Blijkbaar zijn ondergekotste wc's geen gespreksstartersquote:
ik had zondagmorgen bijna een ondergekotste wc op het stationquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ondergekotste wc's geen gespreksstarters
Als je een verslag hebt gepost over je aanzoek.quote:
gvd hardop gelachen om dat laatstequote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:53 schreef Tjacka het volgende:
Maak een filmpje waarop je haar ten huwelijk vraagt. Zet deze klaar onder het mom dat je samen een film wilt gaan kijken…
dat kan ook inso
lief maar je kan apathisch blijven doen
ik had laatst hele trein onder gekotstquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik had zondag morgen bijna een ondergekotste wc op het station
En dan kan je als ze giechelend zit te kijken alsnog op je knieënquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:53 schreef Tjacka het volgende:
Maak een filmpje waarop je haar ten huwelijk vraagt. Zet deze klaar onder het mom dat je samen een film wilt gaan kijken…
dat kan ook inso
lief maar je kan apathisch blijven doen
Je had bijna een ondergekotste wc? Of had je bijna een wc ondergekotst?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik had zondagmorgen bijna een ondergekotste wc op het station
Oh was jij datquote:
Bijna een wc ondergekotst, dus bijna een ondergekotste wcquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je had bijna een ondergekotste wc? Of had je bijna een wc ondergekotst?
was het oranje en in eerste klasse?quote:
Jezusquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was het oranje en in eerste klasse?
en tweede klasse en halletje van coupe?
zo ja dan was ik het
Halloquote:
Ja, de hele coupé is daarna leeggelopen en de conducteur bleef maar omroepen om vooral niet die deur te gebruiken om uit te stappenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was het oranje en in eerste klasse?
en tweede klasse en halletje van coupe?
zo ja dan was ik het
Ahja op die manier.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijna een wc ondergekotst, dus bijna een ondergekotste wc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |