Hij heeft zijn bloedtransfusie al gehad in Belfast, die idioot. Mijn 500 ml. zit nog in de camper van Ferrari.quote:
Grappig, ik zat laatst nog te denken wat een hel het zou moeten zijn om ganzenbord te spelen met hem.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gooi jij ook altijd het speelbord omver als je op de Kalverstraat komt?
Ik begin zo langzamerhand te twijfelen aan je IQ test. Eigenlijk ben je heel slim.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:00 schreef Mansjester het volgende:
Wow ik sta top 35 bij Scorito![]()
Nieuw hoogtepunt in mijn leven. En ja, dat is eigenlijk best triest
Daar twijfel ik zelf ook aanquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik begin zo langzamerhand te twijfelen aan je IQ test. Eigenlijk ben je heel slim.
Bij de bookies wel de favoriet na Ulissi..quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:59 schreef Slobeend het volgende:
Er zijn mensen die denken dat Matthews de klim kan overleven, dat lijkt me toch stug.
De "vlakke" finish van vandaag zou hem beter moeten liggen. En gisteren was hij ook al erg sterk bergop.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:59 schreef Slobeend het volgende:
Er zijn mensen die denken dat Matthews de klim kan overleven, dat lijkt me toch stug.
Als het aan het begin van de klim niet ontploft dan zie ik hem wel overleven.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:59 schreef Slobeend het volgende:
2 km of ruim 8 km klimmen is wel een verschil natuurlijk. Maar we gaan het zien.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:04 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
De "vlakke" finish van vandaag zou hem beter moeten liggen. En gisteren was hij ook al erg sterk bergop.
Aan de andere kant, het is niet zo steil als het stuk waar hij gisteren dat gat dicht kon rijden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
2 km of ruim 8 km klimmen is wel een verschil natuurlijk. Maar we gaan het zien.
Pietertje 'buitenblad' Weening gaat gewoon onderaan de sprint al aan ja.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:56 schreef Chiappucci het volgende:
Hopelijk kan Pietertje op z'n grote plaat lang mee.
Zo waren er gisteren ook types die Colbrelli tipten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:59 schreef Slobeend het volgende:
Die mensen neem ik niet serieus.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo waren er gisteren ook types die Colbrelli tipten.
8km? Ik denk dat er een paar klassementsrenners op een kilometer of 6 gaan springen en dat Matthews uiteindelijk niet mee kan, maar hij zal het vast proberen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:35 schreef theodoor9 het volgende:
Na het zien van Mattews gisteren denk ik dat hij zomaar het Roze behoudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |