SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Awwquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn kat vertrouwt me niet want hij heeft een wondje en die moet gewassen worden met soda en hij moet pilletjes maar flip heeft gezworen bij een drugsvrij leven en als ik hem dan het pilletje in zijn bek schiet dan wilt hij niet meer geaaid worden want hij voelt zich verraden
Haloquote:
als je niet van plan bent om je voort te planten maakt het toch niet zoveel uitquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:10 schreef Dven het volgende:
Ik denk dat ik me ga laten pijpen maar ik weet niet of dat veilig is nadat ze oil pulling gedaan heeft. Misschien krijgt mn koninklijke penisslagader dan een infarct door alle vetten
Het is plantaardige oliequote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je niet van plan bent om je voort te planten maakt het toch niet zoveel uit
Wtf am I reading.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:10 schreef Dven het volgende:
Ik denk dat ik me ga laten pijpen maar ik weet niet of dat veilig is nadat ze oil pulling gedaan heeft. Misschien krijgt mn koninklijke penisslagader dan een infarct door alle vetten
Weet niet of ik dan wel kan slapenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
binnenkort sos proberen denk ik dven
Oil pulling is wel de moeite waard trouwensquote:
Ga je het dan snuiven of bommetje?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
binnenkort sos proberen denk ik dven
Ploffiequote:
Omdat ik als de sos op is snel over ga naar pepquote:
ja was erg aardig van jequote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:12 schreef Dven het volgende:
Ik vind JanCees een fijne kerel met het hart op de juiste plaats. Zou graag voor hem lobbyen bij een ban.
Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Oil pulling is wel de moeite waard trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |