SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Groot fan van User Wotte
Je hebt de TT verneukt.quote:
Fix het, ik kan dit niet aan.quote:
TR'en, Feedback, Mod worden? Yvonne's noodnummer bellen?quote:
Mijn autisme slaat ook een beetje op hol. Ik móét het topic aanklikken als ik die punt zie.quote:
Ik voel me een beetje verloren zo, met deze kale TTquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Mijn autisme slaat ook een beetje op hol. Ik móét het topic aanklikken als ik die punt zie.
Gadverdamme, afschuwelijke TT ook eigenlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje verloren zo, met deze kale TT
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:44 schreef richolio het volgende:
Nummer van haan33: 0648504604
Hij heeft echt een leuke whatsapp profielfotoMet leuke brilletjes
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:44 schreef richolio het volgende:
Nummer van haan33: 0648504604
Hij heeft echt een leuke whatsapp profielfotoMet leuke brilletjes
omg wp ik heb een mail gehad voor die bijbaan. Dan ben je eigenlijk zo'n 0906 iemandquote:
vertel meerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
omg wp ik heb een mail gehad voor die bijbaan. Dan ben je eigenlijk zo'n 0906 iemand_! Dan moet je smsjes van mensen enzo beantwoorden. Oftewel mensen aan het lijntje houden
!!!_!_!_ dit ga ik dus echt niet doen.
hahaha wauwquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
omg wp ik heb een mail gehad voor die bijbaan. Dan ben je eigenlijk zo'n 0906 iemand_! Dan moet je smsjes van mensen enzo beantwoorden. Oftewel mensen aan het lijntje houden
!!!_!_!_ dit ga ik dus echt niet doen.
Zo, jij bent makkelijk binnen te halenquote:
?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo, jij bent makkelijk binnen te halen
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahaha wauw![]()
beter dan wat anders doen inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn een van de testcases die ik zou moeten beantwoorden![]()
![]()
Wie weet hoe het goed het verdient..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo, jij bent makkelijk binnen te halen
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]Doe eens linkje van vacatureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn een van de testcases die ik zou moeten beantwoorden![]()
[..]wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn een van de testcases die ik zou moeten beantwoorden![]()
Wel een relaxed baantje."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
[..]Wat is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn een van de testcases die ik zou moeten beantwoorden![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:48 schreef essnhills het volgende:
Ik hoop dat er vannacht niemand aanbelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |