1,70m, dunnetjes, mooi kontje, tieten weinig maar die ken je kopen hehehe ;D mooie bos donkere krullen, lief smoeltje,.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
omschrijf haar in precieze details
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Volgens haar vriendinnen vind ze me wel leuk
ahahaha ja tog xDquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
1,70m, dunnetjes, mooi kontje, tieten weinig maar die ken je kopen hehehe ;D mooie bos donkere krullen, lief smoeltje,.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.
Dus? Laat die Russen het lekker houdenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Russische ruimtevaart ligt anders mijlenver voor op zowel de Europese als de Amerikaanse ruimtevaart.
zeg maar dat hij niet meer op mijn verjaardagsfeest mag komenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik moest van BT zeggen dat 'ie je een lul vind.
ehehequote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.
Je mag niet meer op deadprez z'n verjaardagsfeestje komen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
1,70m, dunnetjes, mooi kontje, tieten weinig maar die ken je kopen hehehe ;D mooie bos donkere krullen, lief smoeltje,.
Goede reden om het niet te doen, aliens zijn engquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien is het wel een plek waar ze chillen met aliens
Ahaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dus? Laat die Russen het lekker houden
hebben ze een probe in je kont gestoptquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Goede reden om het niet te doen, aliens zijn eng
Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef Zaktabak het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke ik heb gevraagd of ze met me wilt afspreken.
Dat vroeg je moeder ook toen ze hoorde dat je de directrice geneukt had. Je moeder was nogal verontwaardigd.quote:
quote:
waarom alleen in duitsland?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:06 schreef voederbietel het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
http://kickingthehabit.nl(...)-tour-naar-nederland
DOE ER JE VOORDEEL MEE.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |