Weet niet je raakt op momenten enorm euforisch maar soms ook emotioneel als je echt krankzinnig lang niet gaat slapen is mijn ervaring dan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, voordeel is wel dat je van werkelijk alles x100 geniet als je de vermoeidheid grens doorbreekt
Genieten tot het emotionele toe ja. Best mooi. Al ga ik het er niet om doen daar is het te kut voorquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet je raakt op momenten enorm euforisch maar soms ook emotioneel als je echt krankzinnig lang niet gaat slapen is mijn ervaring dan.
Ja nogal.quote:
Straks gaat ie dood.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja nogal.
Maar evengoed geef ik het je te doen.
Hij heeft nu 48 uur er op en volgens mij 3 uur geslapen totaal.
En dan is hij pas op 1/4e of zo
mijn vader zou een vreugdendansje makenquote:
Anders is deze hele onderneming zonde van de zendtijd geweestquote:
Is wel tof op de achtergrond man beetje SR als je de videostream er bij pakt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Anders is deze hele onderneming zonde van de zendtijd geweest
haters makuh mij famous :Squote:Op woensdag 14 mei 2014 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ken eigenlijk niemand die Giel wel kan waarderen, raar dat iemand dan toch een top radiodj is
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ken eigenlijk niemand die Giel wel kan waarderen, raar dat iemand dan toch een top radiodj is
Dan nogquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:12 schreef Elan het volgende:
Hij krijgt elk uur radio maken 5 minuten rust dus hij heeft gespaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |