Zijn darmen ook..quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had niet aangevallen als ik Keldergod was, maar Zijn wegen zijn ondoorgrondelijk.
Kelderman, die kent u nietquote:
Weet niet, het is lullig, maar het hoort erbij helaas.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zou bijna pleiten voor een generaal pardon vandaag als ik die schade zo zie..
Een valpartij waarbij een enkele klassementsrenner afhaakt wellicht ja, maar hier is gewoon 70 procent van het peloton tegen de grond gegaan inclusief schade. Zou het wel gerechtvaardigd vinden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weet niet, het is lullig, maar het hoort erbij helaas.
Waar leg je de grens echter, wat als 30% valt?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een valpartij waarbij een enkele klassementsrenner afhaakt wellicht ja, maar hier is gewoon 70 procent van het peloton tegen de grond gegaan inclusief schade. Zou het wel gerechtvaardigd vinden.
Die rijdt zo goed, ik zou bijna denken dat het een baas van Sky was.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:27 schreef DeeBee het volgende:
Matthews die er nog gewoon aanhangt, dat roze geeft hem vleugels!
Waar is De Greef?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:27 schreef Cavaliers het volgende:
Monfort verdedigt zijn 24e plek in het algemeen klassement met verve.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |