Gaat dit over Coldplay? Heb je dan wel het laatste nummer op jouw versie? Want het album duurt normaal 42 minutenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:11 schreef Norrage het volgende:
Album duurt trouwens maar 35 minuten. Ook een pluspunt. Gezien het best een "saai" album is, is het mooi dat het wat korter is, want daardoor is het gewoon precies lang genoeg. Geslaagde keuze.
Dat is nog steeds "kort" trouwens, maar ik rondde misschien wat naar beneden af...maar de 40 haal ik niet???quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:19 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Gaat dit over Coldplay? Heb je dan wel het laatste nummer op jouw versie? Want het album duurt normaal 42 minuten
Heb je Black Flower nog geluisterd?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:20 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ben trouwens weer bijna door mijn albums heen, dus als je dé Kerft iets aan wil raden zou ik het nu doen, dan neem ik het zeker mee.
Nieuwe Coldplay schijnt wel aardig te zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:20 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ben trouwens weer bijna door mijn albums heen, dus als je dé Kerft iets aan wil raden zou ik het nu doen, dan neem ik het zeker mee.
Dan ontbreekt er een nummer bij jouquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is nog steeds "kort" trouwens, maar ik rondde misschien wat naar beneden af...maar de 40 haal ik niet???
Is een bonus track.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:21 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dan ontbreekt er een nummer bij jou![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Ghost_Stories_(Coldplay_album)#Track_listing
Mijn laatste nummer is zo te zien 4 minuten korter. Maar dat eindigt gewoon hoor?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:21 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dan ontbreekt er een nummer bij jou![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Ghost_Stories_(Coldplay_album)#Track_listing
Staat klaar. Doe ik hierna wel.quote:
Al gehad, meer luisterbeurten nodig voordat ik er iets zinnigs over kan zeggen, zo'n band is het wel volgens mij.quote:
Dat heb je goed begrepen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:22 schreef Kerftminister het volgende:
Al gehad, meer luisterbeurten nodig voordat ik er iets zinnigs over kan zeggen, zo'n band is het wel volgens mij.
Jup. Had er moeite mee doorheen te komen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:23 schreef DO2 het volgende:
Oh ja, Swans... Moet ik ook nog aan. Duurt ie weer 38 uur?
Ohja, inderdaad op het einde nog een hidden track van anderhalve minuut.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mijn laatste nummer is zo te zien 4 minuten korter. Maar dat eindigt gewoon hoor?Zit er nog een bonustrack op?
2 uur, maar nog steeds extreem lang idd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:23 schreef DO2 het volgende:
Oh ja, Swans... Moet ik ook nog aan. Duurt ie weer 38 uur?
En deze week ook Snarky Puppy. Al vind ik dat niets aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |