1,70m, dunnetjes, mooi kontje, tieten weinig maar die ken je kopen hehehe ;D mooie bos donkere krullen, lief smoeltje,.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
omschrijf haar in precieze details
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Volgens haar vriendinnen vind ze me wel leuk
ahahaha ja tog xDquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
1,70m, dunnetjes, mooi kontje, tieten weinig maar die ken je kopen hehehe ;D mooie bos donkere krullen, lief smoeltje,.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.
Dus? Laat die Russen het lekker houdenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Russische ruimtevaart ligt anders mijlenver voor op zowel de Europese als de Amerikaanse ruimtevaart.
zeg maar dat hij niet meer op mijn verjaardagsfeest mag komenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik moest van BT zeggen dat 'ie je een lul vind.
ehehequote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.
Je mag niet meer op deadprez z'n verjaardagsfeestje komen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
1,70m, dunnetjes, mooi kontje, tieten weinig maar die ken je kopen hehehe ;D mooie bos donkere krullen, lief smoeltje,.
Goede reden om het niet te doen, aliens zijn engquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien is het wel een plek waar ze chillen met aliens
Ahaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dus? Laat die Russen het lekker houden
hebben ze een probe in je kont gestoptquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Goede reden om het niet te doen, aliens zijn eng
Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef Zaktabak het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke ik heb gevraagd of ze met me wilt afspreken.
Dat vroeg je moeder ook toen ze hoorde dat je de directrice geneukt had. Je moeder was nogal verontwaardigd.quote:
quote:
waarom alleen in duitsland?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:06 schreef voederbietel het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
http://kickingthehabit.nl(...)-tour-naar-nederland
DOE ER JE VOORDEEL MEE.
Wat is een probe?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
hebben ze een probe in je kont gestopt
huhquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:07 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat vroeg je moeder ook toen ze hoorde dat je de directrice geneukt had. Je moeder was nogal verontwaardigd.
Als iedereen die een mening had slim was dan zou de wereld nog steeds een gemiddeld IQ van 100 hebben.quote:
Ik weetquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:58 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Klinkt als een solide plan, niets meer aan veranderen.
Doorlopen!quote:
ging net over duckface broer !quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet haten man, ik probeer de liefde te vinden.
Niceeeeeeeeee....quote:
Hoi.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Fijn dat mijn maten hier aanwezig zijn vanavond.
sws mattiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Fijn dat mijn maten hier aanwezig zijn vanavond.
Een soort Sonde.quote:
misschien houdt ze van je als je die tietjes voor dr kooptquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet haten man, ik probeer de liefde te vinden.
Denk even terug naar het moment nét voordat je deze reactie schreef. Heb je het in je hoofd? Goed zo. Ga nu stap voor stap langs wat je denkproces was. Wat ging er mis? Waar is ruimte voor verbetering?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:07 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat vroeg je moeder ook toen ze hoorde dat je de directrice geneukt had. Je moeder was nogal verontwaardigd.
Ik zal dat de 2e date voorstellen. Mocht die komen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
misschien houdt ze van je als je die tietjes voor dr koopt
Dat het laat is...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:09 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Denk even terug naar het moment nét voordat je deze reactie schreef. Heb je het in je hoofd? Goed zo. Ga nu stap voor stap langs wat je denkproces was. Wat ging er mis? Waar is ruimte voor verbetering?
Ik verwacht een uitgebreide evaluatie, morgen in mijn DM-box.
ik wil gaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Verkeerde link, zie mislukte edit.
Ik ben helemaal niet ontslagen.. En aan uitgebreid doe ik niet. Niet op dit tijdstip.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Als dit jouw idee van 'uitgebreid' is snap ik waarom je ontslagen bent.
HIEEEEEEEEEP HIEEEEP HOERAAAAAA VOOOOR TIJGERTJEquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:10 schreef BlauweTijger het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
wel leuk voor je manquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:10 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:11 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
HIEEEEEEEEEP HIEEEEP HOERAAAAAA VOOOOR TIJGERTJE
Ik wil graag heen maar je moet in persoon kaartjes kopen, en dat gaat mij niet lukken.quote:
Ja doei.quote:
Spreekt ze ook Frans?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat leukquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik meet niet. Uit principe nietquote:
Sorry. Principe'squote:
quote:
Dat is echt een mooie wens.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, nice man. Hoop voor je dat ze goed kan pijpen.
En anders kan je het kopenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
En je weet het he, een grassprietje kietelt meer dan een boomstam.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Ik laat het je weten broeder. Zoals altijd.
Misschien moet je het ook even in de sc vertellen, Modus kan dat vast waarderen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Ik laat het je weten broeder. Zoals altijd.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien moet je het ook even in de sc vertellen, Modus kan dat vast waarderen.
[..]
Misschien moet je het ook even in de sc vertellen, Modus kan dat vast waarderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:15 schreef Zaktabak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
veel te groot man wat is ditquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
Geen tits, wel een kont.
Gore wijven zijn dat.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
Geen tits, wel een kont.
Is dr niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
Geen tits, wel een kont.
Ik heb sowieso geen contact met vrouwen die make up dragen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:16 schreef BlauweTijger het volgende:
Alsof je haar wegduwt als ze op je lul zit.
Je hebt een punt.. ik zal picca posten van iemand die in de buurt komt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:16 schreef chroestjov het volgende:
Iedereen feliciteert Tijger wel maar niemand weet eigenlijk met wat ze hem feliciteren en of felicitaties überhaupt wel terecht zijn in dit geval want wie weet is het misschien maar een 5,2/10.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
Geen tits, wel een kont.
ftfyquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen contact met vrouwen
alleen met vrouwen uit 3e wereldlanden dusquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen contact met vrouwen die make up dragen.
Sup?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke ik kan geen picca zoeken, kan wel iemand uitkiezen in deze SC die ik vertrouw en namens mij spreek... hmmmmmmm
achterhookersquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen contact met vrouwen die make up dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |