Foundation en die meuk in ieder geval.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
alleen met vrouwen uit 3e wereldlanden dus
Ik bied me aan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke ik kan geen picca zoeken, kan wel iemand uitkiezen in deze SC die ik vertrouw en namens mij spreek... hmmmmmmm
sup mattiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke ik kan geen picca zoeken, kan wel iemand uitkiezen in deze SC die ik vertrouw en namens mij spreek... hmmmmmmm
Nou volgens maak ik hier nog minder 'kans' dan in de postcodeloterij.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Mijquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Allemaal hetzelfde.quote:
Geen idee, m'n naam komt bij de voederbiet vandaan, niet bij jovink.quote:
JA DAN NIET HE?quote:
brutusquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Hmm.. denk dat het dp wordt... niet dat ik de rest niet vertrouw, op een paar na.Maar ik hou het graag beperkt.
Ewa wat is deze.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Hmm.. denk dat het dp wordt... niet dat ik de rest niet vertrouw, op een paar na.Maar ik hou het graag beperkt.
Ik had wel dips.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Mijn dm staat open.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik zou gewoon geen foto's sturen vriend. Ik geloof je sowieso wel.quote:
hippie loverquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
metalquote:
Ik ben een betere smaak dan dp wat is dezequote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Dit dus.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik zou sowieso niks sturen, hou prive gewoon prive
naaktpics in dm?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
watquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben een betere smaak dan dp wat is deze
Dan is de lol er snel van af zegquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Post gewoon, wat kan er nou misgaan.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Post gewoon, wat kan er nou misgaan.
aiquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:26 schreef deadprez het volgende:
Knap meisje wel, maar niet echt mijn type. Nog steeds wel props voor het hosselen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |