SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Awwquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn kat vertrouwt me niet want hij heeft een wondje en die moet gewassen worden met soda en hij moet pilletjes maar flip heeft gezworen bij een drugsvrij leven en als ik hem dan het pilletje in zijn bek schiet dan wilt hij niet meer geaaid worden want hij voelt zich verraden
Haloquote:
als je niet van plan bent om je voort te planten maakt het toch niet zoveel uitquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:10 schreef Dven het volgende:
Ik denk dat ik me ga laten pijpen maar ik weet niet of dat veilig is nadat ze oil pulling gedaan heeft. Misschien krijgt mn koninklijke penisslagader dan een infarct door alle vetten
Het is plantaardige oliequote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je niet van plan bent om je voort te planten maakt het toch niet zoveel uit
Wtf am I reading.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:10 schreef Dven het volgende:
Ik denk dat ik me ga laten pijpen maar ik weet niet of dat veilig is nadat ze oil pulling gedaan heeft. Misschien krijgt mn koninklijke penisslagader dan een infarct door alle vetten
Weet niet of ik dan wel kan slapenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
binnenkort sos proberen denk ik dven
Oil pulling is wel de moeite waard trouwensquote:
Ga je het dan snuiven of bommetje?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
binnenkort sos proberen denk ik dven
Ploffiequote:
Omdat ik als de sos op is snel over ga naar pepquote:
ja was erg aardig van jequote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:12 schreef Dven het volgende:
Ik vind JanCees een fijne kerel met het hart op de juiste plaats. Zou graag voor hem lobbyen bij een ban.
Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Oil pulling is wel de moeite waard trouwens
o heb geen pepquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat ik als de sos op is snel over ga naar pep
Nog steeds knapquote:
Dan is het wel goed.quote:
Je hoofdquote:
Als het te heftig wordt gewoon jointje tegen de scherpe randjesquote:
ik zal live FOK!verslag uitbrengen in dmquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Als het te heftig wordt gewoon jointje tegen de scherpe randjes
Jij ook succes, met die mongool naast jequote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:17 schreef Dven het volgende:
Helemaal de weg kwijt je hebt een kop als een bak met wurmen
Wel om tien uur in de ochtend op het voetbalveld durven staanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zal live FOK!verslag uitbrengen in dm
gewoon in UVT een topic aanmakenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zal live FOK!verslag uitbrengen in dm
Je zou me eten als zoute dropquote:
huhquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij ook succes, met die mongool naast je
Oh nou. Dat is fijn om te horenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij ook succes, met die mongool naast je
Lucky tvquote:
Dan ga je ook stukquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Oh nou. Dat is fijn om te horen
Mooie televisie was dat. Zag ik live terwijl ik aan de paddestoelen zat
erg vermakelijk somsquote:
huhquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:19 schreef Dven het volgende:
[..]
ik ook maar jaquote:
maar het was niet livequote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:19 schreef Dven het volgende:
[..]
rip ajaxquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:20 schreef Tjacka het volgende:
ik heb volgend jaar een uitvaart voor ajax
jullie lekker niet
Helemaal de weg kwijt zijn:quote:
Live = eerste moment van tonenquote:
Helemaal de weg kwijt zijn:quote:
Grachtengordel na cl-winst tochquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:20 schreef Tjacka het volgende:
ik heb volgend jaar een uitvaart voor ajax
jullie lekker niet
Die van Willem-Alexander en Maxima blijven het mooistquote:
Mijn neef had dat nummer op zijn bruiloftquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:25 schreef Ro-ald het volgende:
Wat een kutlied. ''In eens zag ik je lopen. En ik dacht oeh oeh''
mother of godquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn neef had dat nummer op zijn bruiloft
ING reclame heeft dat nummer als liedjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn neef had dat nummer op zijn bruiloft
nee geen kinderenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ook kindjes nemen?
je hebt je ziel verkocht
ik dacht heel even dat je acda en de munninck bedoeldequote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:25 schreef Ro-ald het volgende:
Nee acda en de munninck vind ik wel tofquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik dacht heel even dat je acda en de munninck bedoelde
maar gelukkig niet
wil je mijn vriend zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee acda en de munninck vind ik wel tof
moet je doen dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:29 schreef Tjacka het volgende:
ik moet ook op bruiloft bij de ouders van cachet
ik ga echt bad
dansen met zijn schoonfamiliequote:
op mijnes niet , nouja wel savondsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
bruiloften waar ik ben geweest was het vooral gewoon ongegeneerd zuipen
''gozer uit engeland gaat trouwen en ik wil daar graag bij zijn, duurt nog wel wat maanden''quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh welke datum dan hou ik daar rekening mee
topquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
''gozer uit engeland gaat trouwen en ik wil daar graag bij zijn, duurt nog wel wat maanden''
was voldoende
hou dus vooral geen rekening met mij
was het maar zo'n feestquote:
welk dingquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:33 schreef Tjacka het volgende:
het is besloten dus in zo'n ding en de kerk
wat is daar erg aanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest
het is besloten dus in zo'n ding en de kerk
en dan uiteten
ik ga bad
weet niet ken je niet zo goed nog maar duurt nog even dus wie weetquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Tjacka mag wel speechen, ik verwacht een kort maar apathische speech
Zoveel haat voor dat nummer.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:25 schreef Ro-ald het volgende:
en zo moet het.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
bruiloften waar ik ben geweest was het vooral gewoon ongegeneerd zuipen
succes samenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Tjacka mag wel speechen, ik verwacht een kort maar apathische speech
Ga je trouwen?quote:
Gefeliciteerd. Ik wist niet dat je een vriendin hadquote:
ja sinds anderhalf weekquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik wist niet dat je een vriendin had
Zal niet lukkenquote:
en niet eens via fokquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik wist niet dat je een vriendin had
Is toch al een jaar oud trouwens, ondertussen?quote:
Living in sinquote:
Waarvoor?quote:
Oh. Zo ben ik nou eenmaalquote:
Slechts een formaliteit toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Slechts een formaliteit toch?ja dat wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet nietAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Stiekem vinden alle vrouwen een aanzoek waar aandacht is besteed erg leukquote:
quote:
Slaap lekkerquote:
En dan met zo'n hele voorbereiding enzo, zodat je al zenuwachtig bent, en dan haar hand vastpakt en op je knieën gaat, en dat zei dan ook een beetje socially awkward is en dan ook op haar hurken oid gaat zittenquote:
Ja deze post moedigt mij aan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan met zo'n hele voorbereiding enzo, zodat je al zenuwachtig bent, en dan haar hand vastpakt en op je knieën gaat, en dat zei dan ook een beetje socially awkward is en dan ook op haar hurken oid gaat zitten![]()
![]()
![]()
Een memorabel aanzoek hoort in mijn ogen een beetje ongemakkelijk te zijnquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:47 schreef Tjacka het volgende:
hoi
wil je met mij trouwen
zo doen apaten dat
Lekker met een biertje onderuit gezakt op de bank 'Oh, trouwens, wil je met me trouwen?'quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:47 schreef Tjacka het volgende:
hoi
wil je met mij trouwen
zo doen apaten dat
En als ze ja heeft gezegd `Oke, ik ga slapen''quote:
dat is wel de bazenmanier eigenlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als ze ja heeft gezegd `Oke, ik ga slapen''
Blijkbaar zijn ondergekotste wc's geen gespreksstartersquote:
ik had zondagmorgen bijna een ondergekotste wc op het stationquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ondergekotste wc's geen gespreksstarters
Als je een verslag hebt gepost over je aanzoek.quote:
gvd hardop gelachen om dat laatstequote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:53 schreef Tjacka het volgende:
Maak een filmpje waarop je haar ten huwelijk vraagt. Zet deze klaar onder het mom dat je samen een film wilt gaan kijken…
dat kan ook inso
lief maar je kan apathisch blijven doen
ik had laatst hele trein onder gekotstquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik had zondag morgen bijna een ondergekotste wc op het station
En dan kan je als ze giechelend zit te kijken alsnog op je knieënquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:53 schreef Tjacka het volgende:
Maak een filmpje waarop je haar ten huwelijk vraagt. Zet deze klaar onder het mom dat je samen een film wilt gaan kijken…
dat kan ook inso
lief maar je kan apathisch blijven doen
Je had bijna een ondergekotste wc? Of had je bijna een wc ondergekotst?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik had zondagmorgen bijna een ondergekotste wc op het station
Oh was jij datquote:
Bijna een wc ondergekotst, dus bijna een ondergekotste wcquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je had bijna een ondergekotste wc? Of had je bijna een wc ondergekotst?
was het oranje en in eerste klasse?quote:
Jezusquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was het oranje en in eerste klasse?
en tweede klasse en halletje van coupe?
zo ja dan was ik het
Halloquote:
Ja, de hele coupé is daarna leeggelopen en de conducteur bleef maar omroepen om vooral niet die deur te gebruiken om uit te stappenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was het oranje en in eerste klasse?
en tweede klasse en halletje van coupe?
zo ja dan was ik het
Ahja op die manier.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijna een wc ondergekotst, dus bijna een ondergekotste wc
VAquote:
jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Inso gaat z'n chimi ten huwelijk vragen
wij fokkers zijn ook uitgenodigdquote:
Jij, sof en ik voor zover ik weet.quote:
Verklaar. UDOWU was ook lachenquote:
ik ben VIPquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij, sof en ik voor zover ik weet.
Jij mag de huwelijksnacht erbij liggen in bed omdat je te dronken bentquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef Tjacka het volgende:
Ga je samen met haar naar een warenhuis. Spreek dan van te voren iets met de medewerker van het warenhuis af. Laat op de afgesproken dag en tijdstip dat jullie er aanwezig zijn dan omroepen of je geliefde met je wilt trouwen.
Stiekem ben je bang voor de intimiteiten van de huwelijksnacht?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij mag de huwelijksnacht erbij liggen in bed omdat je te dronken bent
doe ditquote:
Sex met tjackaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem ben je bang voor de intimiteiten van de huwelijksnacht?
ze verstaat geen nederlandsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Weet je wat met tof lijkt?
-Nou?
Trouwen. Dromerige bruiloft, 's avonds goed feest.
-Jaaaa, awesome!
Doen?
-Sure
Dit lijkt me wel tof op voorwaarde dat je na dat gesprekje nog met het 'echte' aanzoek komt, en na dat casual dan heel grootst uitpakt met wat muzikanten of een groep dansers met bedrukte t-shirts (en dan zelf ergens mee gaan dansen) of dat er om het hoekje een picknick of een tafeltje klaar staat met vioolspelers op de achtergrond en dan op je knieën gaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Weet je wat met tof lijkt?
-Nou?
Trouwen. Dromerige bruiloft, 's avonds goed feest.
-Jaaaa, awesome!
Doen?
-Sure
Gewoon TC.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:03 schreef Fok-it het volgende:
Maken we wel speciaal topic aan voor je bruiloft Inso.
Live-verslag
hier ben ik dus bang voor. of dat het nabesproken word in grtd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:03 schreef Fok-it het volgende:
Maken we wel speciaal topic aan voor je bruiloft Inso.
Live-verslag
Hoezo?quote:
Ligt dat ook gewoon vrij toegankelijk op tafel?quote:
nee want straks zijn er snitches die popo bellenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt dat ook gewoon vrij toegankelijk op tafel?
Zo`n Tony Montana bruiloft wordt het dan
Afkeer door scheiding van m'n ouders.quote:
Ja, dan opzich wel, eigenlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel tof op voorwaarde dat je na dat gesprekje nog met het 'echte' aanzoek komt, en na dat casual dan heel grootst uitpakt met wat muzikanten of een groep dansers met bedrukte t-shirts (en dan zelf ergens mee gaan dansen) of dat er om het hoekje een picknick of een tafeltje klaar staat met vioolspelers op de achtergrond en dan op je knieën gaan
[Inso's trouwtopic #35] waar we aan de taart beginnen en al dronken zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef wietparkiet het volgende:
[Inso's trouwtopic #1] waar op de knieën gaan een achterhaalde traditie is
Op de bruiloft zelf hoeft ie natuurlijk niet meer op z'n knieën te gaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef wietparkiet het volgende:
[Inso's trouwtopic #1] waar op de knieën gaan een achterhaalde traditie is
Ohquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Afkeer door scheiding van m'n ouders.Wilde dus gewoon niet meer trouwen.
Als we een stripper inhuren zit Inso de hele avond zo:quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
We moeten trouwens wel een harde bachelorparty houden
sowieso op fokquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
We moeten trouwens wel een harde bachelorparty houden
heb wel geile poolse familie misschien kun je die hosselen tegen die tijdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Poolse hoeren, Poolse vodka en Cubaanse sigaren
Mooi vind ik dat altijd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Mijn ouders zijn nog steeds gelukkig getrouwd
ja maar dit is zo'n topic dat je een aantal weken voor de bruiloft maaktquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op de bruiloft zelf hoeft ie natuurlijk niet meer op z'n knieën te gaan.
Ik denk dat ik morgenochtend het hardlopen weer ga oppikkenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb wel geile poolse familie misschien kun je die hosselen tegen die tijd
I knowquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, dan opzich wel, eigenlijk
Even Yvonne vragen een besloten topic voor ons te fixenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:08 schreef Tjacka het volgende:
zullen we vanavond bachelorparty houden op fok
Op dinsdag 13 mei 2014 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is ook mooiquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooi vind ik dat altijd.Ben verder niet jelly hoor.
ze moet mij gewoon mod makenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even Yvonne vragen een besloten topic voor ons te fixen
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[Inso's trouwtopic #137] met tjacka in een k-hole
Ach, voor m'n ouders is het beter. Ze zijn allebei gelukkiger nu dan met elkaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is ook mooi![]()
Vind het wel jammer voor je dat het blijkbaar zo slecht uitpakte
Kan ik dan ook weer afstrepenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 13 mei 2014 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgenochtend het hardlopen weer ga oppikken
[Inso's trouwtopic #128] waar VA een poolse neukt
spreken wel pools en beetje engels maar jamaakt niet uitquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan ik dan ook weer afstrepen
Kan gewoonquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
spreken wel pools en beetje engels maar jamaakt niet uit
gewoon barra barra zeggenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
spreken wel pools en beetje engels maar jamaakt niet uit
jij weetquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon barra barra zeggen
dan is het goed
[Inso's trouwtopic #450] waar Inso ja hoorde te zeggen.. maar apatisch ging doenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:11 schreef wietparkiet het volgende:
[Inso's trouwtopic #400] waar de bruiloft eindelijk gaat beginnen
Goed om te horenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, voor m'n ouders is het beter. Ze zijn allebei gelukkiger nu dan met elkaar.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[Inso's trouwtopic #450] waar Inso ja hoorde te zeggen.. maar apatisch ging doen
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:11 schreef wietparkiet het volgende:
[Inso's rouwtopic #1] waar va een OD sos krijgt
Zou kunnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:13 schreef Tjacka het volgende:
ik denk oprecht dat het aantal scheidende ouders op fok hoger ligt
ik heb geen ouders zo zie ik ze nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Ik ben hier om nog voor enige balans te zorgen.
wat gelukt?quote:
Huh?quote:
Dan moet je goed zittenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iets van 400 ratings en gemiddeld eits van 4.82/5
kijk je kpquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iets van 400 ratings en gemiddeld eits van 4.82/5
Oh?quote:
quote:
Chill. Je kan alleen maar wachten en zoquote:
ja dat welquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Chill. Je kan alleen maar wachten en zo
Krijg je wel binnenquote:
denk royal mailquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je wel binnen
Gewoon in postnl-envelop
Ohja tuurlijkquote:
fappenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dankje
[..]