Gooi een muziekje!quote:
Bewarenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:36 schreef deadprez het volgende:
bazenbannerjammer dat we er verder niks mee kunnen
quote:
quote:
Heh bah, rot meid.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waarom moeten we power destroyen. lijkt me een beetje een oneindige strijd
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:39 schreef Pharkus het volgende:
Is het niet wat vroeg? Ik neem aan dat jullie er niet vroeg uit hoeven morgenochtend.
Jawel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:39 schreef Pharkus het volgende:
Is het niet wat vroeg? Ik neem aan dat jullie er niet vroeg uit hoeven morgenochtend.
hahahquote:
im14andthisisdeep.jpgquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heh bah, rot meid.
[ afbeelding ]
Het is geen meivakantie meer geloof ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:39 schreef Pharkus het volgende:
Ik weet het niet, ik neem het altijd maar gewoon letterlijk aan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
opstandigheid is de boodschap toch
3 weken Thailand zonder je moeder?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Om 5:15 je vader naar schiphol brengen
Gewoon verneuken, dat is stoerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, een gewone toets.
Ga hem verneuken maar ga prpberen dat toch zo min mogelijk te doen
Nee. Wel zonder mijn moederquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:52 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
3 weken Thailand zonder je moeder?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:52 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
3 weken Thailand zonder je moeder?
Pik je daarna je zusje weer op?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Om 5:15 je vader naar schiphol brengen
zou gay zijn tochquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Inb4: ik zal je wel eens laten voelen wat diep is dubbele punt zeven.
Helaas niet neequote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is geen meivakantie meer geloof ik.
Mooiquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:52 schreef TwentyFourr het volgende:
Rusland wil niet meer meedoen aan het ISS![]()
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)t-ruimtestation-iss/
Doe ik ook nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:54 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ah oke nouja je hoeft niet te zeggen waarheen hoor
Goedzo.quote:
in de baanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:54 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Deed ik ook en verdien nu maandelijks 1100+ in de baan, fantastisch op mijn leeftijd toch?
RIP, ik wens alle soldaten sterkte in de strijd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Helaas niet nee
Nu moeten wij weer zwoegen voor leven en dood.
Echt wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:54 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Deed ik ook en verdien nu maandelijks 1100+ in de bouw, fantastisch op mijn leeftijd toch?
Oeh, vertelquote:
Zij jou niet.quote:
godverdommequote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:57 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nu je vader op vakantie is heb je alle vrijheid om avances bij je moeder te maken.
Klinkt als een solide plan, niets meer aan veranderen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Echt wel.
Maar na deze ga ik de rest van t schooljaar alvast voorbereiden voor Engels en Duits en dan haal ik die twee nog wel op.
Godverdomme manquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:57 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nu je vader op vakantie is heb je alle vrijheid om avances bij je moeder te maken.
Gast, pomp je zusjes anjer eens vol en hou je mondjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:57 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Jezus gristus te paardquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:57 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik kan wellicht in de toekomst wat bot reageren. Niks persoonlijksquote:
Boeiend ze vinden toch niks belangrijksquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:55 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee, niet mooi. Internationale wetenschap moet niet met politiek verbonden zijn.
Om vervolgens weer keihard door hem op je plek geschopt te worden?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik kan wellicht in de toekomst wat bot reageren. Niks persoonlijks
Prima kijk er al naar uit.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik kan wellicht in de toekomst wat bot reageren. Niks persoonlijks
Ja mag.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Om vervolgens weer keihard door hem op je plek geschopt te worden?
Russische ruimtevaart ligt anders mijlenver voor op zowel de Europese als de Amerikaanse ruimtevaart.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:00 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Boeiend ze vinden toch niks belangrijks
misschien is het wel een plek waar ze chillen met aliensquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:00 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Boeiend ze vinden toch niks belangrijks
Geen idee. Ze is ook fotomodel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe is dat om een stripper te daten?
pics anders verzonnenquote:
Gast, zijn jullie 12 ofzo?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Volgens haar vriendinnen vind ze me wel leuk
1,70m, dunnetjes, mooi kontje, tieten weinig maar die ken je kopen hehehe ;D mooie bos donkere krullen, lief smoeltje,.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
omschrijf haar in precieze details
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Volgens haar vriendinnen vind ze me wel leuk
ahahaha ja tog xDquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
1,70m, dunnetjes, mooi kontje, tieten weinig maar die ken je kopen hehehe ;D mooie bos donkere krullen, lief smoeltje,.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.
Dus? Laat die Russen het lekker houdenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Russische ruimtevaart ligt anders mijlenver voor op zowel de Europese als de Amerikaanse ruimtevaart.
zeg maar dat hij niet meer op mijn verjaardagsfeest mag komenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik moest van BT zeggen dat 'ie je een lul vind.
ehehequote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.
Je mag niet meer op deadprez z'n verjaardagsfeestje komen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
1,70m, dunnetjes, mooi kontje, tieten weinig maar die ken je kopen hehehe ;D mooie bos donkere krullen, lief smoeltje,.
Goede reden om het niet te doen, aliens zijn engquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien is het wel een plek waar ze chillen met aliens
Ahaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dus? Laat die Russen het lekker houden
hebben ze een probe in je kont gestoptquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Goede reden om het niet te doen, aliens zijn eng
Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef Zaktabak het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke ik heb gevraagd of ze met me wilt afspreken.
Dat vroeg je moeder ook toen ze hoorde dat je de directrice geneukt had. Je moeder was nogal verontwaardigd.quote:
quote:
waarom alleen in duitsland?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:06 schreef voederbietel het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
http://kickingthehabit.nl(...)-tour-naar-nederland
DOE ER JE VOORDEEL MEE.
Wat is een probe?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
hebben ze een probe in je kont gestopt
huhquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:07 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat vroeg je moeder ook toen ze hoorde dat je de directrice geneukt had. Je moeder was nogal verontwaardigd.
Als iedereen die een mening had slim was dan zou de wereld nog steeds een gemiddeld IQ van 100 hebben.quote:
Ik weetquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:58 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Klinkt als een solide plan, niets meer aan veranderen.
Doorlopen!quote:
ging net over duckface broer !quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet haten man, ik probeer de liefde te vinden.
Niceeeeeeeeee....quote:
Hoi.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Fijn dat mijn maten hier aanwezig zijn vanavond.
sws mattiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Fijn dat mijn maten hier aanwezig zijn vanavond.
Een soort Sonde.quote:
misschien houdt ze van je als je die tietjes voor dr kooptquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet haten man, ik probeer de liefde te vinden.
Denk even terug naar het moment nét voordat je deze reactie schreef. Heb je het in je hoofd? Goed zo. Ga nu stap voor stap langs wat je denkproces was. Wat ging er mis? Waar is ruimte voor verbetering?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:07 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat vroeg je moeder ook toen ze hoorde dat je de directrice geneukt had. Je moeder was nogal verontwaardigd.
Ik zal dat de 2e date voorstellen. Mocht die komen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
misschien houdt ze van je als je die tietjes voor dr koopt
Dat het laat is...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:09 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Denk even terug naar het moment nét voordat je deze reactie schreef. Heb je het in je hoofd? Goed zo. Ga nu stap voor stap langs wat je denkproces was. Wat ging er mis? Waar is ruimte voor verbetering?
Ik verwacht een uitgebreide evaluatie, morgen in mijn DM-box.
ik wil gaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Verkeerde link, zie mislukte edit.
Ik ben helemaal niet ontslagen.. En aan uitgebreid doe ik niet. Niet op dit tijdstip.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Als dit jouw idee van 'uitgebreid' is snap ik waarom je ontslagen bent.
HIEEEEEEEEEP HIEEEEP HOERAAAAAA VOOOOR TIJGERTJEquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:10 schreef BlauweTijger het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
wel leuk voor je manquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:10 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:11 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
HIEEEEEEEEEP HIEEEEP HOERAAAAAA VOOOOR TIJGERTJE
Ik wil graag heen maar je moet in persoon kaartjes kopen, en dat gaat mij niet lukken.quote:
Ja doei.quote:
Spreekt ze ook Frans?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat leukquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik meet niet. Uit principe nietquote:
Sorry. Principe'squote:
quote:
Dat is echt een mooie wens.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, nice man. Hoop voor je dat ze goed kan pijpen.
En anders kan je het kopenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
En je weet het he, een grassprietje kietelt meer dan een boomstam.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Ik laat het je weten broeder. Zoals altijd.
Misschien moet je het ook even in de sc vertellen, Modus kan dat vast waarderen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Ik laat het je weten broeder. Zoals altijd.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien moet je het ook even in de sc vertellen, Modus kan dat vast waarderen.
[..]
Misschien moet je het ook even in de sc vertellen, Modus kan dat vast waarderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:15 schreef Zaktabak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
veel te groot man wat is ditquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
Geen tits, wel een kont.
Gore wijven zijn dat.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
Geen tits, wel een kont.
Is dr niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
Geen tits, wel een kont.
Ik heb sowieso geen contact met vrouwen die make up dragen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:16 schreef BlauweTijger het volgende:
Alsof je haar wegduwt als ze op je lul zit.
Je hebt een punt.. ik zal picca posten van iemand die in de buurt komt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:16 schreef chroestjov het volgende:
Iedereen feliciteert Tijger wel maar niemand weet eigenlijk met wat ze hem feliciteren en of felicitaties überhaupt wel terecht zijn in dit geval want wie weet is het misschien maar een 5,2/10.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
Geen tits, wel een kont.
ftfyquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen contact met vrouwen
alleen met vrouwen uit 3e wereldlanden dusquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen contact met vrouwen die make up dragen.
Sup?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke ik kan geen picca zoeken, kan wel iemand uitkiezen in deze SC die ik vertrouw en namens mij spreek... hmmmmmmm
achterhookersquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen contact met vrouwen die make up dragen.
Foundation en die meuk in ieder geval.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
alleen met vrouwen uit 3e wereldlanden dus
Ik bied me aan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke ik kan geen picca zoeken, kan wel iemand uitkiezen in deze SC die ik vertrouw en namens mij spreek... hmmmmmmm
sup mattiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Nou volgens maak ik hier nog minder 'kans' dan in de postcodeloterij.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Mijquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Allemaal hetzelfde.quote:
Geen idee, m'n naam komt bij de voederbiet vandaan, niet bij jovink.quote:
JA DAN NIET HE?quote:
brutusquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Hmm.. denk dat het dp wordt... niet dat ik de rest niet vertrouw, op een paar na.Maar ik hou het graag beperkt.
Ewa wat is deze.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Hmm.. denk dat het dp wordt... niet dat ik de rest niet vertrouw, op een paar na.Maar ik hou het graag beperkt.
Ik had wel dips.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Mijn dm staat open.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik zou gewoon geen foto's sturen vriend. Ik geloof je sowieso wel.quote:
hippie loverquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
metalquote:
Ik ben een betere smaak dan dp wat is dezequote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Dit dus.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik zou sowieso niks sturen, hou prive gewoon prive
naaktpics in dm?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
watquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben een betere smaak dan dp wat is deze
Dan is de lol er snel van af zegquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Post gewoon, wat kan er nou misgaan.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Post gewoon, wat kan er nou misgaan.
aiquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:26 schreef deadprez het volgende:
Knap meisje wel, maar niet echt mijn type. Nog steeds wel props voor het hosselen.
Dit kan ik beamen, niet deadprez's type.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:26 schreef deadprez het volgende:
Knap meisje wel, maar niet echt mijn type. Nog steeds wel props voor het hosselen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Voederbietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit kan ik beamen, niet deadprez's type.
truste sahbiquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga slapen boysssss over 5 uurtjes wekker.![]()
Greeeeetsszzz
Prachtig gewas, bovendien is de zoutresidentie die er in zit interessant met oog op de wereldwijde verzilting.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:28 schreef Thezappa het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Voederbiet
klopt
Ook al?quote:
ok grquote:
toedelsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Greeeeetsszzz
quote:
wist niet dat er zoveel varianten waren...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Prachtig gewas, bovendien is de zoutresidentie die er in zit interessant met oog op de wereldwijde verzilting.
Joequote:
Die is dood.quote:
duckface kiss goodnightquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Greeeeetsszzz
jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:31 schreef Thezappa het volgende:
zoooooooooooooooooooooo nu zijn de flikkertjes naar bed
muziek dan maar?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:31 schreef Thezappa het volgende:
zoooooooooooooooooooooo nu zijn de flikkertjes naar bed
muziek dan maar?
Goede vraag deze.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:31 schreef deadprez het volgende:
Waar is Smack eigenlijk, die heb ik echt al een hele tijd niet meer zien posten.
Post eens rap die ik goed vind, ben er wel weer aan toe merk ik.quote:
quote:
ga lekker zelf zoekenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Post eens rap die ik goed vind, ben er wel weer aan toe merk ik.
immortal technique - dance with the devilquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Post eens rap die ik goed vind, ben er wel weer aan toe merk ik.
kkrherriequote:
rijdent rechtje afgelopen?quote:
Niks tegen krijsmuziek op z'n tijd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:36 schreef housesoftheholy het volgende:
ik heb geen zin meer in krijsmuziek
ik woon daar niet meerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Niks tegen krijsmuziek op z'n tijd.
Ben zondag in Eindhoven voor Mayhem, ff zwaaien naar deadprez dan.
Inderdaadquote:
Heb dat album nu een paar keer gedraaid eigenlijk, zo gek klinkt dat allemaal niet.quote:
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |