Waarvoor?quote:
Oh. Zo ben ik nou eenmaalquote:
Slechts een formaliteit toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Slechts een formaliteit toch?ja dat wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet nietAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Stiekem vinden alle vrouwen een aanzoek waar aandacht is besteed erg leukquote:
quote:
Slaap lekkerquote:
En dan met zo'n hele voorbereiding enzo, zodat je al zenuwachtig bent, en dan haar hand vastpakt en op je knieën gaat, en dat zei dan ook een beetje socially awkward is en dan ook op haar hurken oid gaat zittenquote:
Ja deze post moedigt mij aan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan met zo'n hele voorbereiding enzo, zodat je al zenuwachtig bent, en dan haar hand vastpakt en op je knieën gaat, en dat zei dan ook een beetje socially awkward is en dan ook op haar hurken oid gaat zitten![]()
![]()
![]()
Een memorabel aanzoek hoort in mijn ogen een beetje ongemakkelijk te zijnquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:47 schreef Tjacka het volgende:
hoi
wil je met mij trouwen
zo doen apaten dat
Lekker met een biertje onderuit gezakt op de bank 'Oh, trouwens, wil je met me trouwen?'quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:47 schreef Tjacka het volgende:
hoi
wil je met mij trouwen
zo doen apaten dat
En als ze ja heeft gezegd `Oke, ik ga slapen''quote:
dat is wel de bazenmanier eigenlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als ze ja heeft gezegd `Oke, ik ga slapen''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |