Wat is een probe?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
hebben ze een probe in je kont gestopt
huhquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:07 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat vroeg je moeder ook toen ze hoorde dat je de directrice geneukt had. Je moeder was nogal verontwaardigd.
Als iedereen die een mening had slim was dan zou de wereld nog steeds een gemiddeld IQ van 100 hebben.quote:
Ik weetquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:58 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Klinkt als een solide plan, niets meer aan veranderen.
Doorlopen!quote:
ging net over duckface broer !quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet haten man, ik probeer de liefde te vinden.
Niceeeeeeeeee....quote:
Hoi.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Fijn dat mijn maten hier aanwezig zijn vanavond.
sws mattiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Fijn dat mijn maten hier aanwezig zijn vanavond.
Een soort Sonde.quote:
misschien houdt ze van je als je die tietjes voor dr kooptquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet haten man, ik probeer de liefde te vinden.
Denk even terug naar het moment nét voordat je deze reactie schreef. Heb je het in je hoofd? Goed zo. Ga nu stap voor stap langs wat je denkproces was. Wat ging er mis? Waar is ruimte voor verbetering?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:07 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat vroeg je moeder ook toen ze hoorde dat je de directrice geneukt had. Je moeder was nogal verontwaardigd.
Ik zal dat de 2e date voorstellen. Mocht die komen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
misschien houdt ze van je als je die tietjes voor dr koopt
Dat het laat is...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:09 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Denk even terug naar het moment nét voordat je deze reactie schreef. Heb je het in je hoofd? Goed zo. Ga nu stap voor stap langs wat je denkproces was. Wat ging er mis? Waar is ruimte voor verbetering?
Ik verwacht een uitgebreide evaluatie, morgen in mijn DM-box.
ik wil gaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Verkeerde link, zie mislukte edit.
Ik ben helemaal niet ontslagen.. En aan uitgebreid doe ik niet. Niet op dit tijdstip.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Als dit jouw idee van 'uitgebreid' is snap ik waarom je ontslagen bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |