SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Groot fan van User Wotte
Je hebt de TT verneukt.quote:
Fix het, ik kan dit niet aan.quote:
TR'en, Feedback, Mod worden? Yvonne's noodnummer bellen?quote:
Mijn autisme slaat ook een beetje op hol. Ik móét het topic aanklikken als ik die punt zie.quote:
Ik voel me een beetje verloren zo, met deze kale TTquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Mijn autisme slaat ook een beetje op hol. Ik móét het topic aanklikken als ik die punt zie.
Gadverdamme, afschuwelijke TT ook eigenlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje verloren zo, met deze kale TT
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:44 schreef richolio het volgende:
Nummer van haan33: 0648504604
Hij heeft echt een leuke whatsapp profielfotoMet leuke brilletjes
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:44 schreef richolio het volgende:
Nummer van haan33: 0648504604
Hij heeft echt een leuke whatsapp profielfotoMet leuke brilletjes
omg wp ik heb een mail gehad voor die bijbaan. Dan ben je eigenlijk zo'n 0906 iemandquote:
vertel meerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
omg wp ik heb een mail gehad voor die bijbaan. Dan ben je eigenlijk zo'n 0906 iemand_! Dan moet je smsjes van mensen enzo beantwoorden. Oftewel mensen aan het lijntje houden
!!!_!_!_ dit ga ik dus echt niet doen.
hahaha wauwquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
omg wp ik heb een mail gehad voor die bijbaan. Dan ben je eigenlijk zo'n 0906 iemand_! Dan moet je smsjes van mensen enzo beantwoorden. Oftewel mensen aan het lijntje houden
!!!_!_!_ dit ga ik dus echt niet doen.
Zo, jij bent makkelijk binnen te halenquote:
?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo, jij bent makkelijk binnen te halen
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahaha wauw![]()
beter dan wat anders doen inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn een van de testcases die ik zou moeten beantwoorden![]()
![]()
Wie weet hoe het goed het verdient..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo, jij bent makkelijk binnen te halen
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]Doe eens linkje van vacatureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn een van de testcases die ik zou moeten beantwoorden![]()
[..]wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn een van de testcases die ik zou moeten beantwoorden![]()
Wel een relaxed baantje."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
[..]Wat is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn een van de testcases die ik zou moeten beantwoorden![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:48 schreef essnhills het volgende:
Ik hoop dat er vannacht niemand aanbelt.
Fopjequote:
[..]oh wacht geef mij eens een linkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn een van de testcases die ik zou moeten beantwoorden![]()
ik heb zojuist mijn nieuwe baan gevonden![]()
[..]Gewoon daar een dag lang met mensen kloten en dan ontslagen worden, lijkt me lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn een van de testcases die ik zou moeten beantwoorden
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Was jij het?quote:
[..]Dat lijkt me dus best relaxed eigenlijk. Waarom wil je het niet doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn een van de testcases die ik zou moeten beantwoorden
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh wacht geef mij eens een link
ik heb zojuist mijn nieuwe baan gevonden
Davidquote:
Tuurlijk, jeweettoch.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fopje
Ben je ons van de ondergang komen redden?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn een van de testcases die ik zou moeten beantwoorden![]()
wat
Zou best kunnen. Ging je telefoon eerst drie keer over, en toen je oppakte, hoorde je toen een enge man hijgen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was jij het?![]()
Je verstoorde m'n mooie droom en ik heb bijna anderhalf uur wakker gelegen
Gelukkig maarquote:
Hallo Snow ik ben een ondeugende man van 45 jaar, ik heb wel zin in een geil avontuurtje, jij ook?quote:
Ik hou je niet tegen. solliciteer zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus best relaxed eigenlijk. Waarom wil je het niet doen?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ging je telefoon eerst drie keer over, en toen je oppakte, hoorde je toen een enge man hijgen?
Gelijk gedaan. Laat maar komen hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen. solliciteer zou ik zeggen.
Ik heb niet opgepaktquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ging je telefoon eerst drie keer over, en toen je oppakte, hoorde je toen een enge man hijgen?
quote:
Oh, oké. Dat doet m'n neef namelijk altijd. Maar die was dus bij iemand anders.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb niet opgepaktIn eerste instantie
Ik dacht eerst dat het misschien gewoon een dronken gast was die probeerde de flat binnen te komen en random bij mensen aanbelde, maar toen het na 2 minuten nog eens gebeurde werd ik een beetje bang en heb ik even gewacht en toen zachtjes aan de hoorn geluisterd of er nog iemand n het halletje stond
SPOILER: Boe!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even buiten de functie om. Mensen die dan ook smssen naar dit soort dingen en dan denken ook echt met een vrouw in contact te zijnquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Even buiten de functie om. Mensen die dan ook smssen naar dit soort dingen en dan denken ook echt met een vrouw in contact te zijndit zijn dus gewoon mensen zoals jij en ik die achter die shit zitten.
Mensen zijn dom
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Oh, oké. Dat doet m'n neef namelijk altijd. Maar die was dus bij iemand anders.
Het zou dus best kunnen dat ik bij jou was.SPOILER: Boe!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand, bescherm mij
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ridder FL zal binnen enkele seconden zijn krachten gebruiken om je te beschermen
Zo niet, dan zie ik mij genoodzaakt LR te vragen zijn stalkingsactiviteiten uit te breiden naar de nachtelijke uurtjes.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ridder FL zal binnen enkele seconden zijn krachten gebruiken om je te beschermen
Kom je me beschermen?quote:
Dus ik kan met een gerust hart gaan slapen vannacht?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Met mijn harnas moet dat zeker lukken.
Ik zal uw bed circelen en alle duistere krachten en forces tegenhouden. Als beloning zal u uw benen open leggen en hartstochtelijk liefde worden bedreven.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus ik kan met een gerust hart gaan slapen vannacht?![]()
![]()
![]()
Nou...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus ik kan met een gerust hart gaan slapen vannacht?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zal uw bed circelen en alle duistere krachten en forces tegenhouden. Als beloning zal u uw benen open leggen en hartstochtelijk liefde worden bedreven.
Incasseren maar niks gevenquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:02 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik toch liever mijn vertrouwde stalker LR prefereer.
LR geniet een ongenaakbare status als mijn favoriete stalker en heeft van mijn zelfgebakken appeltaart mogen proevenquote:
Miniempjequote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:48 schreef essnhills het volgende:
Ik hoop dat er vannacht niemand aanbelt.
Ja, tegen mijn gespierde borstkasquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus ik kan straks toch nog veilig dromen?
Het was niet de deurbel hierboven, maar die beneden in het halletjequote:Op woensdag 14 mei 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik probeerde enkel door het deurraampje te gluren
Oehquote:
quote:
Okequote:Op woensdag 14 mei 2014 00:12 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Maar niet teveelVannacht al zo slecht geslapen
Begin nu ook een beetje moe te worden
Het gaat er wel gepassioneerd aan toe ja.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:13 schreef Deuce92 het volgende:
Niet nu stoppen hè. M'n broek hangt al op m'n knieen hoor.
Zie het als een gezonde prikkeling van je fantasie.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:13 schreef Deuce92 het volgende:
Niet nu stoppen hè. M'n broek hangt al op m'n knieen hoor.
quote:
De gedachte dat jij stiekem toekijkt is wel spannendquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het gaat er wel gepassioneerd aan toe ja.
Nu voel ik me wel een beetje buitengesloten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
De gedachte dat jij stiekem toekijkt is wel spannend
Teringquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
De gedachte dat jij stiekem toekijkt is wel spannend
LR en ik hebben al lange tijd een ingewikkelde stalker-gestalkte relatiequote:Op woensdag 14 mei 2014 00:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nu voel ik me wel een beetje buitengesloten.
Ik hou wel van die mannelijke oergeurtjesquote:
Samen douchen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou wel van die mannelijke oergeurtjes
Zeer complex. Gelukkig met wederzijdse toestemming, baten en lasten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
LR en ik hebben al lange tijd een ingewikkelde stalker-gestalkte relatie
Ik heb vanmiddag al gedouchtquote:
Uiteraard, we hebben inmiddels een uitstekende balans gevonden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeer complex. Gelukkig met wederzijdse toestemming, baten en lasten.
Jaquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al gedouchtZal ik het bed warm houden?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:21 schreef essnhills het volgende:
Maar goed, ik ben dus een beetje moe jongens![]()
Ik ga lekker slapen![]()
![]()
![]()
Truste.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:21 schreef essnhills het volgende:
Ik ga lekker slapen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:21 schreef essnhills het volgende:
Ik ga lekker slapen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:02 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik toch liever mijn vertrouwde stalker LR prefereer.
Ik lees overigens nu pas deze postsquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
LR geniet een ongenaakbare status als mijn favoriete stalker en heeft van mijn zelfgebakken appeltaart mogen proeven
Gewoon aan je oma denkenquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:25 schreef Miniem het volgende:
Laat ze me weer achter met een stijve pener
Giel Beelen heeft een of andere kneuzenmarathon op 3FM, 190 uur non-stop radio maken.quote:
met die achterlijke recordpoging van hem?quote:
kan ik toch niet ruikenquote:
Oh ik vind hem sowieso een kneus.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Giel Beelen heeft een of andere kneuzenmarathon op 3FM, 190 uur non-stop radio maken.
Ik ook .quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
met die achterlijke recordpoging van hem?
hoop dat hij gigantisch faalt
[..]
kan ik toch niet ruiken
Ik vind wel dat hij elke vorm van medische hulp en ambulancepersoneel moet weigeren. Dan overweeg ik zijn letterlijk laatste uren wel mee te pakken.quote:
Sowieso mooie tv, op een gegeven moment begin je gewoon te hallucineren man.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind wel dat hij elke vorm van medische hulp en ambulancepersoneel moet weigeren. Dan overweeg ik zijn letterlijk laatste uren wel mee te pakken.
Ja, voordeel is wel dat je van werkelijk alles x100 geniet als je de vermoeidheid grens doorbreektquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso mooie tv, op een gegeven moment begin je gewoon te hallucineren man.
Weet niet je raakt op momenten enorm euforisch maar soms ook emotioneel als je echt krankzinnig lang niet gaat slapen is mijn ervaring dan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, voordeel is wel dat je van werkelijk alles x100 geniet als je de vermoeidheid grens doorbreekt
Genieten tot het emotionele toe ja. Best mooi. Al ga ik het er niet om doen daar is het te kut voorquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet je raakt op momenten enorm euforisch maar soms ook emotioneel als je echt krankzinnig lang niet gaat slapen is mijn ervaring dan.
Ja nogal.quote:
Straks gaat ie dood.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja nogal.
Maar evengoed geef ik het je te doen.
Hij heeft nu 48 uur er op en volgens mij 3 uur geslapen totaal.
En dan is hij pas op 1/4e of zo
mijn vader zou een vreugdendansje makenquote:
Anders is deze hele onderneming zonde van de zendtijd geweestquote:
Is wel tof op de achtergrond man beetje SR als je de videostream er bij pakt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Anders is deze hele onderneming zonde van de zendtijd geweest
haters makuh mij famous :Squote:Op woensdag 14 mei 2014 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ken eigenlijk niemand die Giel wel kan waarderen, raar dat iemand dan toch een top radiodj is
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ken eigenlijk niemand die Giel wel kan waarderen, raar dat iemand dan toch een top radiodj is
Dan nogquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:12 schreef Elan het volgende:
Hij krijgt elk uur radio maken 5 minuten rust dus hij heeft gespaard.
Doe gewoon alleen echte recordpogingen laten tellen dus echt onafgebroken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dan nog
doe dan 1x in de 3 uur powernapje van 15 minuten
3 uur slapen is ook weer zo iets stoms
haalt het hele recordpoging gevoel weg
dat sowieso maar 190 uur lang achter elkaar opblijven is dodelijk geloof ikquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe gewoon alleen echte recordpogingen laten tellen dus echt onafgebroken.
Eens.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe gewoon alleen echte recordpogingen laten tellen dus echt onafgebroken.
Welnee je valt vanzelf in slaap.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat sowieso maar 190 uur lang achter elkaar opblijven is dodelijk geloof ik
Goede smaak.quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:39 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Tosti met kruidenkaas,zalm en meer kaas
Voor het examen?quote:
jaquote:
wis aquote:
Jaa, ik ga zo wat met een vriendin lunchenquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gewoon deze ochtend ontspannen. Examen is toch pas vanmiddag?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa, ik ga zo wat met een vriendin lunchen13.30 is het
Nu wel gedoucht?quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa, ik ga zo wat met een vriendin lunchen13.30 is het
Ja man. Gisteren al. En vanochtendquote:
Ik 2x per dagquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja man. Gisteren al. En vanochtend
Ik ben die dagen nergens heen geweest heIk douche normaal elke dag.
Dat is niet goed voor je.quote:
Hoeren neuken, nooit meer douchen tochquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:27 schreef Fera het volgende:
Alleen met Kerst en Pasen douchen. En mijn verjaardag als ik zin heb.
huhquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:27 schreef Fera het volgende:
Alleen met Kerst en Pasen douchen. En mijn verjaardag als ik zin heb.
Betalen voor seks.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeren neuken, nooit meer douchen toch
Vaker is niet nodig, toch? :squote:
Gewoon eurootje, niks mis meequote:
Was het wat?quote:
Meer heb jij ook niet nodig, je speelt toch alleen maar WoW in je zolderkamerquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik douche maar een keer per week. Het milieu
WoW.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer heb jij ook niet nodig, je speelt toch alleen maar WoW in je zolderkamer
Haha, gay.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De augurk deed het hem wel
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:20 schreef Fera het volgende:
Ik haat het als mensen mij bellen met een afgeschermd nummer. Nu weet ik dus niet wie mij net belde.Daar kan ik niet tegen.
Alsof jij mij zou durven te bellen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |