quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahaha wauw![]()
beter dan wat anders doen inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn een van de testcases die ik zou moeten beantwoorden![]()
![]()
Wie weet hoe het goed het verdient..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo, jij bent makkelijk binnen te halen
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]Doe eens linkje van vacatureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn een van de testcases die ik zou moeten beantwoorden![]()
[..]wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn een van de testcases die ik zou moeten beantwoorden![]()
Wel een relaxed baantje."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
[..]Wat is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn een van de testcases die ik zou moeten beantwoorden![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:48 schreef essnhills het volgende:
Ik hoop dat er vannacht niemand aanbelt.
Fopjequote:
[..]oh wacht geef mij eens een linkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn een van de testcases die ik zou moeten beantwoorden![]()
ik heb zojuist mijn nieuwe baan gevonden![]()
[..]Gewoon daar een dag lang met mensen kloten en dan ontslagen worden, lijkt me lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn een van de testcases die ik zou moeten beantwoorden
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Was jij het?quote:
[..]Dat lijkt me dus best relaxed eigenlijk. Waarom wil je het niet doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn een van de testcases die ik zou moeten beantwoorden
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh wacht geef mij eens een link
ik heb zojuist mijn nieuwe baan gevonden
Davidquote:
Tuurlijk, jeweettoch.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fopje
Ben je ons van de ondergang komen redden?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn een van de testcases die ik zou moeten beantwoorden![]()
wat
Zou best kunnen. Ging je telefoon eerst drie keer over, en toen je oppakte, hoorde je toen een enge man hijgen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was jij het?![]()
Je verstoorde m'n mooie droom en ik heb bijna anderhalf uur wakker gelegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |