Gelukkig maarquote:
Hallo Snow ik ben een ondeugende man van 45 jaar, ik heb wel zin in een geil avontuurtje, jij ook?quote:
Ik hou je niet tegen. solliciteer zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus best relaxed eigenlijk. Waarom wil je het niet doen?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ging je telefoon eerst drie keer over, en toen je oppakte, hoorde je toen een enge man hijgen?
Gelijk gedaan. Laat maar komen hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen. solliciteer zou ik zeggen.
Ik heb niet opgepaktquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ging je telefoon eerst drie keer over, en toen je oppakte, hoorde je toen een enge man hijgen?
quote:
Oh, oké. Dat doet m'n neef namelijk altijd. Maar die was dus bij iemand anders.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb niet opgepaktIn eerste instantie
Ik dacht eerst dat het misschien gewoon een dronken gast was die probeerde de flat binnen te komen en random bij mensen aanbelde, maar toen het na 2 minuten nog eens gebeurde werd ik een beetje bang en heb ik even gewacht en toen zachtjes aan de hoorn geluisterd of er nog iemand n het halletje stond
SPOILER: Boe!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even buiten de functie om. Mensen die dan ook smssen naar dit soort dingen en dan denken ook echt met een vrouw in contact te zijnquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Even buiten de functie om. Mensen die dan ook smssen naar dit soort dingen en dan denken ook echt met een vrouw in contact te zijndit zijn dus gewoon mensen zoals jij en ik die achter die shit zitten.
Mensen zijn dom
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Oh, oké. Dat doet m'n neef namelijk altijd. Maar die was dus bij iemand anders.
Het zou dus best kunnen dat ik bij jou was.SPOILER: Boe!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand, bescherm mij
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ridder FL zal binnen enkele seconden zijn krachten gebruiken om je te beschermen
Zo niet, dan zie ik mij genoodzaakt LR te vragen zijn stalkingsactiviteiten uit te breiden naar de nachtelijke uurtjes.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ridder FL zal binnen enkele seconden zijn krachten gebruiken om je te beschermen
Kom je me beschermen?quote:
Dus ik kan met een gerust hart gaan slapen vannacht?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Met mijn harnas moet dat zeker lukken.
Ik zal uw bed circelen en alle duistere krachten en forces tegenhouden. Als beloning zal u uw benen open leggen en hartstochtelijk liefde worden bedreven.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus ik kan met een gerust hart gaan slapen vannacht?![]()
![]()
![]()
Nou...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus ik kan met een gerust hart gaan slapen vannacht?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zal uw bed circelen en alle duistere krachten en forces tegenhouden. Als beloning zal u uw benen open leggen en hartstochtelijk liefde worden bedreven.
Incasseren maar niks gevenquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:02 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik toch liever mijn vertrouwde stalker LR prefereer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |