quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:12 schreef Cavaliers het volgende:
Als Quintana Kelderman niet in de eerste groep zit ga ik met dingen gooien.
Ik mocht jou dan toch slaan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:12 schreef Cavaliers het volgende:
Als Quintana niet in de eerste groep zit ga ik met dingen gooien.
gelukkig, communicatiequote:
Nee, want ik had een disclaimer waarin stond dat dit te vervallen kwam als Quintana tijd verloor door een valpartij en/of pech.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mocht jou dan toch slaan?
zat iig nog een Orica bij matthews in de eerste groep, weet niet of het Weening wasquote:
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brajkovic ook gevallen
sneeuw is wit
quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Farrar en Brajkovic. Gras is groen.
Wat een courage.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, want ik had een disclaimer waarin stond dat dit te vervallen kwam als Quintana tijd verloor door een valpartij en/of pech.
Hij is vaak genoeg zelf genaaid door pech idd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:17 schreef Mani89 het volgende:
Wat een stel Evans haters hier zeg, hij gaat hier gewoon de Giro winnen jawel![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:17 schreef Mani89 het volgende:
Wat een stel Evans haters hier zeg, hij gaat hier gewoon de Giro winnen jawel![]()
![]()
Die mensen hebben de zege voor het grijpen joh, geef ze eens ongelijk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:19 schreef theodoor9 het volgende:
Triest dat Orica zelf ook kopwerk doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |