Samen met Amador ja. Werd opgehouden door de valpartij. Daarna blijkbaar rustig uitgefietst.quote:
Santina > ditquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:52 schreef Happel het volgende:
Rondemissentwitter:SteBertolotti twitterde op woensdag 14-05-2014 om 16:14:58W le miss del #giro! http://t.co/CHuur5XvHh reageer retweet
In Parijs-Nice ook al in de ritten die Slagter won. Dit aankunnen is één, dan nog een jump hebben zit er voorlopig nog niet in.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:17 schreef theodoor9 het volgende:
Ik ben echt verbaast door wat matthews deed zeg!
Volgens mij gewoon opgeblazen door te hard aan te gaan, net zoals Boasson Hagen die meeging.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:22 schreef OProg het volgende:
Rodriguez was eigenlijk ook direct klaar toen Moreno hem af had gezet.
Dit. Touretappes krijgen samenvattingen van een half uur en 2 minuten Giro is er vaak al te veel aanquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:05 schreef Sheepcidus het volgende:
Die NOS samenvattingen hebben ook weinig nut, geef dan maar alleen de uitslag.
Ik hoop dat mijn hersenscheet zich later nog gaat uitbetalen wat betreft het in mijn team houden van de A-sprinters.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zie ik het graag.
Wat een kenner.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zie ik het graag.
johannes_vermeer Mani89quote:
Mani89 johannes_vermeerquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
johannes_vermeer Mani89
pass me wat namen voor tourcoach
Het moreel van mijn team is laag na vandaag.
Daarom staat er ook onder voorbehoud, ik heb de helft eruit geflikkerd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani89 johannes_vermeer
Dit is mijn team, onder voorbehoud.
Rodriguez, Moreno, Uran Uran, Hagen, Gasparotto, Ullisi, Evans, Geschke en Arashiro.
Dit lijkt toch helemaal nergens op?
Evans ja.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daarom staat er ook onder voorbehoud, ik heb de helft eruit geflikkerd.
Ik lach me de pleuris GGMM.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zolang je er zelf maar lol om hebt!
WAAR IS GESINK?!quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani89 johannes_vermeer
Dit is mijn team, onder voorbehoud.
Rodriguez, Moreno, Uran Uran, Hagen, Gasparotto, Ullisi, Evans, Geschke en Arashiro.
Dit lijkt toch helemaal nergens op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |