waarin stond dat dit te vervallen kwam als Quintana tijd verloor door een valpartij en/of pech.
Hij is vaak genoeg zelf genaaid door pech idd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:17 schreef Mani89 het volgende:
Wat een stel Evans haters hier zeg, hij gaat hier gewoon de Giro winnen jawel![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:17 schreef Mani89 het volgende:
Wat een stel Evans haters hier zeg, hij gaat hier gewoon de Giro winnen jawel![]()
![]()
Die mensen hebben de zege voor het grijpen joh, geef ze eens ongelijk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:19 schreef theodoor9 het volgende:
Triest dat Orica zelf ook kopwerk doet
Zijn darmen ook..quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had niet aangevallen als ik Keldergod was, maar Zijn wegen zijn ondoorgrondelijk.
Kelderman, die kent u nietquote:
Weet niet, het is lullig, maar het hoort erbij helaas.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zou bijna pleiten voor een generaal pardon vandaag als ik die schade zo zie..
Een valpartij waarbij een enkele klassementsrenner afhaakt wellicht ja, maar hier is gewoon 70 procent van het peloton tegen de grond gegaan inclusief schade. Zou het wel gerechtvaardigd vinden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weet niet, het is lullig, maar het hoort erbij helaas.
Waar leg je de grens echter, wat als 30% valt?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een valpartij waarbij een enkele klassementsrenner afhaakt wellicht ja, maar hier is gewoon 70 procent van het peloton tegen de grond gegaan inclusief schade. Zou het wel gerechtvaardigd vinden.
Die rijdt zo goed, ik zou bijna denken dat het een baas van Sky was.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:27 schreef DeeBee het volgende:
Matthews die er nog gewoon aanhangt, dat roze geeft hem vleugels!
Waar is De Greef?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:27 schreef Cavaliers het volgende:
Monfort verdedigt zijn 24e plek in het algemeen klassement met verve.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |