En je weet het he, een grassprietje kietelt meer dan een boomstam.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Ik laat het je weten broeder. Zoals altijd.
Misschien moet je het ook even in de sc vertellen, Modus kan dat vast waarderen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Ik laat het je weten broeder. Zoals altijd.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien moet je het ook even in de sc vertellen, Modus kan dat vast waarderen.
[..]
Misschien moet je het ook even in de sc vertellen, Modus kan dat vast waarderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:15 schreef Zaktabak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
veel te groot man wat is ditquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
Geen tits, wel een kont.
Gore wijven zijn dat.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
Geen tits, wel een kont.
Is dr niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
Geen tits, wel een kont.
Ik heb sowieso geen contact met vrouwen die make up dragen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:16 schreef BlauweTijger het volgende:
Alsof je haar wegduwt als ze op je lul zit.
Je hebt een punt.. ik zal picca posten van iemand die in de buurt komt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:16 schreef chroestjov het volgende:
Iedereen feliciteert Tijger wel maar niemand weet eigenlijk met wat ze hem feliciteren en of felicitaties überhaupt wel terecht zijn in dit geval want wie weet is het misschien maar een 5,2/10.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
Geen tits, wel een kont.
ftfyquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen contact met vrouwen
alleen met vrouwen uit 3e wereldlanden dusquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen contact met vrouwen die make up dragen.
Sup?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke ik kan geen picca zoeken, kan wel iemand uitkiezen in deze SC die ik vertrouw en namens mij spreek... hmmmmmmm
achterhookersquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen contact met vrouwen die make up dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |