VAquote:
jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Inso gaat z'n chimi ten huwelijk vragen
wij fokkers zijn ook uitgenodigdquote:
Jij, sof en ik voor zover ik weet.quote:
Verklaar. UDOWU was ook lachenquote:
ik ben VIPquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij, sof en ik voor zover ik weet.
Jij mag de huwelijksnacht erbij liggen in bed omdat je te dronken bentquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef Tjacka het volgende:
Ga je samen met haar naar een warenhuis. Spreek dan van te voren iets met de medewerker van het warenhuis af. Laat op de afgesproken dag en tijdstip dat jullie er aanwezig zijn dan omroepen of je geliefde met je wilt trouwen.
Stiekem ben je bang voor de intimiteiten van de huwelijksnacht?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij mag de huwelijksnacht erbij liggen in bed omdat je te dronken bent
doe ditquote:
Sex met tjackaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem ben je bang voor de intimiteiten van de huwelijksnacht?
ze verstaat geen nederlandsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Weet je wat met tof lijkt?
-Nou?
Trouwen. Dromerige bruiloft, 's avonds goed feest.
-Jaaaa, awesome!
Doen?
-Sure
Dit lijkt me wel tof op voorwaarde dat je na dat gesprekje nog met het 'echte' aanzoek komt, en na dat casual dan heel grootst uitpakt met wat muzikanten of een groep dansers met bedrukte t-shirts (en dan zelf ergens mee gaan dansen) of dat er om het hoekje een picknick of een tafeltje klaar staat met vioolspelers op de achtergrond en dan op je knieën gaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Weet je wat met tof lijkt?
-Nou?
Trouwen. Dromerige bruiloft, 's avonds goed feest.
-Jaaaa, awesome!
Doen?
-Sure
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |