Hij wilde persé de toto invullen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat jij gauw je Bossie UI weer terugneemt.
Een man een man, een woord een woord.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat jij gauw je Bossie UI weer terugneemt.
De Belg vond het, getuige zijn reactie, ook een echte dijenkletser: "Ja."quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit waren de dagen dat Traksel een kwartje meenam...
om het parkeergeld te betalen![]()
Ik twijfel. Als hij er over 2 dagen niet is twijfel ik om een opsporingsactie via Twitter te startenquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ookWaar is hij? Heeft hij een ban?
#FreeAmbro
Morgen ga ik je inhalen. TOETOET PERAZZI!quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan jij even openbaren hoe vaak jij die gewonnen hebt in je leven?
Purito wint morgen 100% zekerquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Morgen ga ik je inhalen. TOETOET PERAZZI!
Johannes gaat vol voor Ben Swift.quote:
Als je Pirazzi bedoelt, die heb ik ook opgesteld.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Morgen ga ik je inhalen. TOETOET PERAZZI!
Oh toch wel.quote:
Kan dit seizoen alles.quote:
Die rijdt dit jaar geen deuk in een pakje boter.quote:
José Been en ik hebben er vertrouwen in.quote:
Als Battaglin morgen wint neem ik een week lang een chansonbelg avatar.quote:
Voor de zekerheid ff kwoten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Battaglin morgen wint neem ik een week lang een chansonbelg avatar.
Dan neem ik die week Alison wel van je overquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Battaglin morgen wint neem ik een week lang een chansonbelg avatar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |